abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:40:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_210359
Vrijdag 00.35 uur

Voor het eerst schieten woorden te kort. Na de eerste schok vind ik het eigenlijk wel wat hebben. Alle spelregels worden toch met voeten getreden, dus dan meteen maar goed ellende in de tent.
Op 1 of andere gekke manier verheug ik mij wel weer enorm op de nieuwe bewoners. De doelstelling van het programma lijkt mij overboord gegooid. Doelstelling is nu: hoe krijg je geïsoleerde mensen helemaal gek met per dag wisselende spelregels.
Overigens kunnen wij in het geval van Mona spreken van een op zijn minst wonderbaarlijke genezing, al dan niet door handoplegging. Als een hinde besteeg ze die trappen, daar waar ze 1 uur daar voor nog als een aangeschoten hert door de kamer bewoog. Ik vertrouwde het al voor geen cent.
Vrijdagnacht meer over deze avond. Kan hier even niets pakkends op verzinnen.

Nico

vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:42:00 #2
910 Barbie
Graduated Fool
pi_210360
quote:
op 10-29-1999 om 12:40 AM schreef doordevil het volgende:
Vrijdag 00.35 uur

Op 1 of andere gekke manier verheug ik mij wel weer enorm op de nieuwe bewoners. Nico

Leuk, ik ook, dat zijn er al 2.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:47:00 #3
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_210361
Sluit me hier bij aan.

Iedereen is nu al zo uitgekauwd. Wat psychologische verhandelingen over de nieuwen (en dan zeg ik het nog NETJES), just spicens it up!

Groowwwl!

vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:50:00 #4
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_210362
quote:
op 10-29-1999 om 12:40 AM schreef doordevil het volgende:
Vrijdag 00.35 uur

Voor het eerst schieten woorden te kort.
Vrijdagnacht meer over deze avond. Kan hier even niets pakkends op verzinnen.

Nico

That's a first

Anyway, ik wacht wel tot morgen

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 01:01:00 #5
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_210363
Ach dan nog maar een keer hetzelfde riedeltje.

Dat 'Moon' niet goed in dr vel zat, was wel duidelijk. V heeft het nog wat gepusht met zielige brieven, want huilende moeders zijn slecht voor de kijcijfers.

Maar die Judas, die heks, die labiel, die totale gek, het ongeleide projectiel, enz., enz., ('Bianc' dus) die vloog op dat geld af, als op eten en drinken tijdens de afgelopen weken.

Theorietje:
Bart (of Ruud) hebben de psych verteld dat ze het erg moeilijk hadden. V besloot hem (1vd2) te helpen met de oprotpremie.

Wat gebeurt?
Judas grijpt de zilverlingen en zegt meteen dat ze weg wil. Bart (of Ruud) zijn (dan!) niet zo min, om zich ook aan te melden voor vertrek en de discussie te openen.

Kortom pijnljke situatie voor Bart (of Ruud) en natuurlijk voor V die hem (1vd2) wilde helpen.

Qu'est-que-ce pense de ca, people?

------------------
Bianca: "Ik hou van jullie! Ik hou echt van juliie!!!
Big Papa: "Ik geloof dat ik moet kot...BWWAARG*$%#^@..

[Dit bericht is gewijzigd door Big Papa (Datum 29 Oktober 1999).]

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')