quote:Op zondag 10 februari 2008 22:16 schreef mijndochters het volgende:
[..]
ze moeten ook verplicht zo een rood verlicht bordje met ''on air'' op het dak hebben
Eensch, en dan nog mensen als mgerben die zeggen dat je maar je stuur iets langer naar links moet doen en niet moet zeikenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:23 schreef dronkeykong het volgende:
[..]die opmerking was echt te dom gewoon
Ik haat echt de mensen die irritant in het midden blijven rijden op een 3 baans weg.
Ben je verplicht om van helemaal de rechterbaan die kutmongool links te passeren en dan weer helemaal terug naar rechts.
En kan er helemaal witheet van worden als ze dan nog niet inzien dat ze weleens een baantje naar rechts kunnen gaan.
en eenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:24 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
"sze moeten ook verplicht zo een rood verlicht bordje met ''on air'' "sbs6"op het dak hebben
Laat de boete maar komen en dan meteen maar eens aan die onderbetaalde rukker vragen of ie ook niet vind dat er wel erg veel verkeer op de linkerbaan hangtquote:Op zondag 10 februari 2008 21:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En tegen de wet dus je verdient de boete die je krijgt natuurlijk. Of je het nou vervelend vindt of niet, het mag niet.
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:30 schreef muhahaha het volgende:
Wat nog irritanter is zijn mensen die gaan kleven wanneer je al harder dan de toegestane snelheid gaat en alleen links rijdt omdat je 2 kilometer verderop linksaf moet.
goed punt voor de verkiezingenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:31 schreef eer-ik het volgende:
Goeie klacht.
Ze zouden dat langzaam rijdende kutvolk eens moeten beboeten ipv ons
linksaf op de snelwegquote:Op zondag 10 februari 2008 22:30 schreef muhahaha het volgende:
Wat nog irritanter is zijn mensen die gaan kleven wanneer je al harder dan de toegestane snelheid gaat en alleen links rijdt omdat je 200 meter verderop linksaf moet.
Vind ik ookquote:Op zondag 10 februari 2008 22:32 schreef mijndochters het volgende:
[..]
goed punt voor de verkiezingen
partij oprichten?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:34 schreef dronkeykong het volgende:
Onnodig midden- en linksrijders afschieten graag
200 meterquote:Op zondag 10 februari 2008 22:30 schreef muhahaha het volgende:
Wat nog irritanter is zijn mensen die gaan kleven wanneer je al harder dan de toegestane snelheid gaat en alleen links rijdt omdat je 200 meter verderop linksaf moet.
Jammer dat ik geen rocketlauncher in de auto heb.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:36 schreef DANILXL het volgende:
als ik iemand zie aanstormen gooi ik vaak mn auto naar links om in te halen zodat ze af moeten remmen hehe
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:36 schreef DANILXL het volgende:
als ik iemand zie aanstormen gooi ik vaak mn auto naar links om in te halen zodat ze af moeten remmen hehe
Het is maar goed dat zoiets niet op mijn auto zit, als ik in de auto zit word ik altijd om de kleinste dingen verschrikkelijk kwaadquote:Op zondag 10 februari 2008 22:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen rocketlauncher in de auto heb.
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:43 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het is maar goed dat zoiets niet op mijn auto zit, als ik in de auto zit word ik altijd om de kleinste dingen verschrikkelijk kwaad
Ik ben ook vrij snel geirriteerd in het verkeer op een of andere manierquote:Op zondag 10 februari 2008 22:43 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het is maar goed dat zoiets niet op mijn auto zit, als ik in de auto zit word ik altijd om de kleinste dingen verschrikkelijk kwaad
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij snel geirriteerd teleurgesteld in anderen in het verkeer op een of andere manier
Toch weet ik me wonderbaarlijk genoeg vaak altijd wel te gedragen
Ik niet altijd, rechts inhalen is me niet vreemd, maar dat is het me sowieso niet, alleen kleven doe ik als iemand me héél erg irriteert, hoe dom dat ook is.quote:
Zoiets inderdaad. Ik verbaas me er wel eens over hoe verschrikkelijk ik mensen kan haten die me in de weg rijdenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:44 schreef deepart het volgende:
[..]![]()
Kmoest denken aan de caveman op comedy central
Totdat je een Danny Blind met zijn Audi 8 aan ziet stormen die net met zijn 'cd-speler' bezig is en een paar biertjes opheeft.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:36 schreef DANILXL het volgende:
Ik kan daar ook echt kwaad om wordenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:53 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Ik verbaas me er wel eens over hoe verschrikkelijk ik mensen kan haten die me in de weg rijden![]()
Ik gedraag me trouwens best netjes in het verkeer
kleven is meestal het resultaat van onnodig linkshangen.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik niet altijd, rechts inhalen is me niet vreemd, maar dat is het me sowieso niet, alleen kleven doe ik als iemand me héél erg irriteert, hoe dom dat ook is.
Kleven is best kut, maar 't is soms een soort reflex
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |