Och...als je in een rustig hoekje gaat staan val je er toch niemand mee lastig?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik ook niet... maar goed soms ben je ook gewoon eens geil in de kroeg.. face it.....
yep maar dat betekent niet dat er niks gebeurt. 500 jongens 10 procent snap jequote:Op maandag 11 februari 2008 03:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
zeg jij die op een kostschool zat??
en geen eens de expreszo mocht ontvangen????
Ja idd maar ik ben nog steeds bang voor een dark room en vind het goedkoop, blijf veel liever bij iemand overnachten of hij bij mij.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik ook niet... maar goed soms ben je ook gewoon eens geil in de kroeg.. face it.....
[..]
ja hoor.. of gewoon naar een darkroom gaan kan ook goed zijn om te testen
quote:Op maandag 11 februari 2008 03:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Verzin *hier* een titel voor een homo-horrorfilm?
Dead wood?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Verzin *hier* een titel voor een homo-horrorfilm?
waarvoor ?quote:
Gezellig? Bitches, allemaalquote:Op maandag 11 februari 2008 03:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jullie praten eng, ik dacht dat homo's altijd zulks gezellige mensen waren
geintje, jullie weten toch?
Alleen de dikke homo's die roken.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
je moet er eens mee naar bed gaan dat is pas engquote:Op maandag 11 februari 2008 03:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
slaap lekker verder... met je vooroordeel... tss je weet dat alle homo's gewoon viesterts zijn!!quote:Op maandag 11 februari 2008 03:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
tuulk is de darkroom goedkoop.. ze besparen megaveel op de stroom!quote:Op maandag 11 februari 2008 03:25 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ja idd maar ik ben nog steeds bang voor een dark room en vind het goedkoop, blijf veel liever bij iemand overnachten of hij bij mij.
Trouwens ik ben officieel niet meer dik volgens bmi.
Vies? Klysma's!quote:Op maandag 11 februari 2008 03:31 schreef Wexy het volgende:
[..]
slaap lekker verder... met je vooroordeel... tss je weet dat alle homo's gewoon viesterts zijn!!
heerlijk roze iddquote:Op maandag 11 februari 2008 03:31 schreef Breezerslet het volgende:
http://www.gay.nl/-Mor0n#movies
wat een lief movie
gadver je kan ook te ver gaanquote:
ervaring mee???quote:Op maandag 11 februari 2008 03:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je moet er eens mee naar bed gaan dat is pas eng
vond 3 ook genoeg.. was bezig met editten van nummer 1quote:Op maandag 11 februari 2008 03:35 schreef DennisMoore het volgende:
Geen vier op een rij.
hahahahahahaquote:
werkse morgenquote:Op maandag 11 februari 2008 03:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hahahahahahaen nu ga ik slapen, werk en zo morgen
welterusten dan, en merci voor de goede raadquote:Op maandag 11 februari 2008 03:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hahahahahahaen nu ga ik slapen, werk en zo morgen
voor welk vak??quote:Op maandag 11 februari 2008 03:38 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
welterusten dan, en merci voor de goede raad![]()
ik ga maar eens mn proefwerk leren dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |