Ja, 'vertrek' is primaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
soms ook bij het verlaten van een miljonair (is dat goed nederlands?), Nena had bij vertrek volgens mij dat ook, aan de andere kant kwam die snol er weer in.
Ik kan me herinneren dat de fakkels er stonden en er vervolgens niks gebeurde. Dat noem je Lookies pesten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:10 schreef Disana het volgende:
Rode loper en fakkels, heeft dat ooit wel eens iets anders betekend dat een nieuwe miljonair? Ik kan het me niet herinneren, maar anderen misschien wel?
Volgens mij is dat ook dezelfde reden waarom zijn vriendinnetje er nog in zit, die is ook zo vreselijk dom en op de één of andere manier werkt dat inspirerend voor de FEBOquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain is een domme jongen en let lijkt me daarom sterk dat hij dit allemaal zelfstandig bereikt heeft. Imo. klinkt het wat logischer dat hij af en toe nogal wat hulp krijgt van "achter".
Ja, wat was dat ook alweer... kwam er toen later niet gewoon een gastspeler...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat de fakkels er stonden en er vervolgens niks gebeurde. Dat noem je Lookies pesten.
Bij bezoek (hoog of niet en je kunt je ook vragen wat 'hoog' is in deze) gaat toch altijd de fontein aan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, 'vertrek' is primaMaar dus eigenlijk nooit bij iets anders? Amanda dacht aan hoog bezoek, niet aan een nieuwe miljonair.
Speciaal voor jou een Brian Valentijnskaartjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Wat te denken van een ongefotosoepte hoer?![]()
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:15 schreef STAP01 het volgende:
ah, dus daarom! nieuwe miljonair. Daarom is Huub ook zo pissed off!
Nou ja, dat zou natuurlijk nog kunnen gebeuren. Maar ja, het zal wel weer een teleurstelling voor ons zijn, whatever it is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Bij bezoek (hoog of niet en je kunt je ook vragen wat 'hoog' is in deze) gaat toch altijd de fontein aan?
~quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:17 schreef Yavido het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een Brian Valentijnskaartje
[ afbeelding ]
Bron?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:20 schreef blomst het volgende:
Brian mag straks tijdelijk de villa uit om zich voor te bereiden op de wedstrijd, daarom de rodeloper en fakkels.
dat is wat zou kunnen, denk het niet hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Bron?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Print hem uit en stuur 'm naar Amanda. De "na Yuri" foto.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:17 schreef Yavido het volgende:
Speciaal voor jou een Brian Valentijnskaartje
Je gaf me bijna een hartverzakking Blomst!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:24 schreef blomst het volgende:
[..]
dat is wat zou kunnen, denk het niet hoor.
Maar zou wel bij de voortrekkerij van Brian passen.
Of een 'leuke' miljonair voor het trashy couple... om 3-2 weer recht te trekken want dat kan zo natuurlijk niet en iedere keer stemmingen zo draaien dat ze winnen valt zo op.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:24 schreef tipsch het volgende:
Het zal dus Hedda wel zijn. Huub is heel terecht zwaar over de piss, omdat dat kutgastspelertje Zeurlene op verzoek van rat Brian kut-Hedda heeft mogen uitnodigen.
Dat Huub boos is is duidelijk, wat er aan de hand is ........who knows.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:24 schreef tipsch het volgende:
Het zal dus Hedda wel zijn. Huub is heel terecht zwaar over de piss, omdat dat kutgastspelertje Zeurlene op verzoek van rat Brian kut-Hedda heeft mogen uitnodigen.
Na, dan valt die redactie nóg harder door de mand.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Of een 'leuke' miljonair voor het trashy couple... om 3-2 weer recht te trekken want dat kan zo natuurlijk niet en iedere keer stemmingen zo draaien dat ze winnen valt zo op.
Mja, als er al iemand een paar daagjes weg moet, is het toch wel Amanda, want Brian redt het niet in zijn eentje in de villa.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Je gaf me bijna een hartverzakking Blomst!
Daar moet kut-huupje tegen kunnenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:24 schreef tipsch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |