Als TS ook z'n sollicitatiebrief zo heeft geschreven dan is het niet raar dat hij geweigerd isquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:58 schreef RubenSosa het volgende:
Misschien omdat je niet echt met de "enter" toets kunt omgaan?
Vooral van je intellegentie, ja.quote:Dit getuigt van zeer veel motivatie en intellegentie.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:58 schreef RubenSosa het volgende:
Misschien omdat je niet echt met de "enter" toets kunt omgaan?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:00 schreef Bonjasky82 het volgende:
Misschien omdat je geweigert moet worden als je denkt dat je dat zo schrijft?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:00 schreef joekeloekes het volgende:
Mogelijk waren ze minder onder de indruk van je taalvaardigheden? Voor de rest ben je natuurlijk geweldig
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:01 schreef Ultralaser het volgende:
Misschien omdat Nederlands niet in je curiculum zat.
Zou het aan je taalgebruik liggen ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:02 schreef jitzzzze het volgende:
Als TS ook z'n sollicitatiebrief zo heeft geschreven dan is het niet raar dat hij geweigerd is
De TS is vast dyslectischquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Goh, idd hoe zou dat nou komen he?
Egt duh jeugt fan tegewordig!
Het gaat bij de TS in casu ook meer om 'intellegentie' dan 'intelligentie'.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Oh, kom er maar in met de kutmsmoesjes: dislexie, juh snapt tog watter staat!? Of "taalkennis heeft niets met intelligentie te maken" een van mijn favorieten!
Ik werd ff gebeld terwijl ik mijn vorige post deed, en idd. Natuurlijk Dyslekemtolisch!quote:
Ah, daar was 'tie.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:05 schreef dieselnoi het volgende:
Wat? Ik zeg alleen waarom ik goed ben
En lach maar om de taalfouten. Ik haal wel 8ens op de universiteit. af en toe een 6 maar af en toe ook een 10. Dat zie ik de veel mensen met perfect nederlands niet doen. Ik heb daar ook gewoon een excuus voor omdat ik namelijk dyslectisch ben
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:05 schreef dieselnoi het volgende:
Wat? Ik zeg alleen waarom ik goed ben
En lach maar om de taalfouten. Ik haal wel 8ens op de universiteit. af en toe een 6 maar af en toe ook een 10. Dat zie ik de veel mensen met perfect nederlands niet doen. Ik heb daar ook gewoon een excuus voor omdat ik namelijk dyslectisch ben
Mwahahahahahaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:05 schreef dieselnoi het volgende:
. Ik heb daar ook gewoon een excuus voor omdat ik namelijk dyslectisch ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |