Kijk even naar de openingspost. Beter nog, kijk even naar al zijn posts. TS geilt op smiley's.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:08 schreef zquing het volgende:
kijk naar de hoeveelheid gebruike smileys in de betreffende regels
minder dan hij doet op vrouwenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:11 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Kijk even naar de openingspost. Beter nog, kijk even naar al zijn posts. TS geilt op smiley's.
Lees mijn andere post.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:55 schreef zquing het volgende:
[..]
wat is fout aan deze zin?
en @jouw reactie over THS z'n post, iets met leer sarcasme te herkennen
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:17 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Kleine impressie (denk ik)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:11 schreef Thomass het volgende:
[..]
Dit lijkt me dichter bij de werkelijkheid komen: [ afbeelding ]
Wie ik(Tijnbrein) of TheHamsterslayer.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:39 schreef Tristessa het volgende:
Hee gast. JE STINKT! VROUWEN RENNEN KEIHARD WEG VAN JE OMDAT WANHOOP STINKT! En hoe goed je het probeert te verbergen, we ruiken het toch.
Ze heeft het over wanhoop dus waarschijnlijk niet jij.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie ik(Tijnbrein) of TheHamsterslayer.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:38 schreef Silenus het volgende:
Hahaha, ik lig nu denk ik nog een half uur te grinniken in bed voordat ik slaap.
Weet je al uit welke methode je gaat kiezen THS?
Misschien kun je grafieken maken met verticaal je kans op neuken en horizontaal je levensjaren. Dat maakt het voor ons ook wat overzichtelijker.
Dude, je moet echt wat aan je kapsel doen hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
http://metalschaap.hyves.nl/fotos/112581008/0/r-M6/
Hier is mijn foto dan.
je moet die MBOers van tegenwoordig ook alles uitleggen hequote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lees mijn andere post.
Denk je niet dat ik door heb dat het sarcastisch is bedoelt.
Indien 't zo is dat zijn eerste post waarin jij afgekraakt wordt inderdaad sarcastisch is bedoeld dan ben jij nooit afgekraakt aangezien wat hij zegt op een andere manier geinterpreteerd moet worden dan jij doet.quote:Eerst iemand afkraken en daarna zeggen nee zo heb ik het niet bedoelt. Dus jouw sorry accepteer ik niet.
quote:Post dan een foto. Oh wacht dat durf je niet. Lafaard. En van mijn kun je ook een heleboel achterhalen. Ach laat ook maar.
daar heb je gelijk inquote:Ach laat ook maar. Je bent zo bezig met het krijgen van Sex dat andere mensen er niet toe doen.
Ik doe WO en kon ook geen sarcasme in die post bespeuren hoor. THS is gewoon een naar mannetje, een beetje als die gasten die vroeger zelf gepest zijn en nu elke kans aangrijpen om zelf iemand te kunnen pesten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:58 schreef zquing het volgende:
[..]
je moet die MBOers van tegenwoordig ook alles uitleggen he
Laten we voor 't gemak even aannemen dat zijn oorspronkelijke post sarcastisch is bedoeld
[..]
Indien 't zo is dat zijn eerste post waarin jij afgekraakt wordt inderdaad sarcastisch is bedoeld dan ben jij nooit afgekraakt aangezien wat hij zegt op een andere manier geinterpreteerd moet worden dan jij doet.
Dat betekend dat jij eigenlijk dus nooit afgekraakt bent en hij zonder reden zich verontschuldigt. Hij zegt 't er voor de duidelijkheid bij dat wat hij zegt niet bedoelt is om op een bepaalde manier geinterpreteerd te worden zodat daar geen misvattingen over kunnen ontstaan en veronschuldigt voor de mogelijkheid dat er misvattingen kunnen ontstaan. Niet voor het feit dat hij jou afgekraakt zou hebben aangezien hij dat nooit heeft gedaan. Mocht je 't wel zo opvatten dan ligt dat aan jou gebrek aan interpretatie
[..]
Wat weten we over jou? Je bent 25, hebt nooit een vriendin gehad en kan geen lenzen nemen ivm met je rechteroog. Kijken we even in je profiel, dan zien we dat je in dordrecht woont. Waarschijnlijk kunnen we nog wel wat meer achterhalen door je postgeschiedenis te doorgronden maar daar zullen waarschijnlijk weinig mensen zin in hebben....
Wat weten we over THS(uit alleen dit topic) Hij studeerd LR in delft, zit waarschijnlijk in 't 2e/3e jaar is niet al te groot, chinees uiterlijk. Ik gok dat er ongeveer 10 mensen zullen zijn die aan dit profiel voldoen, mischien nog wel minder. Zouden we een foto van hem hebben dan zou je zo naar 't LR gebouw kunnen gaan en dan heb je hem zo gevonden..
Zie je 't verschil?
[..]
daar heb je gelijk in
pesten kan je 't niet noemen, mischien dat ik z'n(THS) posts verkeerd heb geinterpreteerd, dat kan natuurlijk ook. Jezelf vergelijken met anderen om je daarna beter te voelen is dat niet iets wat vrijwel iedereen doet? Ik lach ook om THS zijn posts hierquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik doe WO en kon ook geen sarcasme in die post bespeuren hoor. THS is gewoon een naar mannetje, een beetje als die gasten die vroeger zelf gepest zijn en nu elke kans aangrijpen om zelf iemand te kunnen pesten.
Sorry hoor, maar als je zegt dat iemand lelijk is en het daarna als een grapje terugneemt ben je bij mij ook aan het verkeerde adres. Zelfde als een vrouw voor dikkert uitmaken, en er dan geintje achteraan roepen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:58 schreef zquing het volgende:
[..]
Laten we voor 't gemak even aannemen dat zijn oorspronkelijke post sarcastisch is bedoeld
[..]
Indien 't zo is dat zijn eerste post waarin jij afgekraakt wordt inderdaad sarcastisch is bedoeld dan ben jij nooit afgekraakt aangezien wat hij zegt op een andere manier geinterpreteerd moet worden dan jij doet.
Dat betekend dat jij eigenlijk dus nooit afgekraakt bent en hij zonder reden zich verontschuldigt. Hij zegt 't er voor de duidelijkheid bij dat wat hij zegt niet bedoelt is om op een bepaalde manier geinterpreteerd te worden zodat daar geen misvattingen over kunnen ontstaan en veronschuldigt voor de mogelijkheid dat er misvattingen kunnen ontstaan. Niet voor het feit dat hij jou afgekraakt zou hebben aangezien hij dat nooit heeft gedaan. Mocht je 't wel zo opvatten dan ligt dat aan jou gebrek aan interpretatie
[..]
Wat weten we over jou? Je bent 25, hebt nooit een vriendin gehad en kan geen lenzen nemen ivm met je rechteroog. Kijken we even in je profiel, dan zien we dat je in dordrecht woont. Waarschijnlijk kunnen we nog wel wat meer achterhalen door je postgeschiedenis te doorgronden maar daar zullen waarschijnlijk weinig mensen zin in hebben....
Wat weten we over THS(uit alleen dit topic) Hij studeerd LR in delft, zit waarschijnlijk in 't 2e/3e jaar is niet al te groot, chinees uiterlijk. Ik gok dat er ongeveer 10 mensen zullen zijn die aan dit profiel voldoen, mischien nog wel minder. Zouden we een foto van hem hebben dan zou je zo naar 't LR gebouw kunnen gaan en dan heb je hem zo gevonden..
Zie je 't verschil?
[..]
daar heb je gelijk in
Daar maakte hij ook de fout, hij had nooit sorry moeten zeggen. Als je sarcastische opmerking maakt dan zeg je wel iets maar hoort 't ook voor de ander duidelijk te zijn dat wat hij zegt niet overeenkomt met wat hij bedoelt. Dus maakt hij die hele opmerking eigenlijk niet. Dat de andere persoon dat niet doorheeft is 't probleem van de andere persoon en niet van de persoon die de opmerking maakt. Aangezien de oorspronkelijke post verkeerd geinterpreteerd kon worden bood hij(THS) zijn onschuldiging aan voor 't feit dat zijn post verkeerd geinterpreteerd worden kon niet voor 't feit dat de andere persoon zich aangesproken voelde.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:09 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je zegt dat iemand lelijk is en het daarna als een grapje terugneemt ben je bij mij ook aan het verkeerde adres. Zelfde als een vrouw voor dikkert uitmaken, en er dan geintje achteraan roepen.
Ik ben vaak zat afgekraakt door andere mensen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:58 schreef zquing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie je 't verschil?
[..]
daar heb je gelijk in
Dan ben je zelf natuurlijk helemaal een sufferd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat als ik mijzelf iets zou hebben aangedaan omdat ik THS sarcastische opmerking serieus had genomen?
relativerenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vond de betreffende post ook grappig. Ik neem THS totaal niet serieus. THS is gewoon zielig. En zelfmoord plegen omdat iemand op een forum mij lelijk vind zou ik nooit doen. Als ik zelfmoord zou plegen is dit om hele andere redenen. Overigens ben ik helemaal niet van plan om zelfmoord te plegen. Sterker nog ik heb hulp gezocht voor mijn problemen.
Het is namelijk niet echt bevorderlijk voor iemands zelfbeeld als je voor lelijk wordt uitgemaakt. Zelfs is dit als grap bedoeld.
Dat krijg je er van wanneer betweterige pubertjes, die nog nat achter de oortjes zijn maar al wel denken dat ze de waarheid in pacht hebben omdat ze 'VWO doen' en bovendien met hun tampeloeris al een keer in de buurt van een meiske zijn geweest, zich met de materie gaan bemoeien.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:48 schreef calabi_yau het volgende:
Wat een bizarre wending ineens ook...
You talkin to me?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat krijg je er van wanneer betweterige pubertjes, die nog nat achter de oortjes zijn maar al wel denken dat ze de waarheid in pacht hebben omdat ze 'VWO doen' en bovendien met hun tampeloeris al een keer in de buurt van een meiske zijn geweest, zich met de materie gaan bemoeien.
Doe dat bij je vriendin en je hebt abrupt 2 weken geen sex meerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:09 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je zegt dat iemand lelijk is en het daarna als een grapje terugneemt ben je bij mij ook aan het verkeerde adres. Zelfde als een vrouw voor dikkert uitmaken, en er dan geintje achteraan roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |