Ach Piet krijgt als hij zich zo door blijft ontwikkelen bij Vitesse en later bij een topclub vanzelf toernooi ervaring op een grote mensen EK/WK.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:13 schreef DeVinger het volgende:
Ik zeg ook niet dat Vermeer slecht is, maar Velthuizen is gewoon beter. En het argument van toernooiervaring, ja hoe moet hij dat zo op doen?
Gisteren had Vermeer 2 uittrappen die recht in de voeten van Babel belandde en zo direct dreigend waren. Die uittrappen waren echt zeer fraai.quote:En een meevoetballende keeper, whatever. Hij kan heus wel een bal aannemen en doorpassen hoor. Zijn uittrappen zijn wel minder, maar die van Vermeer zo bijzonder dan?
Piet kan zijn eigen boontjes wel doppen want hij is een bikkel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:02 schreef DeVinger het volgende:
Ik kom enkel op voor Piet
Te naarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Piet kan zijn eigen boontjes wel doppen want hij is een bikkel.
Doe mee met de Olympische gedachte en laat iedereen in zijn waarde
EIgen boontjes doppen? Piet 'kon niet pissen bij een dopingcontrole', aldus de Haanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Piet kan zijn eigen boontjes wel doppen want hij is een bikkel.
Doe mee met de Olympische gedachte en laat iedereen in zijn waarde
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:27 schreef Yozzz het volgende:
[..]
EIgen boontjes doppen? Piet 'kon niet pissen bij een dopingcontrole', aldus de HaanEn de nacht erna heeft hij gekotst omdat hij teveel water had gedronken voor de dopingcontrole.
Een held in wording!
Westerhof heeft hier een puntquote:Westerhof: " ik zoek geen Maradona in de goal"
Als het aan Vitesse-trainer Hans Westerhof ligt moeten zijn defensie en doelman Piet Velthuizen beter communiceren in het veld. Hij zag zijn elftal zondag met 3-0 verliezen bij Ajax en bespeurde genoeg aandachtspunten.
Eén van de onderwerpen die Westerhof ter sprake gaat brengen is het meevoetballen van de jonge keeper. "Piet moet meer als een libero gaan voetballen", zegt de oefenmeester in De Gelderlander.
"Hij wil graag een complete keeper worden, dan is dit punt voor verbetering vatbaar. Als er een lange bal van een Ajax-verdediger komt, moet de verdediging weten dat die voor Piet is, een steekbal van een middenvelder is voor de verdedigers."
Westerhof: "Ik zoek geen Maradona in de goal, zoals ik laatst in een verhaal las. Maar onze verdedigers zijn bang voor elke diepe bal en dat is niet goed."
Bron: Voetbalprimeur
Kijkquote:Op maandag 3 november 2008 07:58 schreef Yozzz het volgende:
Inderdaad... Hoe lekker de verdediging, hoe meer een keeper er om de oren krijgt.
Maar verder een goede reactie, Vinger.
Voorlopig is hij derde keeper achter Stekelenburg en Vorm.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb hem dit seizoen nu al weer een paar keer bezig gezien met fantastische saves en reflexen.
Zou ie een kansje maken op het WK nu Timmer uit beeld is?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:53 schreef Yozzz het volgende:
Als rasechte Vitessenaar vind ik Velthuizen een klasse beter dan Vorm
Nou, zie gisteren bij 2 tegen golasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:07 schreef DeVinger het volgende:
Velthuizen moet leren uittrappen, die zijn echt van het niveau jeugdspeler.
Verder moet hij met hoge ballen meer lef tonen, liever dat hij een paar keer misgrijpt maar het uiteindelijk leert dan dat hij een 'reflex-keeper' blijft.
Vooralsnog veels te licht, waarmee ik niet zeg dat de andere keepers beter zijn.
Die werd niet gemist, hij slaat hem weg. Struijk kwam op de goal aangestormd en rende tegen die bal op...quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:15 schreef Yozzz het volgende:
Daarentegen miste hij wel een bal waar de e.d. van Van der Struijk uit viel.
Bij die own goal had hij de bal toch echt, sloeg hem zo tegen v/d Struijk op die als een gek op zijn keeper kwam afgestormd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij kwam uit en zat er toch echt naast hoor.
Volgens mistte hij die bal volledig hoor waardoor hij tegen vd Struijk kwam.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij die own goal had hij de bal toch echt, sloeg hem zo tegen v/d Struijk op die als een gek op zijn keeper kwam afgestormd.
Youtube is geblokt hier. Maar zoals het op de tribune uitzag sloeg Piet die bal naar voren tegen de als een gek op hem inrennende v/d Struijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:33 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Volgens mistte hij die bal volledig hoor waardoor hij tegen vd Struijk kwam.
Kijk maar eens goed naar de samenvatting hieronder. Hij mist de bal gewoon.
Nee hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Youtube is geblokt hier. Maar zoals het op de tribune uitzag sloeg Piet die bal naar voren tegen de als een gek op hem inrennende v/d Struijk.
Kan me voorstellen dat het zo lijkt vanaf de tribune maar hij mist toch duidelijk de bal.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Youtube is geblokt hier. Maar zoals het op de tribune uitzag sloeg Piet die bal naar voren tegen de als een gek op hem inrennende v/d Struijk.
Als je Samen-1 niet steunt ben je een nepsupportert!quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:31 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het zo lijkt vanaf de tribune maar hij mist toch duidelijk de bal.
Maar ach lekker belangrijk verder want de 3punt zijn binnen en over 2wkn NEK puntloos terug naar nijmegen sturen en ik ben voorlopig weer ff tevreden hoe ze het winnen maak me geen fuck uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |