Of er is geen Kerser Söze...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:35 schreef jpg97 het volgende:
Kevin Spacey is Keyser Sozé!!!!
matig slechtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:40 schreef HugoBorst het volgende:
Ik was wel goed he vandaag
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:28 schreef DroogDok het volgende:
Sorry maar als je die film nog niet hebt gezien en je kent de clou nog niet heb je echt onder een steen geleefd.
Ik heb de film nog niet gezien dus ik ken de clou niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:28 schreef DroogDok het volgende:
Sorry maar als je die film nog niet hebt gezien en je kent de clou nog niet heb je echt onder een steen geleefd. Verder is de film ook al ken je de clou nog steeds goed, een goede film is mee r dan de clou alleen namelijk, die kan je makkelijk meerdere keren zien.
Hahaha en toch blijven doorlezen he!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:20 schreef T3rr0r het volgende:
Kankerlijers. Allemaal films die ik dus nog moest kijken en dat wilde ik aankomende weekend tijdens een filmavondje gaan doen, maar nu hoeft dat niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
NEEEEquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:15 schreef De Wouzeraar het volgende:
Oja, en in Titanic zinkt de boot.
het is gewoon een terechte klachtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:27 schreef HugoBorst het volgende:
Maaruh is dit echt een topic waard?
Nou nou nouquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:12 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Zat ook te vloeken voor de TV, hoe fucking dom is die gast.
schaam je. beetje slotje roepen in mijn topicquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:22 schreef r2dGeert het volgende:
Ik zal je vast vertellen hoe dit topic afloopt:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 04:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[ afbeelding ]
Spoilers verjaren gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |