Ik heb een hekel aan nieuwe topics (te veel)
Ik reageer weinig (het is allemaal geblaat)
Maar ik volg wel alles bij BB en hiero..
En dit moet ik kwijt...
Bianca en Mona eruit en de nominatie gaat door!!!!
Dit slaat toch gewoon nergens op!!!!
Daarom dit voorstel:
De bewoners moeten nomineren of er nou iemand bij komt ja of nee. MAAR WIJ MOETEN STEMMEN. Laat veronica voelen dat jij het er niet mee eens bent door niet te stemmen!!!
Vertel het tegen iedereen en houd jezelf ook aan deze afspraak. Stuur nog ffff een paar meeltjes naar Veronica om ze duidelijk te maken dat ze in ieder geval deze nominatie ronde niet door moeten laten gaan...
Sterkte en succes...
Laat ze lekker door de grond zakke!
Zoals ik het heb begrepen is zaterdag/maandag de nominatie en komen de nieuwe bewonere niet op de nominatielijst voor.
Heeft Mona voor nix haar briefje verraden
Ik denk dat Martin en een vrouw
de nieuwe bewoners zijn, maar 2
vrouwen zullen wel leuker zijn.
Zou je voortaan je bron willen vermelden. We hebben op deze site nu al zoveel onzin horen verkondigen dat in iedergeval ik er moe van wordt.
Dat betekend dat VOO gisteravond opgezadeld is met iets onverwachts. Het is in tegenspraak met de mededeling van Rolf W live in de uitzending. Zouden ze dan inderdaad niet hebben verwacht dat Bianca zou opstappen. Was dus de tweede die ze op het oog hadden soms Ruud. Ruud kreeg in ieder geval, door de snelle reaktie van Bianca nadat Mona haar zegje had gedaan, geen kans om te zeggen dat hij misschien ook wel weg wilde.
quote:
[b]op 10-29-1999 om 09:15 AM schreef
Of zouden zij nu maar de helft krijgen, omdat zij ook maar de helft van het aantal dagen in het huis zitten.
Het is inderdaad zo dat als een nieuwe bewoner wint, hij/zij maar een gedeelte van het totaal bedrag krijgt. De rest wordt onder de laatste twee overgeblevene verdeeld! Dit is vanmorgen door Hummie gezegd bij VOO FM!
Stemmen moet zeker niet volgende week plaatsvinden - dan maak je de huidige vijf helemaal gestoord. Een week later is een redelijk alternatief.
------------
No quote is better then no privacy!
Mijn voormalige tag:
Veronica: "We kunnen de regels niet breken. We maken de regels!"
In dat geval wordt het restand verdeeld over de twee andere kandidaten. Dit is duidelijk meerdere malen verteld.
quote:
op 10-29-1999 om 10:11 AM schreef Johan het volgende:
Mijn vermoeden dat Martin terugkomt
is gebaseerd op een interview met Martin
in de Havenloods (R'damse lokale krant)
waar stond dat ze contact hadden
opgenomen met hem of hij terug wou komen
Je kan daar nog aan toe voegen dat een groot deel van het publiek (wij), niet zitten te wachten op twee volkomen nieuwe gezichten. Martin kennen wij en de bewoners al, dus is de acceptatiegrens wat hoger. Zeker als er nog een oudgediende uitvliegt via de stemming.
quote:
op 10-29-1999 om 12:04 PM schreef Azrifel het volgende:
Martin kennen wij en de bewoners al, dus is de acceptatiegrens wat hoger. Zeker als er nog een oudgediende uitvliegt via de stemming.
Tja, maar dan is het wel weer erg makkelijk om het nieuwe gezicht, i.p.v. Martin, eruit te stemmen.
quote:
op 10-29-1999 om 12:27 PM schreef Lupa het volgende:
wat is er nog over van het concept: mensen alleen met elkaar, geen privacy, 100 dagen, back 2 basic.....
wat een flop !
quote:
op 10-29-1999 om 12:39 PM schreef GHaven het volgende:
Yeah. en niet te vergeten "geen contact met de buitenwereld". Hier Mona, een fijne brief over hoe goed alles gaat thuis, daar vrolijk je vast van op. Ik vind dat ter compensatie alle overgebleven bewoners onmiddelijk een brief met slecht nieuws moeten krijgen en een envelop met tien rooitjes.
Iemand trouwens enig idee hoe het zit met het plan om fake berichten aan de bewoners door te geven? Een tijdje terug was daar sprake van. De bewoners een fake journaal laten zien en een fake krant geven. Kijken hoe ze daar op reageren.
Maar Rob heeft gepost dat vanochtend op de radio Hummie zei dat de nominaties een week worden uitgesteld en de nieuwe bewoners wel genomineerd kunnen worden!
Twee tegenstrijdige berichten uit wat in principe toch betrouwbare bronnen zouden moeten zijn.
quote:
op 10-29-1999 om 08:41 AM schreef Johan het volgende:
De nominatie is een week verschoven.
De nieuwe bewoners mogen nomineren
en kunnen ook genomineerd worden.Ik denk dat Martin en een vrouw
de nieuwe bewoners zijn, maar 2
vrouwen zullen wel leuker zijn.
--------------------------------
De nieuwe bewoners mogen niet genomineerd worden! Zojuist gelezen op de officiele site van V.
-----------
Twee nieuwe bewoners
© Big Brother 28/10/1999 23:05
Mona en Bianca hebben het Big Brotherhuis verlaten. De fl. 10.000 was net het duwtje dat ze nodig hadden. In de loop van volgende week zullen twee kersverse bewoners het huis betreden. De nominaties van komende maandag gaan gewoon door. De nieuwe bewoners kunnen echter NIET genomineerd worden. Wie het zijn? Hou de site in de gaten.
quote:
op 10-29-1999 om 10:51 AM schreef Kozzmic het volgende:
Als Martin terug zou mogen komen zou ook Sabine weer een kans moeten krijgen (beide zijn er op dezelfde manier uitgegaan, nl. weggestemd). Dat lijkt me dus niet mogelijk (maar wat is onmogelijk bij Veronica).
De weggestemde bewoners kunnen inderdaad terugkomen dus zowel Martin als Sabine. Ik denk alleen dat Sabine er niet zoveel voor voelt om terug te komen. Martin wel die is inmiddels een beetje uit de publiciteit... die keert wel terug...
Ik heb dit artikel ook gelezen en voor zover ik me kan herinneren ziet Martin het niet meer zitten om terug te gaan. Hij was erg geschrokken van de manipulatie door Hummie en consorten.
Martin komt dus niet terug.
Sluit
quote:
op 10-29-1999 om 03:01 PM schreef The Joker het volgende:
Dus wordt er niet gestemd maandag.
Eh, quote van site van de grote broer zelf:
Twee nieuwe bewoners
Mona en Bianca hebben het Big Brotherhuis verlaten. De fl. 10.000 was net
het duwtje dat ze nodig hadden. In de loop van volgende week zullen twee
kersverse bewoners het huis betreden. De nominaties van komende maandag
gaan gewoon door. De nieuwe bewoners kunnen echter NIET genomineerd
worden. Wie het zijn? Hou de site in de gaten.
sorry voor de rottige opmaak, maar toch.
quote:
op 10-29-1999 om 03:05 PM schreef Quelling het volgende:
Eh, quote van site van de grote broer zelf:
Twee nieuwe bewoners
Mona en Bianca hebben het Big Brotherhuis verlaten. De fl. 10.000 was net
het duwtje dat ze nodig hadden. In de loop van volgende week zullen twee
kersverse bewoners het huis betreden. De nominaties van komende maandag
gaan gewoon door. De nieuwe bewoners kunnen echter NIET genomineerd
worden. Wie het zijn? Hou de site in de gaten.
sorry voor de rottige opmaak, maar toch.
Dat is nou juist wat ik bedoel! Rolf zei gisterenavond in het programma dat de nominaties doorgaan maandag. Dus stond dit om 23:05 ook op de site. Maar vanmorgen was Hummie live in de ochtenkroeg op VOO FM en die vertelde dat ze toch hadden besloten om de nominaties uit te stellen naar een week later!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |