Insgelijksquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:49 schreef PeZu het volgende:
pezu wenst iedereen fijne avond en alvast een fijne nacht,
En weer ingelopen op zowel Muck als OA... al zal dat door internetloze werkdag wel weer teniet gedaan zijn vandaagquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer online. Ik postte één keer vandaag op het werk, en meteen lag het internet er de rest van de middag uit.
Muck is er niet veel geweest en is nu lekker muziek aan het makenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
En weer ingelopen op zowel Muck als OA... al zal dat door internetloze werkdag wel weer teniet gedaan zijn vandaag.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
[..]
Muck is er niet veel geweest en is nu lekker muziek aan het maken
OA heeft t erg druk met de FP tegenwoordig![]()
Je maakt dus nog kans
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..].
Soms zijn mensen in de trein best inspirerend trouwens. Ik heb vanmiddag twee pagina's volgeschreven met een deel van een verhaal. Dat ga ik zo maar eens in Word typen. Maar de aanleiding waren een stel tienermeisjes die over de relatie van één van hen praatten... ze had al bijna een jaar verkering, zei ze, en toen een ander zijn dat die en die al 3 jaar hadden, was de reactie van degen met bijna een jaar verkering: 'Drie jaar, da's best lang. Dat hou ik nooit vol joh!'
Lekkere relatie heeft ze dan.
Hehe, bij jou is FOK! duidelijk NSFWquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer online. Ik postte één keer vandaag op het werk, en meteen lag het internet er de rest van de middag uit.
Zeker. Ik hield toch mijn boek maar even voor mijn steeds breder wordende glimlach toen een ander meisje zei:'Bijna een jaar! Straks ga je nog van hem houden!'quote:
Zelfs Google was NSFW vandaagquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, bij jou is FOK! duidelijk NSFW
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeker. Ik hield toch mijn boek maar even voor mijn steeds breder wordende glimlach toen een ander meisje zei:'Bijna een jaar! Straks ga je nog van hem houden!'.
Whahahaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeker. Ik hield toch mijn boek maar even voor mijn steeds breder wordende glimlach toen een ander meisje zei:'Bijna een jaar! Straks ga je nog van hem houden!'.
Was het een klapband dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zoooo, bandje weer gezien, lawaai gemaakt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij was wel aardig leegquote:
pics?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zoooo, bandje weer gezien, lawaai gemaakt.
Nu koffie![]()
Sssst! Geen slapende klonen wakker makenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:36 schreef Tmaatje het volgende:
goedeavond allemaal![]()
Kloonvrij vandaag ?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:36 schreef Tmaatje het volgende:
goedeavond allemaal![]()
Kloonvrij vandaag ?
Ervoer.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Of is het ervoer? Of ergevaren? Ervoerde?
Wat is een Mol-sim?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ervaarde vandaag een ware molsimrelatieruzie. Dat was best spannend.
Ik ben moe dus let niet op mijn spellign.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop het
[..]
Ervoer.
[..]
Wat is een Mol-sim?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ervaarde vandaag een ware molsimrelatieruzie. Dat was best spannend.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Ervoer is in elk geval standaardtaal. Ervaarde is een recentere vorm, die nog niet voor iedereen acceptabel is. Het is nog niet duidelijk of we ervaarde wel of niet tot de standaardtaal in België kunnen rekenen
Toelichting
Etymologisch is ervaren een afleiding van het werkwoord varen, een werkwoord met een sterke vervoeging (voer - gevaren); de hoofdtijden zijn dus: ervoer - ervaren.
Maar vertel eens, wat maakt een moslimruzie spannender dan een niet-moslimruzie?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Moslim!
[..]
Ik ben moe dus let niet op mijn spellign.
ja, ik heb eer-ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:36 schreef Tmaatje het volgende:
goedeavond allemaal![]()
Kloonvrij vandaag ?
Ge-ervoeren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kon het niet verstaanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar vertel eens, wat maakt een moslimruzie spannender dan een niet-moslimruzie?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kon het niet verstaan. En het klonk zo agressief.
Meestal versta je er niets van, totdat ze beginnen te schelden... de Nederlandse scheldwoorden kennen ze dan weer wel...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kon het niet verstaan. En het klonk zo agressief.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iek zweer!quote:
Helaas erg waarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meestal versta je er niets van, totdat ze beginnen te schelden... de Nederlandse scheldwoorden kennen ze dan weer wel...
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, ik heb eer-ik nog niet gezien.
quote:
Jatoch! Ben je er nu mee aan het stoeien?quote:
Laat MM het maar niet horenquote:
Feest?quote:
quote:
verjaardag van chick van werk...quote:
Whehe, netjesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
verjaardag van chick van werk...
Bijna allemaal vrij gevraagd
Gelukkig werk ik via uitzendbureau daar, dus kon 't gewoon fixen...
Wel zin in, chick, net wezen voorzuipen bij d'r, dacht: effe kort fokken
Over kwartiertje uit, zin in
Zin in feest of ook in dequote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:44 schreef eer-ik het volgende:
verjaardag van chick van werk...
Bijna allemaal vrij gevraagd
Gelukkig werk ik via uitzendbureau daar, dus kon 't gewoon fixen...
Wel zin in, chick, net wezen voorzuipen bij d'r, dacht: effe kort fokken
Over kwartiertje uit, zin in
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, netjes![]()
Potentieel toekomstige eer-chick ook?
'Avondquote:
Whehe.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:59 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
MPG, dat kan toch niet, denk om Eer's reputatie...
![]()
O.quote:
Bzzzzzzzzzzzrrrrrrrrrrrquote:
Hoe is't in Vendelo?quote:
Nog een beetje goed thuisgekomen?quote:
Goed hoorquote:
Ja hoorquote:
Ook al problemen.quote:
Ik woon zo'n beetje naast de coffeeshop, dus wat denk je?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed hoor
En hoe is het in Vlaerdinghen?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik woon zo'n beetje naast de coffeeshop, dus wat denk je?
Jij verkeert gratis en voor niets in hogere sferenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik woon zo'n beetje naast de coffeeshop, dus wat denk je?![]()
Nadeel van de randstad lijkt mequote:Verder is het ook niet pluis in VlaringKutstad
![]()
Maar ja, alles is op loopafstand én de huizen zijn beter betaalbaar dan in de plaatsen waar ik wel zou willen wonen....![]()
Gelukkig maarquote:Kortom: goed
de helpdesk aan de lijn gehad en ons modem is voor de tweede keer kapot verklaardquote:
Ik heb wel effe heeeeel erg releaxed met een chick van werk zitten ouwehoeren met die chick, zie daar wel potentie in...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, netjes![]()
Potentieel toekomstige eer-chick ook?
Door de helpdeskquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:23 schreef Houniet het volgende:
Je modem kapot verklaard? Heb je hem aangesloten op de geaarde stroom dan?
Zo erg is het niet. De meeste willen hier niet graag gezien worden, dus de bezoekers zijn over het algemeen binnen een minuut weer weg.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij verkeert gratis en voor niets in hogere sferen?
Maassluis ligt ook in de randstad...quote:[..]
Nadeel van de randstad lijkt me![]()
quote:[..]
Gelukkig maar
De randstad heeft geen nadelenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Nadeel van de randstad lijkt me
[..]
Gelukkig maar
Zij ook in jou?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb wel effe heeeeel erg releaxed met een chick van werk zitten ouwehoeren met die chick, zie daar wel potentie in...
Netjesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb wel effe heeeeel erg releaxed met een chick van werk zitten ouwehoeren met die chick, zie daar wel potentie in...
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, het bekende probleem van de drugstoeristen dusquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:25 schreef OA het volgende:
[..]
Zo erg is het niet. De meeste willen hier niet graag gezien worden, dus de bezoekers zijn over het algemeen binnen een minuut weer weg.![]()
En daar wil je wel graag wonen?quote:[..]
Maassluis ligt ook in de randstad...![]()
quote:[..]
Vast welquote:
Kijk, ik bedoel maarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:28 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Jawel: files, milieuverontreiniging, hangjongeren , politici...
Nope, ze heeft repetitie van de muziekquote:
Dat is natuurlijk wel de vraagquote:
Ga je er zelf nooit naar toe danquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:25 schreef OA het volgende:
[..]
Zo erg is het niet. De meeste willen hier niet graag gezien worden, dus de bezoekers zijn over het algemeen binnen een minuut weer weg.![]()
oklaterquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:40 schreef ScarFace- het volgende:
Ff pokeren zie jullie wel weer in het volgende deel
Naar mijn bescheiden mening zijn er ook files, hangjongren en politici in andere delen van Nederland (ik ga er niet vanuit dat alle politici in de Randstad wonen) en milieuverontreiniging is ook aanwezig in de rest van Nederland. Of rijdt daar iedereen nog met paard en wagen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:28 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Jawel: files, milieuverontreiniging, hangjongeren , politici...
Slaap lekkerquote:
Je hebt gelijk, deze nadelen zijn ook in andere delen van NL aanwezig. Helaas is mijn ervaring dat de concentratie hiervan in de randstad iets hoger is dan elders in het land.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening zijn er ook files, hangjongren en politici in andere delen van Nederland (ik ga er niet vanuit dat alle politici in de Randstad wonen) en milieuverontreiniging is ook aanwezig in de rest van Nederland. Of rijdt daar iedereen nog met paard en wagen?
Dat lijkt er meer op! Die ongenuanceerde kritiek op de Randstad raakt kant noch walquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, deze nadelen zijn ook in andere delen van NL aanwezig. Helaas is mijn ervaring dat de concentratie hiervan in de randstad iets hoger is dan elders in het land.
quote:
Klopt. Het scheelt trouwens ook enorm dat er geen drank geschonken wordt!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, het bekende probleem van de drugstoeristen dus
Niet perse, maar het is een stuk beter dan Vld.quote:[..]
En daar wil je wel graag wonen?
quote:Owja: OAiaanse Multiquotes (r) FTW
Nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ga je er zelf nooit naar toe dan![]()
Vind je dat niet genoeg?quote:Maar om er nou naast te wonen
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op! Die ongenuanceerde kritiek op de Randstad raakt kant noch wal
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op! Die ongenuanceerde kritiek op de Randstad raakt kant noch wal
Kijk! Dat scheelt stukken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:55 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Het scheelt trouwens ook enorm dat er geen drank geschonken wordt!![]()
Eigenlijk is de overlast minimaal.
Dat kan ik niet beoordelen, ben één keer heel kort in vlaardingen geweest en nog nooit in maassluis.quote:
[..]
Niet perse, maar het is een stuk beter dan Vld.
Absoluutquote:[..]
![]()
Lijkt me welquote:[..]
Vind je dat niet genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |