Nee, Salo ken ik niet. Wat is dat dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:21 schreef Euc- het volgende:
Lein, als je van dat soort dingen houd zul je vast de film Salo wel kennen?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:06 schreef Perruche het volgende:
den haag! wat voor motot R heb je dan!
motoren
"Dit is een genadeloos stukje cinema dat de kijker shockeert en met een uitgeput en misselijk gevoel de bioscoop uitstuurt."quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:22 schreef Euc- het volgende:
Kijk het maar eens, een hele gezellige film
Ben benieuwd, kan wel een hele hoop hebben wat dat betreftquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:28 schreef Euc- het volgende:
"Dit is een genadeloos stukje cinema dat de kijker shockeert en met een uitgeput en misselijk gevoel de bioscoop uitstuurt."
Hij is wel mooi, D_H. Roze, maar wel mooiquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:23 schreef Den_Haag het volgende:
[ afbeelding ]![]()
vrouwen die van motoren houden![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
vrouwen die van motoren houden![]()
![]()
Mooi roze is niet lelijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij is wel mooi, D_H. Roze, maar wel mooi
Inderdaad, en als je vent genoeg bent zodat het je niets kan schelen, moet je dr ook gewoon op kunnen rijdenquote:
Ik heb hem ooit wel eens op een film festival in de bioscoop gezien ja, heb ook de white ring criterion in mijn dvd collectiequote:Op woensdag 13 februari 2008 14:45 schreef Perruche het volgende:
mooi man, zo een roze motor! Als ik geld heb en de durf, wil ik ok graag een keer mn motor rijbewijs. maar dat doe ik dan wel in mn midlife crisis, eerst maar eens zorgen dat ik gewoon het autorijbewijs heb
Salo is echt een ranzige film trouwens. Bah bah....
Euc, heb je hem in de bios gezien dan? Vraag me af waarom iemand daar heen zou gaan
Denk dat ik dan de auto pakt. als je het niet erg vind.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:46 schreef AKnynke het volgende:
Zeg D_H: kom je ook op je roze motor deze kant op?
Da's een filmhuis aan de rand van het TU campus, aan de kant van het NS station (5 minuutjes lopen). Zit ook een niet heel slechte Grand Cafe met diner-mogelijkheid ingebouwd.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:45 schreef Euc- het volgende:
[..]
Steer, de Zwarte Doos, wat is dat voor iets? TU?
Steer, wat heb je gedronken jongen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, D_H en Nynke hebben een date vanavond. Ik heb plaatsvervangende benieuwdheid.
Vanavond?? Tijdens die restaurantweek toch pas?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, D_H en Nynke hebben een date vanavond. Ik heb plaatsvervangende benieuwdheid.
Geloof me, dat niksdoen is na een tijdje echt niksquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
Wacht maar. De niksdoe-tijd ga je koesteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |