Ah....gossie, jullie zijn wel allemaal heel lief voor mij he.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:37 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
nou dan kan ik beoordelen of er wat mis met je uiterlijk is
zo ja dan maak ik een persoonlijk stylingsplan voor je zodat je straks alle vrouwen kunt krijgen die je wilt
freak...quote:Op zondag 17 februari 2008 14:36 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Na ik denk dat ie daarmee juist op de goede weg zit.
Ik ben nog niet weg zielig stuk ongelukquote:Op zondag 17 februari 2008 23:13 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ah....gossie, jullie zijn wel allemaal heel lief voor mij he.![]()
![]()
Ik kan helaas niet een foto sturen omdat ik graag mijn anoniemiteit wil behouden, Nederland is namelijk erg klein. Maar ik zeg je wel bij dezen dat ik niet lelijk ben.
, ik denk dat het meer aan uitstraling ligt. Maar ik vind het zo schattig dat ik vanuit alle hoeken en gaten hulp krijg aangeboden. Normaal gesproken wordt ik onmiddelijk de grond in geboord als ik dit soort topics open.
bijna 18quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:14 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
laat me raden; je bent 50 jaar. Tegen die tijd ben ik al lang impotent verklaard.
Ik ben er mee bezig, vandaag weer met wat vrouwtjes gepraat.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:48 schreef GSbrder het volgende:
Nee, ik word over een maand 18,
maar vroeg of laat raak ook jij over dat verlegen stadium heen
tussen 1.60 - 1.65m ofzoquote:Op zondag 17 februari 2008 23:41 schreef roburt het volgende:
hoe groot ben je?
Misschien moet je een keer lekker met het broodrooster in bad gaan. Dan ben je in één klap van al je problemen af.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Ach Hamsterslayer ik ben 25 en heb nog nooit een vriendin gehad. Dus je bent niet de enige hier. Ik ben ook gefrusteerd. Zo ver ik kan begrijp ben je wel sociaal. Ik niet. En ben ik ook niet aantrekkelijk. Dus wat zeur je. Het kan altijd erger.
Ik bedoel als niet aantrekkelijk bent en niet sociaal maak je geen enkele kans. Misschien moet ik maar celibaat worden. Een probleem ik geloof nergens in.
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Ach Hamsterslayer ik ben 25 en heb nog nooit een vriendin gehad. Dus je bent niet de enige hier. Ik ben ook gefrusteerd. Zo ver ik kan begrijp ben je wel sociaal. Ik niet. En ben ik ook niet aantrekkelijk. Dus wat zeur je. Het kan altijd erger.
Ik bedoel als niet aantrekkelijk bent en niet sociaal maak je geen enkele kans. Misschien moet ik maar celibaat worden. Een probleem ik geloof nergens in.
damn rightquote:Op maandag 18 februari 2008 21:43 schreef nozem het volgende:
TijnBrein, jij bent de ontbrekende schakel in het oplossen van het probleem van HS. Dat gaat dan wellicht ten koste van jouw eigen problematiek, maar hee, who cares? HS voelt zich nu minder sneu dan jij, en dat sterkt hem.
Niet vergeten om in je spreadsheet op te nemen hoor!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig, vandaag weer met wat vrouwtjes gepraat., gewoon over studie enzo en andere zaakjes.
Kleine impressie (denk ik)quote:Op maandag 18 februari 2008 22:24 schreef housewous het volgende:
[..]
Niet vergeten om in je spreadsheet op te nemen hoor!
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:17 schreef Ridocar het volgende:
Kleine impressie (denk ik)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:17 schreef Ridocar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me dichter bij de werkelijkheid komen:quote:Op maandag 18 februari 2008 23:17 schreef Ridocar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |