abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56719617
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 02:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je volgt je club goed joh .

Je gaan het nog moeilijk krijgen daar denk ik...
Alsof PSV Slavia nog tegen gaat komen dit seizoen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56719890
goed begin
pi_56720525
Saaie wedstrijd, verdiende overwinning. Ik hoop dat ze hun krachten spaarden voor de vele wedstrijden die nog gaan volgen...
quote:
Lazovic bekende schwalbe ook tegen de scheidsrechter

Direct na de penalty sprak Lazovic op de terugweg naar de middenlijn voor de nieuwe aftrap met de scheidsrechter. Na afloop liet hij tegenover FCUpdate.nl weten toen de scheidsrechter al bekend te hebben dat het geen penalty was. "Ik had het gevoel, dat ik eerlijk moest zijn." De Cyprioot antwoordde echter doodleuk dat hij het wel een penalty vond. "Leuk om een keer geen Nederlandse scheidsrechter te hebben, want in Nederland fluit iedereen al jaren tegen me. Dat zal nu misschien nog erger zijn, ja. In Nederland krijg ik, zeker na vanavond, nooit meer een strafschop. Dat weet ik zeker."
Een penalty terugtrekken nadat hij al genomen is gaat natuurlijk ook een beetje moelijk
quote:
Reker: we zijn er nog niet uit met Bakkal

Jan Reker laat in Voetbal International weten dat PSV al een tijdje in gesprek is met Bakkal over contractverlenging, maar dat beide partijen er nog niet uit zijn. "We hebben een aanbieding gedaan en zijn nu aan het onderhandelen." PSV wil graag het tot 2010 doorlopende contract verlengen tot 2013.
Onderhandelen is in ieder geval begonnen. Dat ze er mooi uit mogen komen
We sure are cute for two ugly people.
pi_56720557
Wat een saaie wedstrijd.
Een 2-0 uitslag is prima daarentegen, en dat was ook de doelstelling vooraf.

Die volgende wedstrijd zal wel helemaal een draak worden.
pi_56720587
Dat het saai was lag ook een beetje aan Helsingborgs. M.i. heeft PSV gewoon gedaan wat ze moesten doen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_56720639
Lazovic valt, de scheids fluit, wij juichen, kijken elkaar aan, en beginnen keihard te lachen. Dat was écht geen penalty, dat zag iedereen in het stadion...

Sowieso vond ik de scheids dramatisch fluiten. (Nee, niet per sé tegen PSV...)
Omdat ik op de korte zijde zat, zag ik het niet goed, maar was het élke keer buitenspel?

En Zonneveld ipv Bakkal op het middenveld bij Simons is geen (lees: GEEN) goede beslissing. Niet meer doen dus... Pleur dan iemand anders op rechts (ene Aissati?) en laat Bakkal lekker naast Simons ballen.

Groot pluspunt: Marcellis!
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef VoreG het volgende:
O ja de manier waarop jullie winnen verdient wel een pluim.

Een pingel door een overduidelijke Schwalbe en een doelpunt, omdat de keeper een bal die recht op hem af komt niet kan vasthouden.
v

.
Het zit diep hè.
pi_56721144
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:51 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Doe het niet doe het niet
blij dat ik me uiteindelijk heb beperkt tot een korte samenvatting op studio sport
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56722896
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:55 schreef BottleKid het volgende:

ik vond eigenlijk de scheids best goed, heeft geen rare dubieuze beslissen genomen volgens mij (op de pingel na). En daarnaast was de grens aan de kant van oost ook goed. Doedelzak maakt een overtreding, zo'n zweed legt de bal 3m van de plek waar hij genomen moet worden en terwijl die zweed en doedelzak nog staan de discussieren loopt die grens gewoon het veld in, bakt die bal en legt hem op de goede plek, het is maar een detail maar dat zou een NL grensrechter niet eens proberen
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:29:15 #159
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56724649
Tjongejonge zeg, wat een zaadwedstrijd. Ja het resultaat telt, maar dat is dan ook het enige wat goed is.

Ik heb 90 minuten Farfan gemist. Zonneveld liep toch alleen maar in de weg op links.
Wat een kutidee om een ander systeem te gaan spelen. Er klopte geen hout meer van. Vergoossen kan maar beter niet meer gebeld worden als hij ligt te ijlen van 40 graden koorts.

En daar hebben 21.500 mensen dan zoveel geld voor betaald. Wat ben ik blij dat ik niet gegaan ben. Mietjes zijn het. Ik wil, zeker thuis, dat PSV gewoon voetbalt naar vermogen. Nee lekker de handrem erop, stelletje homo's. "We gaan weer spelen om te winnen." Ik zie het ja

Enige lichtpuntje: over een transfer van Salcido hoeven we ons geen zorgen meer te maken. Wtf echt...
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_56725127
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:55 schreef BottleKid het volgende:
Lazovic valt, de scheids fluit, wij juichen, kijken elkaar aan, en beginnen keihard te lachen. Dat was écht geen penalty, dat zag iedereen in het stadion...

Omdat ik op de korte zijde zat, zag ik het niet goed, maar was het élke keer buitenspel?
Nee, vond de grensrechters ook maar matig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_56725740
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:42 schreef ganzenherder het volgende:
Kone speelt schijnbaar de sterren van de hemel bij Sevilla, jammer dat hij weg is
Ze zijn er toch zo blij met hem:
quote:
'Sevilla wil de Koné van PSV weer eens terugzien'

14/02/2008 10:20

Arouna Koné (24) moet beter gaan presteren. Dat is de boodschap die de Ivoriaanse aanvaller van Sevilla woensdag persoonlijk kreeg te horen van voorzitter José Maria Del Nido.

De website van de Spaanse club meldt dat Del Nido Koné heeft gevraagd weer te spelen zoals hij deed bij PSV. Op basis van zijn spel en doelpunten voor de Eindhovenaren trok Sevilla hem in augustus 2007 aan. Maar in Andalusië vallen zijn prestaties tot nog toe tegen.

Koné speelde pas acht duels in de Primera División, waarvan hij er vijf in de basis begon. De Ivoriaanse international scoorde één keer. Sevilla, de huidige nummer zeven van Spanje, heeft de komende tijd de oude Koné nodig om te klimmen op de ranglijst en verder te komen in de Champions League.
Zeer goede deal om die weg te doen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_56725892
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 02:58 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Alsof PSV Slavia nog tegen gaat komen dit seizoen.
Ik bedoelde dat ook. Tweede zin sloeg op Helsingsborg...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56727273
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Zeer goede deal om die weg te doen .
Ja het bestuur is bij vlagen toch niet geheel incapabel
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56729899
EINDELIJK, ik heb Gomes met de plus voetbalkaartjes
pi_56730084
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
EINDELIJK, ik heb Gomes met de plus voetbalkaartjes
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56730164
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:47 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ja, weet je wat het is . ons mam haalt altijd boodschappen bij de plus. Na, dus ook voetbalplaatjes In totaal al een stuk of 200 gehad, maar een stuk of 4 van PSV (net alsof ze het erom doen ) Ik had verdomme 3 elftallen van NEC en ajax kunnen maken, maar PSV ho maar. En nu dus eindelijk de beste/coolste/aardigste/sympathiekste/favoriete/perfecte van PSV. Het heeft even geduurd, maar toch
pi_56730371
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ja, weet je wat het is . ons mam haalt altijd boodschappen bij de plus. Na, dus ook voetbalplaatjes In totaal al een stuk of 200 gehad, maar een stuk of 4 van PSV (net alsof ze het erom doen ) Ik had verdomme 3 elftallen van NEC en ajax kunnen maken, maar PSV ho maar. En nu dus eindelijk de beste/coolste/aardigste/sympathiekste/favoriete/perfecte van PSV. Het heeft even geduurd, maar toch
Hier ook amper PSV-kaartjes...mijn broertje van 6 ook altijd boos als er dan weer een van Ajax uitkomt
pi_56730449
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:02 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Hier ook amper PSV-kaartjes...mijn broertje van 6 ook altijd boos als er dan weer een van Ajax uitkomt
Ik heb het gevoel dat er gewoon meer ajax kaartjes zijn, dan dat er PSV kaartjes zijn. De PSV kaartjes bewaar ik allemaal, de rest geef ik een de koters die voor de supermarkt staan te bedelen. Als ik ze zo'n stapel geef, kijken ze alsof er een lekker wijf tegenover hun staat
pi_56731882
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:05 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat er gewoon meer ajax kaartjes zijn, dan dat er PSV kaartjes zijn. De PSV kaartjes bewaar ik allemaal, de rest geef ik een de koters die voor de supermarkt staan te bedelen. Als ik ze zo'n stapel geef, kijken ze alsof er een lekker wijf tegenover hun staat
Mijn broertje en zusje krijgen die juist allemaal
En maar hopen op een PSV kaartje
pi_56731890

Who the fuck is Larsson?
pi_56732432
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

Who the fuck is Larsson?
Marcellis speelde echt goed gisteren inderdaad, hopelijk kan hij deze vorm blijven vasthouden
Patat Friet
  donderdag 14 februari 2008 @ 19:55:26 #172
11102 knep
Mountainfreak
pi_56733993
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

Who the fuck is Larsson?
Gave plaat . Marcellis .
pi_56734903
Toch mooi om te zien hoe er steeds meer zelf opgeleid talent doorbreekt bij PSV. Ik kan me niet herinneren dat we daar een aantal jaar geleden nou zo bekend om stonden. Tegenwoordig wordt niet alleen de uitstekende scouting, maar ook steeds vaker de opleiding van PSV geroemd. Goede ontwikkeling!
  donderdag 14 februari 2008 @ 21:35:01 #174
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56736162
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 02:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik moest mezelf nog steeds laten unbannen .

OT: Ik ben blij met de Hongaar, Bakkal moet z'n contract z.s.m. verlengen, Koevermans mag wat mij betreft voor 5 á 6 miljoen euro terug worden verkocht aan AZ of Feyenoord en a.s. zaterdag gaan we Willem 2 nog wat verder in de degradatiezone duwen .
Dat unbannen vind ik zo idioot. Ik ken geen enkele andere site die zoeits belachelijks heeft als een mailtje sturen om jezelf te unbannen.

En ik was eerst nog wat sceptisch over die hongaar maar hij presteert beter dan verwacht.
En koevermans mag van mij meer in het elftal staan als basisspeler. Hij heeft niet voor niets de meeste doelpunten achter zijn naam.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_56736954
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:35 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Dat unbannen vind ik zo idioot. Ik ken geen enkele andere site die zoeits belachelijks heeft als een mailtje sturen om jezelf te unbannen.

En ik was eerst nog wat sceptisch over die hongaar maar hij presteert beter dan verwacht.
En koevermans mag van mij meer in het elftal staan als basisspeler. Hij heeft niet voor niets de meeste doelpunten achter zijn naam.
Een spits puur beoordelen om zijn doelpunten is wat kort door te bocht natuurlijk. Als je ziet wat Lazovic allemaal doet voor het team en hoe hard te werkt mag je hem echt niet afrekenen om het feit dat hij niet altijd even gemakkelijk scoort. Tuurlijk is Koevermans een spits die overal en altijd wel weet te scoren maar met Lazovic in de spits voetbalt PSV nou eenmaal beter.

En je moet wel overdreven kritisch zijn om sceptisch te zijn over onze Hongaar...Je hoeft hem niet meteende lucht in te prijzen maar om nou al kritiek te gaan leveren op een speler van 21 die er net 2 maanden is en nou al zo goed voetbalt...
Patat Friet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')