Maar ik ben niet derdejaarsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:46 schreef Bolter het volgende:
Als hij derdejaars is heb ik wel een redelijk goed idee wie THS is.
Hij liegt! Trieste poging tot zelfbescherming THS.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:37 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Maar ik ben niet derdejaars![]()
ga je gang maar; beetje lullen over één van de vele aziaten die daar rondlopenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:09 schreef zquing het volgende:
En vertel ons meer over de persoon achterTHS
meisjes van 15-17 zijn helemaal niet geil.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:49 schreef Silenus het volgende:
Hamsterslayer, ga eens naar de kroeg man. Kom op, er zitten nu legio kuddes geile en hitsige wijven in de leeftijd van 15-17 zichzelf vol te gieten met alcohol, dit is je kans.
Zeg gewoon: Fuck it, ik ga. Drink even wat in in je eentje, en go for it. Hop, uit die bureaustoel en gaan!
Fijn dat je iets had aan de adviezen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:55 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik heb vele adviezen binnen gekregen en daar ben ik jullie erg dankbaar voor. Tevens heb ik mijzelf wat beter leren kennen door feedback over mn eigen persoonlijkheid te krijgen van jullie. Dank jullie allemaal daavoor en dat meen ik echt. Ik vind dat er nu wel een slotje op kan, want anders reageren mensen hier toch alleen maar off-topic. Het gaat er niet om wie ik in real life ben maar het gaat erom dat er oplossingen aangedragen kunnen worden voor trieste mensen zoals ik, MAAR ook voor andere wanhopige mensen want ik ben echt niet de enige hoor. Echte concrete oplossingen bestaan er niet; er moet gezocht worden naar een compromis en d.m.v. zelfacceptatie.
Wat ik nu wil doen is mij 110% richten op mn studie en carriere, en wat er verder op mn pad komt zie ik dan wel weer. Misschien moet ik gewoon leren accepteren wie ik ben en ermee leren omgaan. Misschien moet ik maar accepteren dat ik nog minstens 10 jaar maagd blijf.
Ik zie wel eens vaker hele aantrekkelijke vrouwen rondlopen waar ik dus een warm gevoel van binnen krijg omdat ik op een één of andere manier weet dat ik iets met ze gemeen heb. Ik moet proberen om deze gevoelens onder controle te houden en me blijven focussen op mijn opleiding en werk. Uiteindelijk wordt het dan tóch de P.Bateman-methode en "jezelf-blijven-methode".
P.S.: @Tijnbrein, ik meende het echt dat ik geen "echte" zelfmoord op mijn geweten wil hebben. Je weet immers maar nooit aangezien er heel veel van die emotioneel instabiele figuren rondlopen die bij het minste geringste zich zelf van een flat afgooien. But no harm done, right? And none taken.
Dus ik denk dat dit topic nu wel afgesloten kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |