1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Warwick Avenue Serious Stepping Stone Syrup & Honey Hanging On Too Long Mercy Delayed Devotion Scared Distant Dreamer |
leuk nummer voor even.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:47 schreef ruud.nl het volgende:
Mercy is deze week ook megahit op 3fm, leuk nummer.
Is die man nu al legendarisch.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:24 schreef Houdini72 het volgende:
Geproduceerd door de legendarische Bernard Butler, dacht ik, dus ik ben wel benieuwd...
Denk ook dat het 1 van de beste van 2008 wordt!! Ik wil meer leuke muziek!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:11 schreef Pascalle het volgende:![]()
![]()
![]()
Misschien gaat er niets van kloppen... maar heb nu het idee dat dit album aan 't eind van dit jaar (ik weet het het is pas begin 2008) heel goed in m'n top 5 van beste albums 2008 zou kunnen staan...
Love her voice!!
Mijn gevoeld idem...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:16 schreef Abbadon het volgende:
hmmz...Mercy vind ik een erg goed nummer...maar van het overige van wat ik van haar gehoord heb, word ik vooralsnog niet ontzettend warm, moet ik zeggen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |