Denk het wel ja..maar kwil niet alleen gaanquote:
Ligt niet aan jouquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ligt het aan mij of.. Normaal begint het kriebelen toch wel om een uur of 4, nu geen enkele spanning.
Martjequote:
Is het UEFA-Cup-gevoel denk ikquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ligt het aan mij of.. Normaal begint het kriebelen toch wel om een uur of 4, nu geen enkele spanning.
Dan wil ik niet weten wat je over de nationale beker te vertellen hebtquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:34 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Is het UEFA-Cup-gevoel denk ikHet heeft gewoon minder uitstraling dan de Champions-League ik weet niet wat het precies is. Het oogt goedkopere, CL heeft iets van exclusiviteit, het liedje, de sterren het is een gevoel (nu klinkt het opeens heel dramatisch
)
Herkenbaar, ik zit ook al zo van, wat zal ik eens gaan doen vanavond? Owja, voetbal kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
Zoals al voorspeld dus.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Zonneveld, Afellay, Bakkal, Dzsudzsák en Lazovic.
Nope niet te vindenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:18 schreef Gurby het volgende:
Zendt de NOS van de UEFA cup ook streams uit, net zoals met de Champions League?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |