Hij kan er ook niets aan doen dat ie uit Nijmegen komtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:40 schreef Rejected het volgende:
Hij mag dan wel beter zijn, hij moet niet zo zielig janken
Hoezo zielig janken?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:40 schreef Rejected het volgende:
Hij mag dan wel beter zijn, hij moet niet zo zielig janken
Dan had Piet zich maar meer moeten onderscheiden als hij echt zoveel beter is. Ook ik vind in potentie Piet beter dan Kenneth maar blijkbaar zit er geen verschil in het ballen stoppen en blijkt Kenneth in de ogen van Foppe meer allround te zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo zielig janken?
Hij heeft gewoon gelijk. Het gaat om ballen tegenhouden, en daar is hij 10x beter in dan die grabbelaar van een Vermeer. Leuk hoor dat die Vermeer een mannetje uit kan kappen, maar wat koop je daarvoor?
quote:Ik hoop dat Vermeer er flink wat om zijn oren krijgt tegen Nigeria. [ afbeelding ]
Door Femi dan he.quote:
Ik ben het met je eens dat Piet een betere keeper is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:57 schreef venomsnake het volgende:
Wat ik tot nu toe van Vermeer gezien heb was ook allemaal niet erg overtuigend.
Piet is gewoon een betere keeper, zet hem er dan in en geef hem vertrouwen.
Lekker boeiend dat vermeer iets beter kan meevoetballen..
Keepers moeten ballen tegenhouden, voor het voetbal lopen er 10 spelers rond.
[..]
Door Femi dan he.
Nu doe je net of een trainer geen fouten kan maken. Beetje een dooddoener.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:01 schreef sjimz het volgende:
Het ligt aan Piet zelf dat hij niet in de basis zit, had hij maar onomstreden moeten keepen zodat hij er niet uitgezet kon worden.
Tuurlijk is dat niet zo alleen hij ziet ze vaker op de training dat wij dat doen of niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:04 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nu doe je net of een trainer geen fouten kan maken. Beetje een dooddoener.
Hij zei iets van:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo zielig janken?
Hij heeft gewoon gelijk. Het gaat om ballen tegenhouden, en daar is hij 10x beter in dan die grabbelaar van een Vermeer. Leuk hoor dat die Vermeer een mannetje uit kan kappen, maar wat koop je daarvoor?
Ik hoop dat Vermeer er flink wat om zijn oren krijgt tegen Nigeria. [ afbeelding ]
Ja, en wat is daar zielig janken aan dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:08 schreef Rejected het volgende:
[..]
Hij zei iets van:
Je moet een mannetje kunnen uitkappen om goed te zijn
Vermeer heeft nog niet hoeven ingrijpen op een voorzet of ander soort hoge bal. Vandaag ook niet echt balvast, maar verder wel een goede pot. Het is overigens ook een goede lijnkeeper.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:48 schreef sjimz het volgende:
Tot nu toe heeft Velthuizen geen recht van spreken gehad.
Maar het toernooi doet (hopelijk) nog lang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |