2,5 uur??quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:51 schreef TheZapster het volgende:
Heb het normaal niet zo op pinkpop, veel te poppie, indyrock gedoe maar de line up is nu wel erg lekker hoor.Metallica met een gegarandeerd optreden van 2 en een half uur en RATM ().Twijfel nu wel heel erg om te gaan of niet.
Dat hoorde ik bij stenders vanmiddag dus ga ik daar maar vanuit.quote:
Goed, alleen beetje ziekjesquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:49 schreef Deansensitized het volgende:
Wendy![]()
Hoe is het met u dan? Tijd niet gezien!
Weet er alles van, zit hier ook geestelijk wat half aanwezigquote:
Ik ben er zeker bij maar ik mis nog wel wat eigenlijk... vooral de zondagmorgen is me iets te karig met Gavin Degraw en Fiction Planequote:Op woensdag 13 februari 2008 18:06 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Pinkpop programma ziet er ernstig goed uit...
Iddquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:06 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Pinkpop programma ziet er ernstig goed uit...
Schandaligquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:02 schreef Broekie het volgende:
Zo, een hele week aan MetMichiel en EkStra Weekend gemist.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:09 schreef Sirolf het volgende:
MetMichiel is een te groot programma geworden, waardoor er twee producers nodig zijn in de studio?
Inmiddels heb ik ontdekt hoe Tjitse van achternaam heet: Leensma Leensma!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee Tjitse ben ik aan het inwerken om mij te kunnen vervangen. Volgende week ga ik lekker 2 dagen naar Disney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |