Maar dan alleen als de profs mogen meedoen...quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:24 schreef Godlike02 het volgende:
Golf
Dan zou K1 ook een mogelijkheid moeten zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:46 schreef BobRooney het volgende:
Korfbal ...
Dan heb je in ieder geval 1 gouden plak
Nadeel aan rugby voor het IOC is dat het een sport is met grote teams.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:15 schreef oxylus11 het volgende:
Ik denk dat rugby wel een serieuze kanshebber is. Grote sport in veel landen in de wereld.
De top van de amateurs is ook leuk en de tijd dat alleen amateurs mee mogen doen die is al lang voorbij.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:47 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Maar dan alleen als de profs mogen meedoen...
Groter nadeel is dat de spelers maar 1 wedstrijd per week/10 dagen aankunnen. Wordt dan een heel lang toernooi aangezien de OS maar 3 weken duren.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nadeel aan rugby voor het IOC is dat het een sport is met grote teams.
Hierdool zal het aantal deelnemers oplopen en ik dacht dat het IOC een maximum aantal deelnemers had bepaald.
Dat helpt inderdaad ook niet mee, zeker niet omdat de OS zelfs maar 2 weken zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:56 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Groter nadeel is dat de spelers maar 1 wedstrijd per week/10 dagen aankunnen. Wordt dan een heel lang toernooi aangezien de OS maar 3 weken duren.
Dit jaar duren de spelen drie weken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:34 schreef tong80 het volgende:
Gek is dat idee. Ik dacht eerst ook dat de spelen 3 weken duurden. Tot ik me realiseerde dat het maar 2 weken is. De eerste week zien we vooral zwemmen de tweede week vooral atletiek. Veel sporten zie je niet eens
08-08-2008 t/m 24-08-2008 waarbij er niet gesport wordt op de openingsdag is toch niet echt 3 weken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:14 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dit jaar duren de spelen drie weken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |