En vind dan ook dat die Matteo een langdurige schorsing mag hebben.
Weet iemand hoe het met Vennegoor is? En heeft hij al uitspraken gedaan over dit incident?
Nee, flauw... Geen idee wat er gebeurd is, kan iemand even toelichting geven?
maar goed het staat op de beelden en uit meerdere hoeken dus het moet raar lopen wil hij vrijuit gaan
quote:Vennegoor gaat met z'n hoofd naar de bal en matteo schopt tegen zn hoofd (niet met kwade bedoelingen) de bal rolt in t doen en vennegoor ligt op de grond. Matteo ligt op vennegoor en draait m iets om en plant z'n vuist recht in t gezicht van vennegoor.
Op vrijdag 01 maart 2002 09:00 schreef Buidelbeestje het volgende:
Gaat dit nou over Vennegoor of over Hesselink?Nee, flauw... Geen idee wat er gebeurd is, kan iemand even toelichting geven?
Die matteo moeten ze voor z'n leven schorsen de vuile #$%$#^%#
Vennegoor heeft last van zijn kop omdat hij 2 schoenen bij zijn snoekduik tegen ze kop kreeg.
Wel coole actie trouwens, die snoekduik.
quote:Nope uit de herhaling was duidelijk te zien dat hij voh in het gezicht sloeg. In de krant stond dat ie dacht VOH dat hij een schop kreeg met de intentie om de bal uit het doel te houden!! Niet dus!!
Op vrijdag 01 maart 2002 09:03 schreef Magic666 het volgende:
eerlijk gezegd denk ik dat ie op de grond sloeg. Anders had VoH wel naar zijn buik (of waar die slag zou zijn geweest) gegrepen, en dat deed ie niet.
Ik bedoel volgens mij (ik heb het maar 2 keer gezien) ging het namelijk eerst wel met hem toen hij in de goal lag. Maar toen die klap kwam greep hij iets krampachtiger naar zijn hoofd...
Tenminste ik denk dat ik dat gezien heb.
En dat Jan denkt dat het een schop was om de bal uit de goal te houden is logisch want hij lag zijn hoofd al te beschermen dus hij heeft het waarschijnlijk nooit zien aankomen.
quote:ehmmm ja als het waar is JA!
Op vrijdag 01 maart 2002 09:15 schreef IJskast het volgende:
Super asociale overtreding dus !!!!
quote:Dat denk ik dus ook en dan zeg ik ook levenslange SCHORSING... Ga maar boxen ofzo.
Op vrijdag 01 maart 2002 09:19 schreef alkaholic63 het volgende:
doordat matteo het lichaam van VOH eerst een stuk verplaatst en dan slaat ben ik van mening dat hij bewust sloeg op VOH!!!
quote:Een detail: Matteo heeft laatst op een veiling de boxhandschoenen van M. Ali gekocht (serieus!!)
Op vrijdag 01 maart 2002 09:20 schreef pmponer het volgende:[..]
Dat denk ik dus ook en dan zeg ik ook levenslange SCHORSING... Ga maar boxen ofzo.
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 09:20 schreef alkaholic63 het volgende:[..]
Een detail: Matteo heeft laatst op een veiling de boxhandschoenen van M. Ali gekocht (serieus!!)
Als je gefrustreerd bent, schop dan tegen de paal ofzow
En die trap die die gaf was volgens mij ook uit frustratie, want VoH had de bal al gekopt toen Matteo hem schopte. Die trap was niet vol in het gezicht.
En die klap dus wel. VoH's gezicht was aan de linkerkant helemaal paars gewoon, hij heeft gewoon een harde kaakslag gehad.
quote:Idd de trap was boven op zn hoofd, vandaar dat ie eerst naar zn hoofd greep en hij werd gespagen in t gezicht! Je zag ook daadwerkelijk een scheurtje in z'n wang!
Op vrijdag 01 maart 2002 09:22 schreef Dikke het volgende:
Vieze klerelijer die Matteo![]()
Als je gefrustreerd bent, schop dan tegen de paal ofzow
En die trap die die gaf was volgens mij ook uit frustratie, want VoH had de bal al gekopt toen Matteo hem schopte. Die trap was niet vol in het gezicht.
En die klap dus wel. VoH's gezicht was aan de linkerkant helemaal paars gewoon, hij heeft gewoon een harde kaakslag gehad.![]()
quote:Niet dat zou lekker zijn... als je teammaat maar de scheids afleidt kan je iedereen gewoon omhakken ?
Op vrijdag 01 maart 2002 09:30 schreef BobRooney het volgende:
Heel smerig inderdaad, maar ik denk niet dat de scheids/grensrechter het gezien heeft...tenminste..dat is wat ik denk, en volgens mij gebruikt UEFA geen videobeelden voor schorsingen. Maar goed, neemt niet weg dat het schandalig is,
quote:Hmmm, ik denk ook niet dat ze het hebben gezien, ik in eerste instantie ook niet (ik had het te druk met juichen
Op vrijdag 01 maart 2002 09:30 schreef BobRooney het volgende:
Heel smerig inderdaad, maar ik denk niet dat de scheids/grensrechter het gezien heeft...tenminste..dat is wat ik denk, en volgens mij gebruikt UEFA geen videobeelden voor schorsingen. Maar goed, neemt niet weg dat het schandalig is,
quote:Gefeliciteerd trouwens met jullie overwinning erg netjes, en ik hoop ook dat hij een schorsing krijgt. Als David O'Leary deze beelden ziet wordt hij zeker gek trouwens, dan kan Matteo nog een flink boeten verwachten van de club ook...hoop ik.
Op vrijdag 01 maart 2002 09:34 schreef Dikke het volgende:[..]
Hmmm, ik denk ook niet dat ze het hebben gezien, ik in eerste instantie ook niet (ik had het te druk met juichen
), anders had hij wel direct rood gekregen.
En ik hoop dat de UEFA videobeelden gebruikt, anders moeten ze maar een uitzondering maken, want die gast is een schande voor het voetbal...
Volgens mij is zelfs Mike Tyson bang van hem geworden he he
quote:Thnx!
Op vrijdag 01 maart 2002 09:39 schreef BobRooney het volgende:[..]
Gefeliciteerd trouwens met jullie overwinning erg netjes
Alleen jammer van Roda, dat had meer verdiend, vooral Kalac was errug sterk
quote:Als hij wordt geschorst krijgt hij gewoon doorbetaald, dus een dikke boete is flink op z'n plaats.
en ik hoop ook dat hij een schorsing krijgt. Als David O'Leary deze beelden ziet wordt hij zeker gek trouwens, dan kan Matteo nog een flink boeten verwachten van de club ook...hoop ik.
Vennegoor of Hesselink moest zijn kopbal waarmee hij vlak voor tijd de beslissende treffer scoorde bijna ernstig bekopen. Op het moment van koppen kreeg hij al een trap van verdediger Mills tegen zijn hoofd. Liggend in de goal na het doelpunt sloeg Matteo er op het eerste gezicht hard op in om zich af te reageren op de matchwinnaar. Uit beelden vanuit een andere hoek zou het lijken alsof Matteo gefrusteerd op de grond sloeg terwijl hij over Vennegoor viel. De PSV'er zou daarbij niet geraakt zijn. De echte versie van hetgeen gebeuren is nog onduidelijk en zal waarschijnlijk alleen door Vennegoor of Hesselink zelf verteld kunnen worden
maar die schop was goed raak
gezicht was goed blauw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |