Patrick Bateman is niet goed bij z'n hoofd maar hij kwam wel thuis met vrouwen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:58 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik heb geen zin om als een soort Patrick Bateman te lijken later, al ben ik daar wel naar op weg als ik dit pad blijf bewandelen
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:42 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Freuder omschrijft mij als een soort van Mad Man die totaal geen leven heeft en alles van vrouwen laat afhangen. Zo ben ik dus niet. Dus Think again.
Nee hoor, je bent inderdaad geen "Mad Man"ofzo. Hoe komen de mensen daar toch bij?quote:TheHamsterSlayer schreef het volgende:
Zodra ik 's avonds ben thuisgekomen van een zware dag studeren en colleges volgen, is het eerstvolgende wat ik doe mijn rugzak neergooien, jas uittrekken en een UUR lang op een scheenbeschermer slaan en schoppen die ik op een muur heb geplakt met ductape zodat je alle glazen hoort trillen. Na afloop zijn mn knokkels helemaal rood en soms opengescheurd. Daarna doe ik net zo lang push-ups tot ik er letterlijk bij neerval.
freak...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik ga nu een soort spreadsheet opstellen in Excel en dan ga ik bijhouden hoeveel ik per dag met vrouwen communiceer.
Succes.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:20 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Vandaag weer en email gekregen van Sensei DeAngelo en hij staaft ook mijn bevindingen.
Have you ever seen a woman that you'd like to
meet, but you just couldn't walk over and start
talking to her?
No, it's never happened to me, either.
What was the problem?
Usually, it's fear.
Fear that she'll get upset, or fear that she'll
have a boyfriend... or fear that she'll embarrass
you in front of others... or fear that you won't
know what to say to her...
For instance, if you're afraid to approach
women and talk to them, just DO IT. Go talk to 50
women in the next week and see that most of them
will respond positively to you (if you don't act
like a dumb-ass, that is).
Dit ga ik dus doen.
Whoehahahahahahahaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik ga nu een soort spreadsheet opstellen in Excel en dan ga ik bijhouden hoeveel ik per dag met vrouwen communiceer.
My thoughts exactly.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:02 schreef housewous het volgende:
[..]
Whoehahahahahahaha
Jij bent rijp voor het gesticht man
Ja dat dacht ik dus ook he.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:36 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Na ik denk dat ie daarmee juist op de goede weg zit.
Een probleem gestructureerd aanpakken is toch niet gestoord? Ik wil gewoon niet doodgaan op mn 90ste en mezelf realiseren dat ik TOTAAL GEEN seksleven heb gehad. Nu studeer ik dus nog, dus NU moet en WIL ik ook scoren!!! Just wanna get laid....quote:
Met een dergelijke instelling gaat het je wat mij betreft ook zeker gelukken, succes!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:35 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Een probleem gestructureerd aanpakken is toch niet gestoord? Ik wil gewoon niet doodgaan op mn 90ste en mezelf realiseren dat ik TOTAAL GEEN seksleven heb gehad. Nu studeer ik dus nog, dus NU moet en WIL ik ook scoren!!! Just wanna get laid....Met alleen zelfmedelijden hebben schiet je ook niets op; ACTIE moet ik ondernemen, en dat begint morgen op school met geile pukkelige- en brildragende meisjes op LR
Denk ook eens aan "Ik ga niet meer met m'n knokkels op de muur slaan" en "Ik ga niet meer opmerkingen maken als 'jaa, en dan een drankje drinken en dan oehjaa, lekkerquote:Op zondag 17 februari 2008 18:27 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
"Praat met vrouwen", "Vrouwen zijn ook maar mensen", "Wees vrolijk en lach", "Positief zijn".
Survival of the fittest heet dat.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:35 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet doodgaan op mn 90ste en mezelf realiseren dat ik TOTAAL GEEN seksleven heb gehad.
PM mij je foto's maar.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:33 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
nee![]()
oh dan ben ik opeens niet goed genoeg
Nee grapje, maar waarom zou ik mn foto naar je toemailen?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:33 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
nee![]()
oh dan ben ik opeens niet goed genoeg
nou dan kan ik beoordelen of er wat mis met je uiterlijk isquote:Op zondag 17 februari 2008 21:00 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Nee grapje, maar waarom zou ik mn foto naar je toemailen?
Voorlopig zijn het nog slechts goede voornemens...quote:Op zondag 17 februari 2008 18:27 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
.....want nu doe ik er eindelijk iets aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |