Misschien wou Chantal net zeggen dat ze in de playboy kwamquote:Op maandag 11 februari 2008 22:58 schreef ganzenherder het volgende:
Het ergste was nog dat Chantal op het laatst allemaal dingen wilde vertellen maar die Peter bleef maar doorratelen
Ik moest glimlachenquote:Op maandag 11 februari 2008 23:08 schreef GasTurbine het volgende:
Mathijs moest zeggen: Ee mag ik dit boek kopen??
Ja natuurlijK!! * WHEHEHEHEH MIJN EERSTE BOEK VERKOCHT GNEGNEGNEGNE MADDIE HIER KOM IK GNEGNEGNE*
Dus mathijs zo 50 cent geven, en zo ineens in de fik zetten en kapotschoppen!
Dus peter zo van: HEE WA FLIK JE MUH NOAU?
En mathijs whehehehe heb hem toch gekocht whehehe.
en de nieuwste show is niet debiel? ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op maandag 11 februari 2008 23:18 schreef Noshiba het volgende:
dit is focking debiel, zie het nu bij nieuwste show
Is al twee keer in het topic voorbij gekomenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:26 schreef El_Rolando het volgende:
linkje?
Het is toch ook stom dat je daar zo'n scene van gaat maken. En tuurlijk liegt matthijs dan. Hij heeft weinig andere keus.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:24 schreef NoCigar het volgende:
Matthijs zat gewoon keihard te liegen. En er was dus contractbreuk gepleegd. Zulke confrontaties zijn blijkbaar te hard voor de meeste kijkertjes, die hebben liever dat de mensen een beetje gezellig doen.
En dan zeggen dat Peterr onfatsoenlijk is.
Ik vind ze overigens allebei geen prettige mensen, maar de Vries lijkt tenminste straight vergeleken bij die gladde draaier van een Van Nieuwkerk.
Die worden a.s. zondagavond op SBS6 vertoond in een bloedstollende, onthullende en ook nog eens exclusieve 3 uur durende uitzending van Peterrrrrrrrr Rrrrrr de Vrrrries, misdaadverslaggever.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:52 schreef Thetallguy het volgende:
Waar zijn de geheime cameraopnamen van de contractondertekening
Volgens mij denkt Peter dat helemaal niet. En als hij dat zou denken zou ik dat op dit moment even niet geheel onterecht vinden. Iedereen wil Peter in zijn show hebben. En arrogant? Waarom? En waarom Mathijs niet, omdat hij Peter 'onder valse voorwendselen' naar zijn show heeft gelokt om zelf wat meer kijkcijfers te scoren?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Peter de Vries is gewoon een arrogante klootzak die nu denkt dat hij de grootste man van de TV is
Matthijs kan tenminste een fatsoenlijk programma presenteren. Alleen Peter's engels is al om te huilen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |