Of het terecht was? Jongeren krijgen toch gewoon geld terug voor een bijbaantje? En dat programmaatje heeft nog berekend hoeveel ik krijg. Moet ik dan daar misschien weer alles van teruggeven ofzo?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:25 schreef TommyGun het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaanden.... vervolgens krijg je wat en maaaaaaaaaaanden later merk je of 't terecht was of niet
Reken er maar op dat je pas komende zomer dat geld krijgt en maandje of 2 later krijg je bericht of je daarvan nog weer iets moet terug betalen.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Of het terecht was? Jongeren krijgen toch gewoon geld terug voor een bijbaantje? En dat programmaatje heeft nog berekend hoeveel ik krijg. Moet ik dan daar misschien weer alles van teruggeven ofzo?
Ff een digi-d aanvragen en aangifteprogramma downloaden, invullen en verzenden gaat snellerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:48 schreef worldpimber het volgende:
Ik had het T-Biljet vorig jaar de allerlaatste dag bij de Belastingdienst in de bus gedaan (was dat 31 maart?) en kreeg 22 juni m'n geld.
Dit keer probeer ik het wat eerder in te leveren.
Ik had vorig jaar de aangifte begin februari verstuurd en kreeg pas eind juli mijn geldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:35 schreef bravo het volgende:
nee joh , als je nu je aangifte hebt ingevuld, dan krijg je rond april-mei je geld
Exactquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:14 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je pas komende zomer dat geld krijgt en maandje of 2 later krijg je bericht of je daarvan nog weer iets moet terug betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |