Leuk gefellciteerd!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:36 schreef Patries86 het volgende:
Ik heb hem gevonden hoor!!
Vanmorgen om 10 uur hadden we een afspraak bij La plus Belle in Bussum
Het is een heel schattig klein winkeltje, maar ze had prachtige betaalbare jurken hangen!
Ik heb zo’n 5 a 6 jurken gepast, maar 1 sprong er toch wel boven uit.
Die was het gewoon, de jurk zullen jullie zien op de dag zelf!
Ergens rond 9 mei ga ik hem met die vrouw doorpassen.
ja precies, dat is hoer ook ongeveer zo gegegaan bovendien kan je bij de winkel waar je hem hebt gevonden misschien een stukje stof van je jurk vragenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:27 schreef Patries86 het volgende:
Nu de taak aan erik om een bij passend pak te kopen!
Maar mijn moeder en schoonmoeder gaan met hem mee dus die kunnen hebben de juiste kant opsturen
Want van beide kleuren, verschillende stofjes hebben we een stukje mee gekregen
We hebben van beide delen een stukje stof gekregen, dus dat komt goedquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja precies, dat is hoer ook ongeveer zo gegegaan bovendien kan je bij de winkel waar je hem hebt gevonden misschien een stukje stof van je jurk vragen
hebben ze hier wel gedaan
Erik is momenteel met mijn moeder weg en zijn nu bij een zaak waar ze pakken verkopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:40 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, Patries!
Wij gaan morgen het pak van Gerbert ophalen. Ik ga mijn jurk, die dan waarschijnlijk helemaal goed is, weer passen op 2 april.
Ja!!!! Inderdaad. Maar daarnaast zijn trouwjurken meestal vrij originele jurken van bepaald materiaal en vaak een andere kleur.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:00 schreef octopussy het volgende:
Galajurk is meestal stukken goedkoper dan een echte trouwjurk
Oeeee, leuk...alvast veel plezier in mei!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:36 schreef Patries86 het volgende:
Ik heb hem gevonden hoor!!
Vanmorgen om 10 uur hadden we een afspraak bij La plus Belle in Bussum
Het is een heel schattig klein winkeltje, maar ze had prachtige betaalbare jurken hangen!
Ik heb zo’n 5 a 6 jurken gepast, maar 1 sprong er toch wel boven uit.
Die was het gewoon, de jurk zullen jullie zien op de dag zelf!
Ergens rond 9 mei ga ik hem met die vrouw doorpassen.
Met een beetje contrasterend overhemd of zo? Zijn mooie dingen te krijgen, zeker bij clubs zoals Suit Supply. Maken ze one of a kind pakkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:06 schreef Qwea het volgende:
ik ben helemaal weg van grijze/beige pakken
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Ah, het trouwtopic.![]()
Ik was hier al eens eerder geweest maar ben nu weer terug omdat er weer eens een aanzoek is gedaan in huize MM.Eens zien hoe ver we deze keer komen...
meerdere pogingen gedaan?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Ah, het trouwtopic.![]()
Ik was hier al eens eerder geweest maar ben nu weer terug omdat er weer eens een aanzoek is gedaan in huize MM.Eens zien hoe ver we deze keer komen...
Laat ik het zo zeggen; het boekje over trouwen van de gemeente moet hier nog wel ergens liggen van de eerste keer en dat is alweer een aantal jaartjes geleden en als het goed is liggen er ook nog ergens plannen die we de vorige keren gemaakt hadden.quote:
gefeliciteerd en succes deze keer! ha haquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Ah, het trouwtopic.![]()
Misschien een (te) persoonlijke vraag maar, waarom is het vorige keer niet doorgegaanquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; het boekje over trouwen van de gemeente moet hier nog wel ergens liggen van de eerste keer en dat is alweer een aantal jaartjes geleden en als het goed is liggen er ook nog ergens plannen die we de vorige keren gemaakt hadden.
Niks dramatisch hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:23 schreef Raissa het volgende:
[..]
Misschien een (te) persoonlijke vraag maar, waarom is het vorige keer niet doorgegaanAls je niet wilt antwoorden, vooral niet doen
Gefeliciteerd trouwens
Apart verhaal, maar wel goed dat jullie het gewoon op jullie manier willen doenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Het helpt ook niet dat we allebei al dat gedoe om het trouwen heen helemaal niet leuk vinden. Ik wil niet als suikerspin, hij niet in pak maar in de korte broek op de slippers hoeft dan ook weer niet zeg maar.![]()
En wie nodig je uit, willen we eigenlijk wel mensen uitnodigen,
We zijn het er over eens dat het wel iets moet zijn wat echt bij ons past maar wat dat dan moet zijn en hoe dat te realiseren is komen we niet uit.
Mijn advies:quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Het helpt ook niet dat we allebei al dat gedoe om het trouwen heen helemaal niet leuk vinden. Ik wil niet als suikerspin, hij niet in pak maar in de korte broek op de slippers hoeft dan ook weer niet zeg maar.![]()
En wie nodig je uit, willen we eigenlijk wel mensen uitnodigen,
We zijn het er over eens dat het wel iets moet zijn wat echt bij ons past maar wat dat dan moet zijn en hoe dat te realiseren is komen we niet uit.
Mochten wij ooit gaan trouwen heb ik ook een waslijst aan wie op kunnen zouten hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 13:34 schreef draculettetje het volgende:
bij ons ook geen mensen die ik eigenlijk niet wil
alleen kom ik nog op een grote lijst ha ha
uiteindelijk gaat het inderdaad om dat we zelf gaan genieten!
Kunnen of willen?quote:Op zondag 16 maart 2008 15:35 schreef octopussy het volgende:Ik heb eigenlijk niemand die ik perse niet wil zien op mijn bruiloft. Ok 1 oom van
hoeft niet te komen omdat hij zijn kinderen verwaarloost. Die sturen we geen uitnodiging maar die woont toch niet in Nederland.
Verder is het eigenlijk heel moeilijk om te bepalen wie we 'selecteren' aangezien we niet meer dan 100 man op het feestje kunnen hebben.
quote:Op zondag 16 maart 2008 13:26 schreef peaceman het volgende:
Mijn advies:
Bedenk goed wat je wilt en vooral wat je niet wilt.
Als je het grootste gedeelte geregeld hebt, kun je tegen je familie zeggen:
zo gaat het gebeuren. Dit scheelt goed bedoelde (bemoei)adviezen van je familie.
Nodig enkel mensen uit omdat je die erbij wilt hebben en niet omdat je eigenlijk vindt dat je ze uit zou moeten nodigen.
Het is jullie dag en dus telt wat jullie willen en niet wat een ander wil!
quote:Op zondag 16 maart 2008 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben nu ook weer helemaal bij, móest ff Sjimz zijn details lezen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |