Neuh, maar het domme geblaat gaat maar door, en de intelligentste van de 2 stopt dan het eerst met reageren...quote:Op maandag 11 februari 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dom blaten op vol volume heeft niets, maar dan ook niets met vastlullen te maken.
LOL.. en dan maakte de halve COS zich de vorige Popoll al druk over het feit dat Lieke er al uit was maar dat er wel op haar gestemd kon worden... zou ze terugkomen?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:01 schreef Guuskeee het volgende:
ik kijk ondertussen de reguliere op tv. de popu poll is begonnen en je kan weer op lieke stemmen...
achterlijke sukkels daar
ik al een hele tijd niet meer...het enige waarmee hij denkt te winnen is met schelden en schreeuwenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:50 schreef avonne het volgende:
"Pokkewijf, k*nkerhoer, kuthoer enz. Ze kadden je een kogel moeten geven, achterlijke kuthoer.
Geen wonder dat je vader je niet moet, je moeder wat zeker net zo...... een ongewenst zielig stuk vreten..... "
ik vind huub niet zo grappig meer tegenwoordig
'quote:Op maandag 11 februari 2008 20:01 schreef Guuskeee het volgende:
ik kijk ondertussen de reguliere op tv. de popu poll is begonnen en je kan weer op lieke stemmen...
achterlijke sukkels daar
Slechts een gastspelertje ja. Selene zelf lijkt dat ook nog wel te vergeten.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:03 schreef mootie het volgende:
Snappen ze daar nou niet dat Selene gastspeler is en dat dat het probleem is?
Ik ga ook een SMS-je voor Claire sturen. Ik vind het reteknap hoeveel sigaretten zij op een dag kan roken.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
'
Ik heb op Claire gestemd, haha. Kan ze wel gebruiken en ik vind dat ze leuke dansjes doet
Zou wel slimmer zijn als Brian en Amanda in het andere kamp zitten.Zou slimmer zijn om Huub apart te nemen.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:09 schreef diedirk het volgende:
Wedden dat die vader weer poeslief is tegen Huub
Ja, dat doet Amanda altijd, echt stomvervelend.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:07 schreef riri het volgende:
en dit en dat en blablabla....
en dat 10 achter elkaar herhalen met daartussen door een heleboel gescheld en geschreeuw
Yep, hij gaf hem gewoon een hand. Claire zegt U tegen haar vader, ik kan daar maar niet aan wennen.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:13 schreef Disana het volgende:
Groette hij Huub wel?
Maar als je ook hoort hoe hij tegen haar praat, die toon van 'laat alles maar aan papa over'... dan begrijp je waarom ze zo weinig initiatief toont en zo weinig een eigen mening heeft. Hij begint haar meteen te doceren en instrueren.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hij gaf hem gewoon een hand. Claire zegt U tegen haar vader, ik kan daar maar niet aan wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |