Wanneer?quote:
ze zijn mooi hoor, allemaal exen van jequote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als jij de dames in mijn fotoboek beoordeeld.
jammer voor jequote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wanneer?
Ik kreeg vandaag te horen dat ik eind februari geen vakantie heb. Best vervelend, ik wilde juist weer eens een paar dagen tot een week weg.
Ja, dat zal het inderdaad wel worden. Althans vrije dagen nemen... colleges missen, de stage zit er (zo goed als) op. Nou ja, binnenkort maar eens zien. Voordeel is nu wel dat het niks uit maakt welke week ik dan wil, ik mis toch wel iets.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan neem je toch gewoon een vrije dag of meerdere vrije dagen Angel?
200 per maand hierquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
Qua vakanties zal het op mijn stage ook wel tegen gaan vallen. Donderdag ga ik maar eens rond de tafel zitten voor een mooie vergoeding.
Wat krijgen jullie betaald voor jullie stage?
iets van 125 p/m geloof ikquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
Qua vakanties zal het op mijn stage ook wel tegen gaan vallen. Donderdag ga ik maar eens rond de tafel zitten voor een mooie vergoeding.
De eerste paar maanden (september, oktober, november) kreeg ik 250 euro. In december kreeg ik 450 euro ("eindejaarsuitkering" erbij). In januari kreeg ik 275. En de laatste week van januari krijg ik betaald tegen mijn nieuwe loon, dat zal zo'n 400 euro opleveren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
toen ik nog stage liep kreeg ik 630 euro exclusief kamerhuur, en alle etentjes en avonden dat we voor het werk in clubs waren etcetera werden betaald. was een hele vervelende stage, vooral doordat ik 2 slof sigaretten per maand kreeg, grats en voor niets.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik begon op 15 of 14, alleen PB zat er langer dan ik geloof ik. Een deel eerder.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:18 schreef Mike.Strutter het volgende:
Toen ik voor het eerst in deze reeks poste waren we volgens mij nog niet eens de 50 delen gepasseerd
Ik ben benieuwd of er ook nog wat bekenden hier rondhangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |