Kun je niet even Italiaans gaan praten met je vriend ofzo, dat je je verveelt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:24 schreef Perruche het volgende:
nee echt joh ik verveel me, ik moet wachten tot men het project heeft getekend. Bah bah. En nee ik heb nu geen geld voor nog eenr jbewijs
ben maar aan het uitzoeken wanneer ik me hoe en waar in moet shcrijven voor de master... D=H, hoe bevalt het eik op nyenrode... (daar zat je toch...?)
Oeh Perruche, Italiaanse mannen? Vertel! Zijn ze echt zo leuk als ze lijken?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:27 schreef Perruche het volgende:
hij is zn scriptie aan het schrijven en hij heeft geen tijd voor zn arme vriendinnetje...
nu probeer ik met mn sexy italiaanse collega een gesprekje aan te knopen maar die is voor de verandering wel druk bezig, dus dat werkt ook niet..!!!
Nyenrode bevalt goed. Het is redelijk intensief maar nog goed te doen. Begin aardig in het ritme te komen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:24 schreef Perruche het volgende:
nee echt joh ik verveel me, ik moet wachten tot men het project heeft getekend. Bah bah. En nee ik heb nu geen geld voor nog eenr jbewijs
ben maar aan het uitzoeken wanneer ik me hoe en waar in moet shcrijven voor de master... D=H, hoe bevalt het eik op nyenrode... (daar zat je toch...?)
Want hier hangen beschikbare mannen rond! Jij, Steer, D_H...quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:29 schreef Euc- het volgende:
En dus ga je lekker fokken
Moederskindjes.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oeh Perruche, Italiaanse mannen? Vertel! Zijn ze echt zo leuk als ze lijken?
Jij voelt je geroepen Steer?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien moet je je standaard even verlagen en met wat minder aantrekkelijke mensen in je omgeving gaan praten.
Had college om 8:30quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nyenrode bevalt goed. Het is redelijk intensief maar nog goed te doen. Begin aardig in het ritme te komen.
Waar ben je precies op aan het wachten?
Steer, al wakker?
Probeer je nou medelijden-aandacht te krijgen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien moet je je standaard even verlagen en met wat minder aantrekkelijke mensen in je omgeving gaan praten.
Ik ben zo lelijk als de nachtquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Probeer je nou medelijden-aandacht te krijgen?
Ach gossie! Ben je zo zielig steer? Wil je een belly-rub?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben zo lelijk als de nacht
Zie je niet dat ik naar je smacht
Hoe langer ik op je wacht
Hou ik mezelf niet meer in de macht
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach gossie! Ben je zo zielig steer? Wil je een belly-rub?
Wat wil je je daarbij voorstellenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat wil je je daarbij voorstellen
Fooootooooowsquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:47 schreef Perruche het volgende:
mweheheeee
ja ik vind den italiaanse man wel leuk![]()
Afgezien van dat het vaak glijers en moederskindjes zijn natuurlijkDaar zijn de meeste Ollanders veel beter in, maar ja... die passionele zuidelijke mannen, heb ik toch wel een zwak voor heur...!!
Hyves is wel een goed idee eigenlijk
Ik geloof namelijk niet dat ik daar een erogene zone heb.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat wil je je daarbij voorstellen
wordt je al een brallende bal?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nyenrode bevalt goed. Het is redelijk intensief maar nog goed te doen. Begin aardig in het ritme te komen.
Waar ben je precies op aan het wachten?
Steer, al wakker?
Ohhh wedden? Als je je best doet, is je hele lijf een grote erogene zonequote:Op woensdag 13 februari 2008 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geloof namelijk niet dat ik daar een erogene zone heb.
Whehehe! Nog 1 voor je lijstje complimenten, D_H!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:49 schreef Perruche het volgende:
wordt je al een brallende bal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |