quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker slim weer Huub, zo'n gesprek met Mikey erbij ........
Volgens mij snapt Mike de helft niet, die jongen is zo dom!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker slim weer Huub, zo'n gesprek met Mikey erbij ........
precies! die achterlijke kutzwerver moet optiefe. Bonnie St Claire is Einstein tov die zombie. met zn irritante gehijg en vies geluid uit zn door drugs verwoeste lijfquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:32 schreef Ziet het volgende:
nouja, dit kan mike toch allemaal niet onthouden
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:35 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
precies! die achterlijke kutzwerver moet optiefe. Bonnie St Claire is Einstein tov die zombie. met zn irritante gehijg en vies geluid uit zn door drugs verwoeste lijf
jij bent vast een ster in 'tussen de regels lezen'quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:39 schreef Ziet het volgende:
[..]
volgens mij vind jij mike niet zo leuk
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij bent vast een ster in 'tussen de regels lezen'
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij bent vast een ster in 'tussen de regels lezen'
LOL!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:03 schreef STAP01 het volgende:
Mag ik even!
Ik heb weer zo verschrikkelijk de schurft aan die vuile kneus van een Brian! OW wat haat ik dat teringjong! Ik hoop ook dat de Snor snel optieft met die nietszeggende Mike erbij! En ook hoop ik uit de grond van mijn hart dat Yuri Brian helemaal de grond intrapt! Dat Amanda m met een paar stemmingen naar het ziekenhuis moet om de rat te bezoeken! Die Jaap uiteraard stuk voor stuk gaat blokken!
Zo! dat lucht op!
Bedankt
Met vriendelijke groet
Stap!
Absoluut! Het luchtte echt heel erg op!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL!!
Heerlijk he? ff de stoom uit de ketel laten ontsnappen![]()
+3
hij heeft veel ervaren in zijn leven, maar echt verstandig en wijs is hij er niet van geworden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
PoPoll loopt weer deze week, ben toch erg benieuwd of Claire nog stemmen
gaat winnen ten opzichte van de vorige keer ..... ik kan het me niet voorstellen.
En die kut zwerver mogen ze inderdaad weer op straat flikkeren, meteen.
Iedere sympathie die ik ooit voor hem had, is kompleet verdwenen. Zelfs
vandaag heeft hij zich weer door zijn goddelijke mentor laten ompraten![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:53 schreef STAP01 het volgende:
Misschien zit Jaap wel in t hokje mee te luisteren
Hij slaapt als een os! (letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:57 schreef Ziet het volgende:
[..]
niet zo slim dan van huub
maar hij kan het er altijd op gooien dat ze af en toe wat verkeerde informatie door moeten spelen
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hij slaapt als een os! (letterlijk en figuurlijk
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:02 schreef Guuskeee het volgende:
leuke dubbelpost
ik weet wel dat ie nu nog steeds meer van lieke houd dan dat ie ooit van claire heeft gehoudenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:03 schreef Ziet het volgende:
ik zit opeens te denken aan een opmerking van huub tegen claire:
wil wil liever niet dat je me met konijnenogen aankijkt de hele tijd
(waarmee hij doelde op het "ja dat is zo, nee dat is zo" van claire op alles wat huub zegt)
Lieke ging overal tegenin op een gegeven moment (weer het andere uiterste)
dus kunnen we nu aannemen dat ie altijd fijn heeft ge'werkt' met lieke?
mijn gevoel zei daar iets heel anders over
Kwestie van timingquote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:02 schreef Guuskeee het volgende:
leuke dubbelpost
Ik denk dat Huub echt van Hedda houdt en eigenlijk altijd gedaan heeft (wat ook geen geheim is)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik weet wel dat ie nu nog steeds meer van lieke houd dan dat ie ooit van claire heeft gehouden
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik weet wel dat ie nu nog steeds meer van lieke houd dan dat ie ooit van claire heeft gehouden
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:10 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub echt van Hedda houdt en eigenlijk altijd gedaan heeft (wat ook geen geheim is)
En die twee passen bij elkaar, hij is een moeilijk, maar grappig en soms echt lief jochie en zij heeft de gebruikershandleiding in zich
ja klopt ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:10 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub echt van Hedda houdt en eigenlijk altijd gedaan heeft (wat ook geen geheim is)
En die twee passen bij elkaar, hij is een moeilijk, maar grappig en soms echt lief jochie en zij heeft de gebruikershandleiding in zich
+1 ben heel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:14 schreef Ziet het volgende:
ik wil huub en eric horen!
hij heeft zelf ook vaak genoeg gezegt dat hij er van houd als een vrouwquote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:03 schreef Ziet het volgende:
ik zit opeens te denken aan een opmerking van huub tegen claire:
wil wil liever niet dat je me met konijnenogen aankijkt de hele tijd
(waarmee hij doelde op het "ja dat is zo, nee dat is zo" van claire op alles wat huub zegt)
Lieke ging overal tegenin op een gegeven moment (weer het andere uiterste)
dus kunnen we nu aannemen dat ie altijd fijn heeft ge'werkt' met lieke?
mijn gevoel zei daar iets heel anders over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |