abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 februari 2002 @ 23:41:18 #1
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_3344233
Volgens mij komt aan mijn linkerbovenkaak een verstandskies door... AUW! Hoe lang doet dat pijn en waarom krijg ik mijn mond niet helemaal open
Action is the enemy of thoughts
pi_3344257
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 23:41 schreef Reintje het volgende:
en waarom krijg ik mijn mond niet helemaal open
Waarschijnlijk omdat je verstandskiezen door komen.
pi_3344267
Ik heb het niet eens echt gemerkt en heb ze wel allemaal.., Maar mijn vriendin heeft er wel aardig last van gehad...

(dus...ik zou het je niet kunnen zeggen)

pi_3344616
Oijn? Shit man das echt helemaal niet goed!!
Ga morgen zo snel mogelijk naar een tandarts, hij zal 'm er uit moeten snijen!

Doet maar een paar daagjes zeer.. (maarja,hierna NOG 3!)

Trek in zure vla?
Trek in zure vla?
Trek in zure vla?
  vrijdag 1 maart 2002 @ 00:11:39 #5
17205 Profesor
I have a dream!
pi_3344645
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 23:41 schreef Reintje het volgende:
Volgens mij komt aan mijn linkerbovenkaak een verstandskies door... AUW! Hoe lang doet dat pijn en waarom krijg ik mijn mond niet helemaal open

Toch even laten nakijken.
Verstandkiezen willen wel eens fout groeien
(dus schuin drukkend tegen je tanden aan)
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  vrijdag 1 maart 2002 @ 09:31:37 #6
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_3346692
Bij mij heeft het idd ook wel een week per kies pijn gedaan toen ze dookwamen. (en ze zitten heud goed en passen gewoon)

Nu weet ik waarom babies huilen als ze tandjes krijgen...

Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_3349508
heb 2 verstandskiezen eruit moeten laten snijden (groeide kennelijk niet recht omhoog).... ik heb er eventjes last van gehad, aangezien ze de hechtingen te strak hadden gemaakt. was dat niet het geval geweest had ik de volgende dag weer vrolijk kunnen eten.
p. maanden geleden is de 3e eruit getrokken, en over een tijdje moet de laatste eruit
gelukkig zijn het nutteloze kiezen, dus boeit het niet zo of je ze wel of niet hebt (we zijn tenslotte geen oermensen meer)
maar iig sterkte met je kies!

Laura

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless. - Monty Python
pi_3349772
Bij mij is er 1 reeds doorgekomen en de tweede doet er nu al weken en weken over. Ik heb geen pijn en het lijkt allemaal recht te groeien. Ik ga liever niet naar de tandarts, omdat ik van anderen heb gehoord dat tandartsen vaak nogal makkelijk zijn in het verwijderen van die krengen. Preventief te werk gaan, zullen we maar zeggen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_3357493
DEnk niet dat je interlect groeit met het doorkomen van deze kiezen , heten niet voor niets ver-stand kiezen ivm. verre stand in de mond. verders niet al te veel pijn gewenst .
pi_3359189
ghehe, als die dingen mijn verstand lieten groeien dan had ik ze er nooit uit hebben laten halen.
..
maar ik geef toe, het valt echt 100% mee als alles goed gaat, eerste dag alleen op vla etc. leven (is zo'n ramp nou ook weer niet)

Laura

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless. - Monty Python
pi_3361292
he?

duurt die pijn bij jullie maar een paar weken ?

bij mij al wat langer dan een jaar, maar iedere keer een weekje ofzo pijn per kies

dan even geen pijn meer en dan wel weer pijn

is echt irri

of ligt het alleen maar aan mij dat het zo lang duurt bij mij ?

pi_3364905
Vraagje, hoeveelste kiezen zijn je verstandskiezen, oftewel hoeveel tanden heb je boven en onder normaal met verstandskiezen erbij geteld, ik weet niet of ik ze al heb.
Wanneer krijg je die normaal ongeveer?
Alles flux?
pi_3365450
Ik zou niet weten hoe lang het normaal pijn doet, mijn tandarts heeft meteen besloten al mijn verstandskiezen te laten trekken
Dat deed in ieder geval 2 weken zeer voordat het genezen was
Profiel opgeheven.
pi_3365561
Die van mij zijn er al door

Tandarts heeft nog niet gezeurd dat ze eruit moeten

Been there, done that!
pi_5350800
nou die van mij zijn een beetje laat geloof ik, ben nu al 22 en ik krijg er gelijk 2.
Ik dacht eerst dat ik een ontstoken kaak had, maar ik zag niks en ineens voelde ik twee kleine harde puntjes tand.
Wie weet wat ik kan doen tegen de pijn, want volgens mij krijg ik er ook keelpijn door, ik kan best moeilijk slikken.
  maandag 12 augustus 2002 @ 15:57:23 #16
9756 Dentist
Toept over...
pi_5351835
Gewoon laten trekken.. scheelt een hoop ellende en pijn.

Bij mij overigens niks geen sprake van scheefgroeien geweest, maar eerder uit voorzorg getrokken. In drie keer, eerst de 2 boven, een half jaar later 1 onder en weer een half jaar later, vorige week, de laatste. De laatste was even vervelend met een soort weerhaakje in de wortel, maar aangezien mijn tandarts totaal de bom is heb ik er nooit langer dan 1 avond 'last' van gehad.

Het trekken zelf duurde bij mij niet langer dan 10 minuten, even de verdoving in laten werken en gaan.. Maarja, bij sommigen schijnt het langer te duren en pijnlijker te zijn..

Nogmaals, mijn advies : laten trekken voordat je er last van krijgt. Je tandarts kan prima beoordelen (ff fotootje maken) of er kans is dat je er last van krijgt. Liever dat dan naar de kaakchirurg..

Dentist

donderdag 23 januari 2003 @ 17:56:43 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8070910
Mijn verstandskiezen doen er al ongeveer 3 jaar over om door te komen. Klopt dat? Is dat wel ok? Heb er verder zelden last van, ze groeien niet echt ideaal (redelijk naar buiten), maar pijn doen ze niet.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8070991
heb het ook gehad... gewoon veel pijnstillers slikken .. na een weekje is het over (maar dan beginnen de ander ) na een maandje had ik nergens meer last van km toevallig net vande tand arts (halfjaarlijkse controle) alles was goed
sterkte en suc6 reintje
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_8071014
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 14:42 schreef miss_cee het volgende:
nou die van mij zijn een beetje laat geloof ik, ben nu al 22 en ik krijg er gelijk 2.
Ik dacht eerst dat ik een ontstoken kaak had, maar ik zag niks en ineens voelde ik twee kleine harde puntjes tand.
Wie weet wat ik kan doen tegen de pijn, want volgens mij krijg ik er ook keelpijn door, ik kan best moeilijk slikken.
idd had ik ook last van maar zoals ik al zei na een weekje alle pijn weg alleen mijn boven rechterkant en onde links deed ff een weekej pijn nu nergens last van...
  donderdag 23 januari 2003 @ 18:02:46 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8071015
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 18:01 schreef IrfieJ het volgende:
heb het ook gehad... gewoon veel pijnstillers slikken .. na een weekje is het over (maar dan beginnen de ander ) na een maandje had ik nergens meer last van km toevallig net vande tand arts (halfjaarlijkse controle) alles was goed
sterkte en suc6 reintje
Reintje zal er na een jaar geen last meer van hebben, hoop ik
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8071029
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 18:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Reintje zal er na een jaar geen last meer van hebben, hoop ik

ze doen we best lang over ... dat doorkomen ik denk duurty een maandje op zen hoogst na 6 maanden zijn ze er nog niet helemaal ..
  vrijdag 24 januari 2003 @ 17:16:46 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8089943
bij mij zijn ze er uit gesneden.
niet echt leuk. Eerst 5 prikken. 4 er van doen je niet veel. 5de moet in je gehemelte. En die doet ouw. Dan snijden ze er 2 uit. Doet dan 2 dagen AUW. En dan moet het genezen. Dikke wang. niet kunnen eten dat soort gein. nog eens 4 dagen AUW. En dan ben je er eindelijk van af. En dan moet je meteen terug komen. En dan gaan ze de andere kant doen. En dan heb je het zelfde gezeik.

doen ze alle 4 tegelijk dan stik je Door de zwelingen die optreden

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_8090192
ik moet 29 januari naar de kaakchirurg voor me verstandskiezen eruit te laten snijden
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_8202873
Bij mij is twee uur geleden een verstandskies getrokken

Het trekken viel mee, alleen is mijn huid op die plaats nog steeds verdoofd. Dus dat voelt wat stijfjes aan, en praat erg lastig

Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 16:17:02 #25
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_8206376
Ik heb paar dgn geleden zelf mijn verstandskies er uit getrokken,hij zat toch al los!Heb net zo lang gefrunnikt tot ie eruit ging Deed wel beetje pijn
I don't care.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')