Hoe komen ze dan aan de USB stick van Jaap, die bewaakt hij met zijn leven. Zelfs Huub mag er niet aankomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:31 schreef mootie het volgende:
Woepsie op VOL:
Zag net een filmpje op youtube van vanmorgen. Wat een vuile rat is het toch ook he. Staat ie samen met Mike te praten over de usb stick van Jaap. En mike zegt in het papiaments we geven hem met het bioscoopbezoek wel aan Kenneth.
Interessant!
Wat kan daar nou op staan wat interessant is voor wie dan ook, wat een achterbaks stel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:31 schreef mootie het volgende:
Woepsie op VOL:
Zag net een filmpje op youtube van vanmorgen. Wat een vuile rat is het toch ook he. Staat ie samen met Mike te praten over de usb stick van Jaap. En mike zegt in het papiaments we geven hem met het bioscoopbezoek wel aan Kenneth.
Interessant!
Dat kind gaat van zo'n koude kermis thuiskomen, ben ik bang. Ik acht de kans groter dat mommy dearest er niet is dan dat ze er wel is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
Amanda vertelt vol trots dat ze haar moeder zaterdag gaat zien en dat na een jaar.
Een schietgebedje is nooit weg Amanda, komt ze of komt ze niet.
[ afbeelding ]
waarom sta ik daar nou niet van te kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:31 schreef mootie het volgende:
Woepsie op VOL:
Interessant!
Die drie hebben echt de hele dag lol, heerlijk om naar te kijken.quote:
de persoonlijk bezit regel is niet meer van toepassingquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:39 schreef kallie1 het volgende:
dinsdag 12 februari 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
Hoe komen ze dan aan de USB stick van Jaap, die bewaakt hij met zijn leven. Zelfs Huub mag er niet aankomen.
Die heeft Mike natuurlijk gevonden in de masterbedroom tijdens het verven. Jaap was hem al een hele tijd kwijt.
Dat zou zomaar kunnen ja. Kunnen ze die stokende kutzwerver niet de straat op gooien, ik ben die gast meer dan zat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:39 schreef kallie1 het volgende:
Die heeft Mike natuurlijk gevonden in de masterbedroom tijdens het verven. Jaap was hem al een hele tijd kwijt.
Buiten dat, het is irl ook gewoon diefstal, als hij hem in het hok zou zien dan is het discutabel maar niet over het randje, het ding blijft tenslotte dan in het huis, als hij hem aan K geeft steelt hij het ding.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:41 schreef Desii het volgende:
[..]
de persoonlijk bezit regel is niet meer van toepassing![]()
En dat Brian hem in de villa bekijkt, heb ik nog geen problemen mee......... maar aan Kenneth geven om hem alles te laten bekijken, zodat tie zondag tijdens het gevecht de info kan doorgeven; gaat alle perken te buiten
vrijdag belt mama amanda dat ze wil shoppen in amsterdam dat gunt amanda mama toch wel amanda:jammer mama maar een fijne dagquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
Amanda vertelt vol trots dat ze haar moeder zaterdag gaat zien en dat na een jaar.
Een schietgebedje is nooit weg Amanda, komt ze of komt ze niet.
[ afbeelding ]
een hokje vol ratten...............quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:35 schreef Desii het volgende:
[..]
waarom sta ik daar nou niet van te kijken.
Eens een rat, altijd een rat
Mist Jaap hem nog niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:31 schreef mootie het volgende:
Woepsie op VOL:
Interessant!
Jaap is hem al een poos kwijt. Wat een stelletje smeerlappen.quote:
Mikey zegt in het filmpje dat Mikey gehoord had van Palma dat Jaap die al een tijd kwijt was.quote:
Kan er niet iemand ff een CC plegen om dit aan Jaap mee te delen!quote:
Dit kan echt niet! Wat goed dat er een filmpje van s gemaakt! Dit is gewoon overtreden van de spelregels! En helemaal Kennet erbij betrekken! Volgens mij is het dan zelfs strafbaar!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:53 schreef Margo37 het volgende:
Hier een filmpje over de usb stick mda Lambal.
http://www.clipser.com/watch_video/95876
Thnx.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:53 schreef Margo37 het volgende:
Hier een filmpje over de usb stick mda Lambal.
het is een verademing.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die drie hebben echt de hele dag lol, heerlijk om naar te kijken.
Die hebben waarschijnlijk meegeholpenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:48 schreef STAP01 het volgende:
REDAKTIE LEZEN JULLIE MEE?? BRIAN EN MIKY HEBBEN DE USB STICK (PERSOONLIJK BEZIT VOOR DE DUIDELIJKHEID) VAN JAAP!!!!!!!!!!!!!
Die neemt Jaap niet aan kost cp'squote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Kan er niet iemand ff een CC plegen om dit aan Jaap mee te delen!
Hij wil niet gepakt worden! hij zegt: later! (met andere woorden: als ze niet luisteren, zonder zender)!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thnx.![]()
Brian zegt dus eerst dat hij niet wil dat Mike Papiaments praat maar hij doet het toch. Hier moet de FEBO toch ingrijpen of ben ik nu gek?
niet dat ik weet, maar ik luister ook nooit naar die streamsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:00 schreef tipsch het volgende:
Maarre... rat en Mike praten wel vaker in het papiaments?
boeehhhhhquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:41 schreef Desii het volgende:
[..]
de persoonlijk bezit regel is niet meer van toepassing![]()
En dat Brian hem in de villa bekijkt, heb ik nog geen problemen mee......... maar aan Kenneth geven om hem alles te laten bekijken, zodat tie zondag tijdens het gevecht de info kan doorgeven; gaat alle perken te buiten
Wel vervelend dat Brian de redaktie zo vaak in verlegenheid brengt, hij wéét toch al dat hij die villa gaat winnen, waarom doet hij dan van die stomme dingen waardoor de redaktie zich weer in allerlei bochten moet wringen om zijn acties goed te praten..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:48 schreef STAP01 het volgende:
REDAKTIE LEZEN JULLIE MEE?? BRIAN EN MIKY HEBBEN DE USB STICK (PERSOONLIJK BEZIT VOOR DE DUIDELIJKHEID) VAN JAAP!!!!!!!!!!!!!
Yep, Mikey weet dat het niet mag maar die kutzwerver heeft over schijt aan. Alles om zijn mentor Brian te pleasen.....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:00 schreef tipsch het volgende:
en wat bedoel je hiermee ????quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:05 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
boeehhhhh
jan klaassen de boef staat achter je
maar jan klaassen ziet het niet
de stommerik
Goh, ik had dit in gedachte.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:06 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Slene wordt gemasseerd....
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:00 schreef tipsch het volgende:
quote:
http://www.clipser.com/watch_video/95876quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Filmpje laat ik vanavond horen aan iemand die van Saba komt.
Wat een stinkrat, zelfde soort als Brian dus toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsjeblieft Fluitert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |