En keepers als Casillas en Buffon keepen gewoon met korte mouwen op het EK, maar daar hoor je niemand over. Volgens mij Buffon altijd trouwens.quote:En dat Piet altijd in korte mouwtjes keept, ach, dat hoort bij zijn leeftijd. Hij vergeet alleen wel dat je met lange mouwen veel minder last hebt van schaafwondjes. Maar die wijsheid komt vast wel met de jaren.'

zal hij bij vites blijven?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
En keepers als Casillas en Buffon keepen gewoon met korte mouwen op het EK, maar daar hoor je niemand over. Volgens mij Buffon altijd trouwens.

quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Buffon ja? Lijkt me sterkKan me nog beelden herrineren dat hij zelfs met een soort van sjaal om zn nek keepte

Precies. Altijd wat te zeuren, zelfs Studio Voetbal begon er toen over. Als de beste keepers ter wereld het doen, dan hoor je weer niemand.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een clown zegVerder heeft ie groot gelijk natuurlijk. Lekker keepen met wat je zelf het prettigst vindt. Schaafwondjes
het zijn geen wijven. Daar komen ze wel overheen hoor.

Ja wel een sjaal of colletje maar ook korte mouwenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Buffon ja? Lijkt me sterkKan me nog beelden herrineren dat hij zelfs met een soort van sjaal om zn nek keepte

quote:(...)
Vitesse houdt nog wel rekening met een vertrek van Piet Velthuizen naar PSV, nu de Eindhovense doelman Heurelio Gomes met Tottenham Hotspur mag onderhandelen. De landskampioen informeerde al naar de prijs voor de doelman in Arnhemse dienst. "PSV heeft ons gevraagd voor welk bedrag hij weg mag", verduidelijkte Van Hintum gisteren. "Over de hoogte daarvan doen wij geen mededelingen."
Bron: De Gelderlander 26-06-2008

idd, zeker nu shay given bij newcastle blijftquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:24 schreef Elvislives het volgende:
Goede prijs verkopen en het advies van Piet de Visser opvolgen: Tim Krul losweken uit Engeland.

Nuttig.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pietje

quote:Velthuizen zit even 'helemaal stuk'
Door SJOERD MOSSOU
TIANJIN - De keeper die zijn carrière lange tijd een vlucht zag nemen, verwerkt in China zijn eerste grote sportieve teleurstelling. Piet Velthuizen zit donderdag tijdens het olympische groepsduel met Nigeria op de reservebank bij Nederland. Bondscoach Foppe de Haan verkiest Ajacied Kenneth Vermeer boven de doelman van Vitesse, op basis van zijn toegevoegde waarde bij spelhervattingen.
,,Als ik de makkelijkste weg had gekozen, had ik Piet opgesteld,'' zei De Haan gisteren. Vermeer, zo wilde hij ermee zeggen, had een rol als reserve gemakkelijker verwerkt. Bij Willem II en Ajax was de bescheiden Amsterdammer al vaker tweede keus. Met Velthuizen is het afwachten in hoeverre zijn teleurstelling afstraalt op de spelersgroep.
,,Velthuizen heeft de laatste tijd alleen maar fantastische dingen meegemaakt,'' aldus De Haan. ,,Piet vindt dit heel moeilijk, dat weet ik. Die zit even helemaal stuk. Zoiets merk je ook gelijk aan hem. Maar straks kan hij er goed mee omgaan, dat weet ik zeker. Nu nog even niet.''
De onderlinge verschillen tussen beide keepers waren klein, zag De Haan. ,,Primair gaat het om ballen tegenhouden, maar dat kunnen ze allebei heel goed. Dat verschil is heel minimaal. Daarom heb ik gekeken naar wat dit team nodig heeft. Volgens mij is dat een keeper die de bal goed en snel ín het spel kan brengen. Op dat vlak vind ik Kenneth iets beter.'' Voor Vermeer pleit bovendien dat hij een uitstekende staat van dienst heeft onder De Haan. De Ajacied won in 2006 het jeugd-EK in Portugal. Een jaar later was hij tweede keus achter Boy Waterman, maar speelde Vermeer uitstekend in de wedstrijden waarin hij inviel, tegen Portugal en België. ,,Kenneth heeft het bij mij altijd goed gedaan,'' aldus De Haan.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |