abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56652700
Er was net op wegmisbruikers op sbs6 dat de boeten voor rechts inhalen duurder is dan de boete voor onnodig links rijden.

Op de weg zie ik heel vaak mensen onnodig links rijden. Dat is zo gruwelijk erritand, ik ga er dan zonder aarzelen rechts voorbij (nadat ik hem een tijdje de kans heb gegeven naar rechts te gaan).

Dat vind ik meer dan logisch. Wat de politie wil zien is dat ik dan op de linkse baan achter die auto ga zitten. Me eigen op ga zitten opvreten en ga bumperkleven. Dat vind ik zelf veel gevaarlijker.

Tevens als ik snachts via een invoegstrook de snelweg op kom en vaart wil gaan maken zie ik zo gruwelijk vaak van die auto's die op de middelste baan blijven rijden... Ik moet dan 2 rijbanen opschuiven om hem in te halen. Dat doe ik dus ook niet, dan ga ik ook rechts ervoorbij.

Klacht: is duidelijk lijkt mij
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_56652736
Die boete voor rechts inhalen was onterecht imo. Wat een zeikagent!

Wat ik trouwens wel apart vind zijn die mensen die bij een invoegstrook als gekken op de linkerbaan gaan rijden.
pi_56652760
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die boete voor rechts inhalen was onterecht imo. Wat een zeikagent!
Dat was inderdaad best wel onterecht, sloeg nergens op.
quote:
Wat ik trouwens wel apart vind zijn die mensen die bij een invoegstrook als gekken op de linkerbaan gaan rijden.
Hoe bedoel je?
Diepzinnige deepart.
pi_56652877
Die mensen die al op de snelweg rijden met een belachelijk tempo (<110), zien een stuk waar er nieuwe mensen de snelweg op kunnen komen en gaan dan links rijden. Precies op de plaats waar ik er door wil.

halve klacht erbij: 2 baans snelwegen
  zondag 10 februari 2008 @ 21:43:50 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_56652953
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die mensen die al op de snelweg rijden met een belachelijk tempo (<110), zien een stuk waar er nieuwe mensen de snelweg op kunnen komen en gaan dan links rijden. Precies op de plaats waar ik er door wil.

Dat is inderdaad echt achterlijk
Diepzinnige deepart.
pi_56653028
Mensen die klagen om weggebruikers

Ik pak altijd de vluchtstrook.
Geen gezeik geen hinderend verkeer
  zondag 10 februari 2008 @ 21:48:47 #8
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56653057
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:

Je bedoelt zodat mensen makkelijker en sneller kunnen invoegen? Een beetje socialer naar hun medeweggebruikers dus?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_56653078
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef Elixabete het volgende:

Mensen die stil staan op de vluchtstrook..
pi_56653095
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je bedoelt zodat mensen makkelijker en sneller kunnen invoegen? Een beetje socialer naar hun medeweggebruikers dus?

Makkelijker en sneller? Mensen moeten maar leren invoegen..
pi_56653141
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef Dagonet het volgende:

[..]

sociaal als je niemand op de linker baan lastig valt, anders ongewenst en asociaal.
rechtsinhalen is de enige manier om vooruit te komen, A2, 3 banen, 2 linker vol met 110 per uur, rechts bijna altijd leeg
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zondag 10 februari 2008 @ 21:52:23 #12
139330 TNA
For the stars that shine
pi_56653175
quote:

Idd, gewoon vluchten van de drukte!
pi_56653264
zo onnodig links rijden is ook vet irritant.

nog irritanter zijn mensen die geen vaart maken op de oprit naar de snelweg toe, waar zij dus met 80 bij het geblokte gedeelte aan komen, terwijl de rest van t verkeer 120 rijdt
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
  zondag 10 februari 2008 @ 21:55:53 #14
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56653286
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:51 schreef Sjonnjoop het volgende:
rechtsinhalen is de enige manier om vooruit te komen, A2, 3 banen, 2 linker vol met 110 per uur, rechts bijna altijd leeg
En tegen de wet dus je verdient de boete die je krijgt natuurlijk. Of je het nou vervelend vindt of niet, het mag niet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_56653293
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Makkelijker en sneller? Mensen moeten maar leren invoegen..
Vind ik ook want er zijn zoveel kneuzen die gewoon NIET gas geven op de invoegstrook. Met 70 de snelweg op komen rijden
Diepzinnige deepart.
  zondag 10 februari 2008 @ 22:00:42 #16
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56653446
Rechts inhalen is gevaarlijk, onnodig links rijden niet, vandaar de hogere boete.

Tokkies trouwens die zeiken dat mensen zich aan de maximumsnelheid houden.. Van mij mogen die boetes VEEEEEEEEEL hoger, lijkt me ideaal i.p.v. accijns!
censuur :O
  zondag 10 februari 2008 @ 22:02:05 #17
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_56653496
Ik ben het ook met je eens, TS!
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
pi_56653604
quote:
Op zondag 10 februari 2008 22:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Rechts inhalen is gevaarlijk, onnodig links rijden niet, vandaar de hogere boete.

Tokkies trouwens die zeiken dat mensen zich aan de maximumsnelheid houden.. Van mij mogen die boetes VEEEEEEEEEL hoger, lijkt me ideaal i.p.v. accijns!
Onze eerste moraalridder heeft zich gemeld.

Kom alsjeblieft noooooit meer op de weg jij.
Diepzinnige deepart.
pi_56653688
quote:

praat ff met MDMA98 die heeft hier laatst nog een bekeuring van 200 eurotjes voor over moeten maken
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_56653738
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:35 schreef deepart het volgende:
Er was net op wegmisbruikers op sbs6 dat de boeten voor rechts inhalen duurder is dan de boete voor onnodig links rijden.
en terecht.
quote:
Op de weg zie ik heel vaak mensen onnodig links rijden. Dat is zo gruwelijk erritand, ik ga er dan zonder aarzelen rechts voorbij (nadat ik hem een tijdje de kans heb gegeven naar rechts te gaan).

Dus je gaat het zonder aarzelen rechts voorbij nadat je eerst geaarzeld hebt omdat hij misschien uit zichzelf naar rechts gaat. Dus je praat poep.
quote:
Dat vind ik meer dan logisch. Wat de politie wil zien is dat ik dan op de linkse baan achter die auto ga zitten. Me eigen op ga zitten opvreten en ga bumperkleven. Dat vind ik zelf veel gevaarlijker.
Agotogot. Wat vreselijk gevaarlijk. Het hele land loopt het dun door de broek als jij je gaat zitten opvreten.
Tsjonge zeg, wat gevaarlijk.
Wat je dus eigenlijk zegt is: Als jij je ergert, is het de schuld van die ander dat jij je vervolgens zonder enige remming helemaal laat gaan.
Jij hoeft je niet in te houden, jij hoeft je niet te gedragen, jij hoeft niet op veiligheid te letten. Want iemand anders doet iets fout, dus meteen vervallen alle regels voor jou. Want die ander had rekening moeten houden met jouw korte lontje! Dus ALLES wat er gebeurt is ZIJN schuld.
Want jij hebt geen keuze. Jij kunt helemaal niets zelf kiezen. Jij kunt je niet inhouden. Want jij hebt een superkort lontje! En daar kun jij niets aan doen! Anderen zijn verantwoordelijk omdat ze jou irriteren!
quote:
Tevens als ik snachts via een invoegstrook de snelweg op kom en vaart wil gaan maken zie ik zo gruwelijk vaak van die auto's die op de middelste baan blijven rijden... Ik moet dan 2 rijbanen opschuiven om hem in te halen. Dat doe ik dus ook niet, dan ga ik ook rechts ervoorbij.
Agottogot... moet je helemaal opschuiven. Jochie toch... wat een moeite zeg. Stuurtje naar links draaien en twee seconden langer vasthouden... wat een schaamteloze eis.
quote:
Klacht: is duidelijk lijkt mij
Ja. Je klacht is terecht. Links rijden is irritant.
Wat iets verder gaat dan irritant en terechtkomt in 'gevaarlijk' is een debiel die vindt dat hij alles mag als iemand hem irriteert.
pi_56653849
wie riep mij? ohw ja vluchtstroken

Kon ik het weten dat die blauwe volvo een camera-auto was? er zat geen filmploeg achterin
pi_56653929
quote:
Op zondag 10 februari 2008 22:09 schreef mgerben het volgende:

[..]

en terecht.
[..]

Dus je gaat het zonder aarzelen rechts voorbij nadat je eerst geaarzeld hebt omdat hij misschien uit zichzelf naar rechts gaat. Dus je praat poep.
[..]

Agotogot. Wat vreselijk gevaarlijk. Het hele land loopt het dun door de broek als jij je gaat zitten opvreten.
Tsjonge zeg, wat gevaarlijk.
Wat je dus eigenlijk zegt is: Als jij je ergert, is het de schuld van die ander dat jij je vervolgens zonder enige remming helemaal laat gaan.
Jij hoeft je niet in te houden, jij hoeft je niet te gedragen, jij hoeft niet op veiligheid te letten. Want iemand anders doet iets fout, dus meteen vervallen alle regels voor jou. Want die ander had rekening moeten houden met jouw korte lontje! Dus ALLES wat er gebeurt is ZIJN schuld.
Want jij hebt geen keuze. Jij kunt helemaal niets zelf kiezen. Jij kunt je niet inhouden. Want jij hebt een superkort lontje! En daar kun jij niets aan doen! Anderen zijn verantwoordelijk omdat ze jou irriteren!
[..]

Agottogot... moet je helemaal opschuiven. Jochie toch... wat een moeite zeg. Stuurtje naar links draaien en twee seconden langer vasthouden... wat een schaamteloze eis.
[..]

Ja. Je klacht is terecht. Links rijden is irritant.
Wat iets verder gaat dan irritant en terechtkomt in 'gevaarlijk' is een debiel die vindt dat hij alles mag als iemand hem irriteert.
Sorry hoor, maar vind je het erg als ik hier niet op inga? Vind de manier waarop je mij neerzet volkomen onterecht. Je probeert gelijk een beeld van mij te schetsen waarin IK de baas denk te zijn op de weg. Je weet zelf wel beter, hoop ik althans.
Diepzinnige deepart.
pi_56654019
quote:
Op zondag 10 februari 2008 22:12 schreef MdMa98 het volgende:

Kon ik het weten dat die blauwe volvo een camera-auto was? er zat geen filmploeg achterin
ze moeten ook verplicht zo een rood verlicht bordje met ''on air'' op het dak hebben
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_56654094
Was zeker wel onterecht. Je ziet dat die kerel nog naar de rechterbaan wilt gaan maar dat er een vrachtwagen met oplegger 80 rijdt.
Ipv te remmen stuurt hij terug naar de baan ernaast. Dat hij nou toevallig die irritante linksrijder, die allang naar rechts had kunnen gaan, 'rechts' passeert.

Tsjezus het is dat die man niet zo snugger was en zich teveel liet intimideren door meneertje de agent
MOKUM XXX RATED
pi_56654253
quote:
Op zondag 10 februari 2008 22:00 schreef RemcoDelft het volgende:
die opmerking was echt te dom gewoon

Ik haat echt de mensen die irritant in het midden blijven rijden op een 3 baans weg.
Ben je verplicht om van helemaal de rechterbaan die kutmongool links te passeren en dan weer helemaal terug naar rechts.
En kan er helemaal witheet van worden als ze dan nog niet inzien dat ze weleens een baantje naar rechts kunnen gaan.

MOKUM XXX RATED
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')