en fix de fout in de TT dan ook gelijk evenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
OP maar even weer een beetje gefixt, msschien kan Eer-ik of iemand anders met verstand van de WIKI die even updaten...?
Best wel een beetje overdreven, vind je niet... Al had ik er in ht begin van de stage ook wat last van vooral omdat ik het niet naar mijn zin had!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:51 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb me vandaag maar ziek gemeld, ik voelde me zo belabberd vanochtend, gewoon echt niet leuk. Dat was om 8 uur en ik kom nu pas weer mijn bedje uit.
Af en toe ook wel is nodig denk ik, 12+ uur slapen
hoe voelt het, als ex stagiair??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Best wel een beetje overdreven, vind je niet... Al had ik er in ht begin van de stage ook wat last van vooral omdat ik het niet naar mijn zin had!
Hoezo overdreven? was gister ook ziek maar toen ben ik wel gegaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Best wel een beetje overdreven, vind je niet... Al had ik er in ht begin van de stage ook wat last van vooral omdat ik het niet naar mijn zin had!
hier ben ik schatquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Waar zijn de echte mannen gebleven!
Sorry, ik was u natuurlijk vergeten. Stoer, onsentimenteel, een keiharde jager, een man die denkt dat sex er alleen is om jezelf plezier te doen, etc.quote:
kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Sorry, ik was u natuurlijk vergeten. Stoer, onsentimenteel, een keiharde jager, een man die denkt dat sex er alleen is om jezelf plezier te doen, etc.
Hij weet mijn naamquote:
Jawel, je kan kiezen uit:quote:
Nah, omdat dat ding nu gekraakt is houden ze hem nog even achter... Maarja, als je leest hoe dat ding 'gekraakt' isquote:Ik weet niet wat die Nederlanders zo moeilijk over die OV Chip doen.. want in Zweden werkt dat ding gewoon wel.. *bleep* is ok.. *bleeeeeeeeeeep* is niet ok
Het is de fok stalker bij uitstek, naast je naam weet hij van alles van je. Van je broekmaat tot je IP adres, van je studiegeschiedenis tot de lengte van je lul, van je eerste vriendin tot je laatste odol. Zelfs je eerste homofiele escapades zijn hem niet bekend.quote:
American Pie - Beta House: http://www.imdb.com/title/tt0974959/quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is daar alweer een nieuwe van? Waarom zijn ze na de eerste niet gewoon gestopt? Alle volgende delen waren toch vrij kut.
ik zou er niet eens aan beginnen...!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
American Pie - Beta House: http://www.imdb.com/title/tt0974959/
niet in de bios, gelijk dvd-releaseduurt ook maar 85 minuten zag ik net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |