Ja, Stadskanaal ligt niet veel gunstiger he.....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat had ik ook wel, onderaan een sticker met wat uitleg
ik las het gewoon verkeerd![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
koud mist koud koud koud koud
you know what I needquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, Stadskanaal ligt niet veel gunstiger he.....
Speciaal voor de Grunnegers dan:
[ afbeelding ]
Allebei:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:38 schreef MaJo het volgende:
College was erg interessant, over Plato en Aristoteles enzo
Nu even een groentesoepje maken![]()
En dan 90 bladzijdes lezen en samenvatten over het oude Athene
Heb ook in beide zinquote:
Dan hoef je niet meer zo heel lang te wachten na de 6 afleveringen die je nog hebt liggenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:59 schreef MaJo het volgende:
Oh en het ziet er naar uit dat de Hollywood staking morgen voorbij is:
Staking in film- en televisieland #3
Ziet er een beetje uitgezakt uit, alsof ie niet goed afgekoeld is en toen al neergezet zeg maarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:03 schreef Etcetera het volgende:
in reactie op het grolschnieuwebeugelflesjenieuws: dit moet 'm worden. en de plop blijft ploppen
[ afbeelding ]
Dit design past wel beter bij de nieuwe flesjesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:03 schreef Etcetera het volgende:
in reactie op het grolschnieuwebeugelflesjenieuws: dit moet 'm worden. en de plop blijft ploppen
[ afbeelding ]
Dat zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan hoef je niet meer zo heel lang te wachten na de 6 afleveringen die je nog hebt liggen
Heeft er trouwens nog iemand een half litertje filterkoffie in de aanbieding?
Ik begin behoorlijk in te kakken namelijk, heftig dagje gehad.
Dat is wel een hele prestatiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn
Damn ik heb mijn hand net verbrand aan een spaghettisliert![]()
![]()
![]()
Wat is er met jou aan de hand? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:27 schreef Nesle het volgende:
Ik ga maar naar bed![]()
Allemachtig wat voel ik mij kut![]()
Slaap lekker alvast!
Slaap lekker, en beterschap Nessiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:27 schreef Nesle het volgende:
Ik ga maar naar bed![]()
Slaap lekker alvast!
I knowquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is wel een hele prestatie
p.s. stuur eens een kopie van dat seizoen van House deze kant op
Aw beterschap meisquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:27 schreef Nesle het volgende:
Ik ga maar naar bed![]()
Slaap lekker alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |