abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56829464
wat een topic
AFC AJAX
pi_56850579
serieus gast...laat die vrouwen nou maar links liggen en stort je op je studie want het gaat toch nergens heen zoals je nu doet. als je je echt op je studie stort en minder aan meiden en neuken denkt word je vanzelf rustiger vanbinnen en dat is iets wat meiden echt merken.

of een advies wat ik nog niet heb gezien is: "op een ouwe fiets moet je het leren"
pi_56851669
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:45 schreef dikke_donder het volgende:
serieus gast...laat die vrouwen nou maar links liggen en stort je op je studie want het gaat toch nergens heen zoals je nu doet. als je je echt op je studie stort en minder aan meiden en neuken denkt word je vanzelf rustiger vanbinnen en dat is iets wat meiden echt merken.

[ Bericht 22% gewijzigd door TheHamsterSlayer op 20-02-2008 11:29:19 ]
pi_56853165
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:32 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Helaas wordt ik nu gedwongen om op mijn studie te richten, das wel jammer op zich. Maar wat jij zegt hou ik mezelf al 8 jaar voor; eerst studie afronden, dan werken en dan komen de chicks vanzelf wel. Het grote probleem is dat ik alleen geen zin heb mijn pik voor nog minstens 6 jaar in bedwang te houden, ervan uitgaande dat ik nog misschien wil promoveren op de TU. Hoe ouder je wordt des te kleiner wordt de kans dat je ooit nog seks zal hebben; je wordt immers steeds minder potent.

Ik had een plan om een soort "wetenschappelijk" onderzoek te verrichten m.b.t. het zo snel mogelijk scoren met vrouwen, maar achteraf gezien laat ik dat toch maar even links liggen. Ik moet mij inderdaad nu even focussen op wat (belangrijke) tentamens. Ik was vandaag ook niet in de mood om te lachen en met meisjes te praten omdat ik zo serieus bezig was met mn studie.
of je maakt 1 grote grap van dit topic, of je bent echt gestoord
Co-ouder van twee geweldige kinderen
pi_56857792
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 07:03 schreef housewous het volgende:

[..]

denk het 2e
pi_56858366
TS is een beetje bang aan het worden. Je neemt dat hele flirten en versieren gedoe veel te serieus. Seduction is geen art, net zoals rijst koken geen kunst is. De eerste keren kan het resultaat tegenvallen, maar hoe vaker je het doet hoe beter je erin zult worden. Go with the flow ofzo. Niet nadenken, gewoon doen.
pi_56859495
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 07:03 schreef housewous het volgende:

[..]

Het is een combinatie. Ik ben grappig en een beetje insane in the brain. Maar moet nu weer aan school werken.
pi_56865859
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:03 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Het is een combinatie. Ik ben grappig en een beetje insane in the brain. Maar moet nu weer aan school werken.
Hou tijdens het werken aan school wel je ogen op he vriend. Straks mis je iets omdat jij je boeken teveel aandacht geeft.
  donderdag 21 februari 2008 @ 09:43:08 #184
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_56878689
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:42 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik denk dat het ook komt vanwege mijn uitstraling. Ik "kijk" bijna altijd nogal ernstig/serieus, en ik straal "zakelijkheid" uit, vind ik van mezelf. Kan het dát zijn dat ik (mooie) vrouwen afschrik, en dat ze denken van "die gozer heeft toch geen behoefte aan een gezellige conversatie"? Begrijp me niet verkeerd; als vrouwen me aanspreken dan reageer ik gewoon "normaal" positief en serieus, en zelfs een beetje ongeïnteresseerd om niet als een wanhopige lamzak over te komen.

Wat Freuder zegt is trouwens zwaar overdreven. Ik heb gewoon een goed sociaal en gezond leven, met zeer goede carriere-perspectieven. Ik lach veel ook al ben qua persoonlijkheid nogal serieus, en ik maak gewoon plezier in het leven. Maar ondanks dit alles mist er gewoon nog iets in mijn leven: iets wat bijna elke man van mijn leeftijd al heeft ervaren maar waar ik nog steeds niet van heb geproefd. Waarom vraag ik mij dan af.

Freuder omschrijft mij als een soort van Mad Man die totaal geen leven heeft en alles van vrouwen laat afhangen. Zo ben ik dus niet, maar ik heb wel zo mijn behoeftes (zoals elke vrouw die ook heeft maar die ondervinden daarmee geen problemen). Dus Think again.
Omfg wat kom jij frusti over.
Ik zou ten eerste eens wat minder p0rn kijken en ten 2e gewoon op de vrouw afstappen.
Of jij nu groter. kleiner, dikker, dunner, meer Aziatisch of minder bent maakt allemaal geen ene ruk uit.
Voor iedereen is er wel iemand, maar als jij voor jezelf al bepaalde latten hoog legt, dan kan ik me best indenken dat je daardoor gefrustreerd wordt. Ga desnoods naar de dames van "lichte zeden" zodat je die druk van de ketel af hebt. Je zet sex op dit moment op een zodanig hoog podium dat jij er ws nog niet voor je 40e van zult gaan genieten.

Dus hop, trek die stoute schoenen aan en vraag gewoon een dame of ze zin heeft.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_56882430
Ik ga zelfmoord plegen.
  donderdag 21 februari 2008 @ 12:52:21 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56882466
Da's nu ook wel weer erg drastisch. Ga gewoon een keer naar de hoeren zodat je niet meer zo krampachtig denkt over seks.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:05:48 #187
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_56882735
Dat is seks echt niet waard heur.

De eerste keer dat ik seks had, hoefde het voor mij echt niet meer. Vond er geen ene moer aan, vervelend vies gedoe. Stom geklungel etc... Pas een aantal jaren later was het de moeite waard. Vandaar dat ik ook zeg; "Seks moet je niet op zo'n hoog platform zetten".

[ Bericht 0% gewijzigd door Mukie op 21-02-2008 13:06:08 (Spellen is een kunst.) ]
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
pi_56882739
Ik denk niet krampachtig over seks. Ik wil gewoon niet naar de hoeren gaan (totaal stijl-loos, taboe, etc.). Ik zal nooit scoren en ik zal altijd maagd blijven. Ik ben gewoon enorm triest, een mislukkeling, contactgestoord ofzo, emotieloos. Ik weet anders niet waarom. En waarom moet ik vrouwen benaderen. Is de wereld zo erg k*t dat mannen de hele tijd het initiatief moeten nemen. Hebben vrouwen geen LEF of MOND (waarmee ze verbaal mee kunnen communiceren) om MIJ of andere vrijgezellen te benaderen. Of is Nederland zo'n bekrompen land waar vrouwen geen initiatief hebben. Ik weet echt niet of ik moet huilen, boos moet zijn, of mezelf maar van kant moet maken.
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:09:53 #189
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_56882804
1. Leg mij het verschil even uit:

• Een hoer vraagt geld voor hetgeen ze doet en kan kiezen of ze het wilt of niet. Maar je weet wel dat je waar voor je geld krijgt.
  • Een dame uit een kroeg moet je eerst (drankjes) betalen, bij haar in't goede plaatje komen en dan nog weet je niet of je aan je trekken gaat komen.

Daarnaast zijn er genoeg dames die wel op mannen afstappen, dat jij die nog niet bent tegengekomen, dat is een 2e.

Ten 3e moet je niet alles over 1 kam scheren, de wereld gaat anders wel erg donker uitzien.
  • To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
      donderdag 21 februari 2008 @ 13:11:22 #190
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_56882838
    Jawel hoor. Ook vrouwen benaderen mannen. Ook in Nederland.
    Maar dan moet de te benaderen man wel iets moois/sexy of anderszins interessants uitstralen. En jou via jouw FOK!gedrag een beetje inschattende, ben ik bang dat jij enkel wanhoop en frustratie uitstraalt, hoe zeer je jezelf ook wilt doen geloven dat je heus een hele coole dude bent.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      donderdag 21 februari 2008 @ 13:12:26 #191
    95427 Hephaistos.
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_56882863
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 13:06 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
    Ik denk niet krampachtig over seks. Ik wil gewoon niet naar de hoeren gaan (totaal stijl-loos, taboe, etc.). Ik zal nooit scoren en ik zal altijd maagd blijven. Ik ben gewoon enorm triest, een mislukkeling, contactgestoord ofzo, emotieloos. Ik weet anders niet waarom. En waarom moet ik vrouwen benaderen. Is de wereld zo erg k*t dat mannen de hele tijd het initiatief moeten nemen. Hebben vrouwen geen LEF of MOND (waarmee ze verbaal mee kunnen communiceren) om MIJ of andere vrijgezellen te benaderen. Of is Nederland zo'n bekrompen land waar vrouwen geen initiatief hebben. Ik weet echt niet of ik moet huilen, boos moet zijn, of mezelf maar van kant moet maken.

Stop eens met dat zelfmedelijden man! Dreigen met zelfmoord omdat je droog staat, in de hoop dat je dan weer wat ondersteunende reacties krijgt terwijl alles al 1000 keer gezegd is. Houd toch op.

Maar goed, stappenplan:

- Ga naar Knuz.nl
    - Maak een profiel aan en zoek een leuke foto van jezelf
    - Maak een verhaaltje en leg dat even hier voor zodat het niet te gefrustreerd overkomt
    - Zoek een meisje bij je in de buurt, maar niet teveel out of your reach
    - Communiceer via internet, leer haar kennen
    - Spreek na een paar weken wat met haar af
    - Vertel eerlijk dat je nog niet veel ervaring hebt in bed
    - Neuk
    - Zie in dat je er veel te veel een big deal van hebt gemaakt
    - Stop met zeiken
    - Bied hier je excuses aan voor je constante gehuil

Succes gegarandeerd
    pi_56883193
    Dude. Heb je geen vrienden die je verder kunnen helpen? Ik bedoel, vraag aan één van hen of ze je kunnen helpen met meiden versieren en dan niet alleen theorie maar ook praktijk. Zo raar is dat niet hoor.
    pi_56883264
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 13:12 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Stop eens met dat zelfmedelijden man! Dreigen met zelfmoord omdat je droog staat, in de hoop dat je dan weer wat ondersteunende reacties krijgt terwijl alles al 1000 keer gezegd is. Houd toch op.

Maar goed, stappenplan:

- Ga naar Knuz.nl
    - Maak een verhaaltje en leg dat even hier voor zodat het niet te gefrustreerd overkomt
    - Neuk
    - Stop met zeiken

Succes gegarandeerd
    Kost veels te veel tijd man. Je praat zelf over weken terwijl de TS op knappen staat. Hij zoekt gewoon sex, geen relatie. Hij moet gewoon met een paar vrienden naar een breezerdisco gaan, plezier hebben en af en toe een drankje halen voor een vrouwmens. Zo moeilijk is dat toch niet?
      donderdag 21 februari 2008 @ 14:16:53 #194
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_56884080
    Voor ons niet, maar voor TS wel. Hij is 23, die paar extra weken kunnen er ook nog wel bij.

Ik denk dat het plan van Hephaistos de enige kans op succes is. Vooral op Knuz.nl zitten ook best veel minder knappe meiden, die zijn waarschijnlijk redelijk makkelijk te versieren. Maak een leuk profiel, vermijd de onderwerpen sex en vrouwen en ben gewoon leuk. Een kind kan de was doen.
    Gourmetten of steengrillen?
    pi_56884467

Dit topic samengevat.
    pi_56887584
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 13:12 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Maar goed, stappenplan:

- Ga naar Knuz.nl
    - Neuk
    - Stop met zeiken

Succes gegarandeerd
    Dat verhaaltje werkt niet als je niet aantrekkelijk bent. Je kan nog zo´n leuk verhaaltje hebben als niet aantrekkelijk bent maakt dat verhaal niks uit. Want op internet ga je alleen maar op mensen af die je aantrekkelijk vindt.
    Dus ik maak gewoon geen kans of ik moet opeens aantrekkelijk worden. Zo wel IRL als op het internet.
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      donderdag 21 februari 2008 @ 17:06:41 #197
    95427 Hephaistos.
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_56887632
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 17:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat verhaaltje werkt niet als je niet aantrekkelijk bent. Je kan nog zo´n leuk verhaaltje hebben als niet aantrekkelijk bent maakt dat verhaal niks uit. Want op internet ga je alleen maar op mensen af die je aantrekkelijk vindt.
    Dus ik maak gewoon geen kans of ik moet opeens aantrekkelijk worden. Zo wel IRL als op het internet.
    Post eens een foto!
    pi_56887783
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_56887971
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
    http://metalschaap.hyves.nl/fotos/112581008/0/r-M6/

Hier is mijn foto dan.
    Je bent niet lelijk. Oke, door dat kapsel zou je de niet geretardeerde broer van Herman kunnen zijn maar dat ligt dan ook echt aan dat kapsel. Ander kapsel + lenzen = meer in de smaak vallen bij chicks.
    pi_56888000
    Lenzen is voor mij geen optie ivm mijn rechter oog. Kapsel is wel wat aan te doen.
    14 SHADES OF GREY
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')