abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 14 maart 2008 @ 13:30:00 #251
43556 miss_dynastie
pi_57373615
Ik ben stiekem even gaan zoeken op mp, het is wel een hele leuke jurk octo
pi_57374579
ben nu ook wel benieuwd zal eens gaan kijken
dan weet ik in ieder geval welke jurk je niet aan hebt!
pi_57375307
Ik heb hem gevonden hoor!!

Vanmorgen om 10 uur hadden we een afspraak bij La plus Belle in Bussum
Het is een heel schattig klein winkeltje, maar ze had prachtige betaalbare jurken hangen!
Ik heb zo’n 5 a 6 jurken gepast, maar 1 sprong er toch wel boven uit.
Die was het gewoon, de jurk zullen jullie zien op de dag zelf!

Ergens rond 9 mei ga ik hem met die vrouw doorpassen.
pi_57375325
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:36 schreef Patries86 het volgende:

Het is een heel schattig klein winkeltje, maar ze had prachtige betaalbare jurken hangen!

Leuk gefellciteerd!
pi_57375883
wat goed! Gefeliciteerd
pi_57378840
Nu de taak aan erik om een bij passend pak te kopen!
Maar mijn moeder en schoonmoeder gaan met hem mee dus die kunnen hebben de juiste kant opsturen
Want van beide kleuren, verschillende stofjes hebben we een stukje mee gekregen
pi_57378891
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 17:27 schreef Patries86 het volgende:
Nu de taak aan erik om een bij passend pak te kopen!
Maar mijn moeder en schoonmoeder gaan met hem mee dus die kunnen hebben de juiste kant opsturen
Want van beide kleuren, verschillende stofjes hebben we een stukje mee gekregen
ja precies, dat is hoer ook ongeveer zo gegegaan bovendien kan je bij de winkel waar je hem hebt gevonden misschien een stukje stof van je jurk vragen
hebben ze hier wel gedaan
pi_57378970
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 17:29 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ja precies, dat is hoer ook ongeveer zo gegegaan bovendien kan je bij de winkel waar je hem hebt gevonden misschien een stukje stof van je jurk vragen
hebben ze hier wel gedaan
We hebben van beide delen een stukje stof gekregen, dus dat komt goed
pi_57379058
helemaal mooi
ik heb hier nu iemand zitten die dat stukje bij me houdt,
en dan zeg ik denk dat die kleur je heel mooi staat ha ha
pi_57379128
Leuk, Patries!

Wij gaan morgen het pak van Gerbert ophalen. Ik ga mijn jurk, die dan waarschijnlijk helemaal goed is, weer passen op 2 april.
pi_57382312
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 17:40 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, Patries!

Wij gaan morgen het pak van Gerbert ophalen. Ik ga mijn jurk, die dan waarschijnlijk helemaal goed is, weer passen op 2 april.
Erik is momenteel met mijn moeder weg en zijn nu bij een zaak waar ze pakken verkopen.
Hoop voor hem dat ze wat kunnen vinden
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:06:20 #262
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57382356
ik ben helemaal weg van grijze/beige pakken
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:18:45 #263
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_57382649
Wat het verschil is tussen een trouwjurk en een galajurk:
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:00 schreef octopussy het volgende:
Galajurk is meestal stukken goedkoper dan een echte trouwjurk
Ja!!!! Inderdaad. Maar daarnaast zijn trouwjurken meestal vrij originele jurken van bepaald materiaal en vaak een andere kleur.
Ik trouw inderdaad niet in het wit beige of champagne maar echt in een goede duidelijke kleur.
En ik zuo de jurk die ik heb niet naar een gala aantrekken want daarvoor is ie wel wat over de top. Ik vind het gewoon 100% een trouwjurk.
Jullie zien het wel ergens in juni of juli (ligt er aan of k de tijd heb om mn foto te plaatsen tussen trouwen en huwelijksreis in).
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_57384004
Ik ben erg benieuwd hoor J-net !!
01-08-2008
pi_57384029
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:36 schreef Patries86 het volgende:

Oeeee, leuk...alvast veel plezier in mei!
pi_57384177
nu een jurk kopen en in mei al doorpassen is snel Ik heb mijn jurk begin februari besteld en in juli de pasafspraak. Schijnt aan het merk te liggen hoe lang het duurt voordat de jurk gemaakt is.

Moet nog wel schoenen kopen voor die tijd (dat moet omdat ze de hakhoogte willen weten voor de roklengte) en het torselet kan ik bij de pas kopen.
pi_57388604
die van mij eind december besteld en die was eind februari in de winkel
  FOK!fotograaf zaterdag 15 maart 2008 @ 11:51:10 #268
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57392833
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:06 schreef Qwea het volgende:
ik ben helemaal weg van grijze/beige pakken
Met een beetje contrasterend overhemd of zo? Zijn mooie dingen te krijgen, zeker bij clubs zoals Suit Supply. Maken ze one of a kind pakken
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_57395079
ha ha blijkt dat er op het werk iemand twee weken voor ons gaat trouwen,
hoorde ik gister (ben net begonnen op een nieuwe werkplek)
zijzelf was er niet, wel meteen een leuk aanknopingspunt
pi_57396255
Gisteren @ Yamamoto geweest om de zaal te bekijken! We krijgen komende week een offerte opgestuurd. We weten nog niet of dit m gaat worden, omdat we er ook willen eten (dat zou dan ook in de zaal moeten omdat het op vrijdagavond is) en t is toch meer n discotheekachtig iets. Wel erg tof dat ze overal leuke hoekjes hebben waar je kunt zitten en dat de muziek niet overal even hard staat! Pff hoe meer locaties we gaan bekijken hoe moeilijker de keuze wordt
pi_57396569
ha ha het ligt idd ook echt aan wat voor soort feest je wilt
wij hebben ook verschillende dingen gezien!
pi_57398144
Vandaag zijn we met zijn 2en lekker druk bezig geweest met dingen te regelen. We hadden een aantal adressen van fotograven in Bussum/Naarden en die zijn we stuk voor stuk langs geweest. Overal boeken bekeken en prijslijsten mee gekregen. Na overleg met zijn 2en en besluit genomen welke fotograaf het moest worden. We hebben gekozen voor fotograaf Neeteson in Bussum. Samen met hem locaties en tijdsschema doorgesproken en vast gelegd.

Toen opzoek naar een geschikte bakker met lekkere taarten. Toen we bij de 2de bakker kwamen was het bijna al zeker, die bakker zou het worden. Ze hadden namelijk een foto van een prachtige dolfijnen-taart. En wie mij (patries) en beetje kent weet dat dolfijnen echt iets voor mij is. Geen bruidspaar op de bovenste taart, maar een marsepeinen dolfijn en dolfijnenvrouwtje (hoed, sluier etc)

Ook nog even bij de juwelier geweest om te vragen hoe en wat qua bijzetten van een steentje in onze ringen die we nu hebben. Hebben daar ook wel een mooie andere ring, maar daar gaan we nog even over denken.

Verder met erik naar een geschikt bruidspak gezocht, en gevonden. Vrijdag gaat hij met mijn moeder erheen om even te kijken of hij echt goed zit en mooi is. Ook kijken wat voor overhemd hij erbij moet doen qua stof van mijn jurk
pi_57398734
Ah, het trouwtopic.
Ik was hier al eens eerder geweest maar ben nu weer terug omdat er weer eens een aanzoek is gedaan in huize MM. Eens zien hoe ver we deze keer komen...
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57399301
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Ah, het trouwtopic.
Ik was hier al eens eerder geweest maar ben nu weer terug omdat er weer eens een aanzoek is gedaan in huize MM. Eens zien hoe ver we deze keer komen...
Gefeliciteerd
  zaterdag 15 maart 2008 @ 19:16:06 #275
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57399463
quote:
Ah, het trouwtopic.
meerdere pogingen gedaan?

Gefeli iig
pi_57399569
Gefeliciteerd MM
pi_57400508
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 19:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

meerdere pogingen gedaan?

Gefeli iig
Laat ik het zo zeggen; het boekje over trouwen van de gemeente moet hier nog wel ergens liggen van de eerste keer en dat is alweer een aantal jaartjes geleden en als het goed is liggen er ook nog ergens plannen die we de vorige keren gemaakt hadden.
pi_57400590
quote:
Ah, het trouwtopic.
gefeliciteerd en succes deze keer! ha ha
pi_57400767
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 20:12 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen; het boekje over trouwen van de gemeente moet hier nog wel ergens liggen van de eerste keer en dat is alweer een aantal jaartjes geleden en als het goed is liggen er ook nog ergens plannen die we de vorige keren gemaakt hadden.
Misschien een (te) persoonlijke vraag maar, waarom is het vorige keer niet doorgegaan Als je niet wilt antwoorden, vooral niet doen

Gefeliciteerd trouwens
pi_57401584
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 20:23 schreef Raissa het volgende:

[..]

Misschien een (te) persoonlijke vraag maar, waarom is het vorige keer niet doorgegaan Als je niet wilt antwoorden, vooral niet doen

Gefeliciteerd trouwens
Niks dramatisch hoor Het komt er gewoon niet van.
Doorgaans loopt het ongeveer zo:
"Wil je met me trouwen? "
" "

Nouja, en dan gaan we ringen kijken, en plannen maken en mogelijke locaties bekijken maar een paar weken later verwaterd dat allemaal een beetje en gebeurt er vervolgens niks. En een half jaar of een jaar later weer van voor af aan.
pi_57401613
ha ha op zich wel knap!
zoiets laten verwateren lijkt me dan heel moeilijk

maar goed laten we hopen op een goede afloop deze keer
pi_57401817
Het helpt ook niet dat we allebei al dat gedoe om het trouwen heen helemaal niet leuk vinden. Ik wil niet als suikerspin, hij niet in pak maar in de korte broek op de slippers hoeft dan ook weer niet zeg maar.
En wie nodig je uit, willen we eigenlijk wel mensen uitnodigen,

We zijn het er over eens dat het wel iets moet zijn wat echt bij ons past maar wat dat dan moet zijn en hoe dat te realiseren is komen we niet uit.
pi_57402109
dan wordt het inderdaad wel moeilijker
uiteindelijk moet het zo worden zoals jullie willen

ik denk dat voor iedereen anders is, ik ben juist iemand die heel veel rekening wou houden met de mensen om me heen waardoor ik ook steeds getwijfeld heb.
Tot dat echt steeds meer mensen tegen me zeiden dat we moesten doen waar wij we ons goed bijvoelde
en vanaf dat moment was alles ook zo geregeld
pi_57404029
Gefeliciteerd MinderMutsig
Vind jullie trouwens wel apart,hoe kun je nu je trouwplannen laten verwateren vooral als je elkaar al ten huwlijk hebt gevraagd.Als jullie beide echt graag willen weet ik zeker dat jullie er uit komen om het helemaal op jullie manier en naar jullie zin te doen.Iig veel plezier en suc6 Is er al een datum gereserveerd bij de gemeente? (Is mischien handig om mee te beginnen zodat je ergens naar toe kan werken zeg maar)
01-08-2008
pi_57404647
vandaag hebben we het nog eens over het gesprek bij de notaris gehad
komen best nog wat clausules kijken
heb ook wel erom moeten lachen want bij de 1 zeg je dit, maar sluit je dan de andere clausule in geldt het weer anders
pi_57409179
Wij hebben in April een afspraak bij dezelfde notaris staan,ik vind het ook heel moeilijk hoor en heb geen idee hoe dat allemaal werkt.Wij trouwen op huwlijkse voorwaarde ivm de zaak maar hoe en wat je dat nou allemaal het beste kan regelen,pffff. Is het handig als we al het een en ander op papier zetten voordat we daar heen gaan?
01-08-2008
pi_57411434
valt best mee, de man zelf legt alles rustig uit, vb een lijst van spullen die je eventueel zou willen verdelen mag altijd later aangeleverd worden. Die vonden wij vrij moeilijk want daar hebben we nooit over na gedacht.
Het is ook niet verplicht.
Net als je wilt nadenken over alle clausules geeft hij advies in wat hij zou doen in jullie situaties maar het staat je vrij om er over te denken en later op terug te komen. zoals hoe het gaat met pensioen, al hoewel dat weer anders ligt met een eigen zaak maar ook dat legt hij uit.

zolang alles maar opgemaakt is voor je gaat trouwen
  FOK!fotograaf zondag 16 maart 2008 @ 13:13:23 #288
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57411484
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Het helpt ook niet dat we allebei al dat gedoe om het trouwen heen helemaal niet leuk vinden. Ik wil niet als suikerspin, hij niet in pak maar in de korte broek op de slippers hoeft dan ook weer niet zeg maar.

We zijn het er over eens dat het wel iets moet zijn wat echt bij ons past maar wat dat dan moet zijn en hoe dat te realiseren is komen we niet uit.
Apart verhaal, maar wel goed dat jullie het gewoon op jullie manier willen doen .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  zondag 16 maart 2008 @ 13:26:33 #289
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_57411651
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:

Mijn advies:
Bedenk goed wat je wilt en vooral wat je niet wilt.
Als je het grootste gedeelte geregeld hebt, kun je tegen je familie zeggen:
zo gaat het gebeuren. Dit scheelt goed bedoelde (bemoei)adviezen van je familie.
Nodig enkel mensen uit omdat je die erbij wilt hebben en niet omdat je eigenlijk vindt dat je ze uit zou moeten nodigen.
Het is jullie dag en dus telt wat jullie willen en niet wat een ander wil!

[ Bericht 0% gewijzigd door peaceman op 16-03-2008 13:32:35 ]
pi_57411665
goed advies peaceman
  zondag 16 maart 2008 @ 13:31:53 #291
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_57411710
Thanx.
Mijn vrouw en ik zijn ook op die manier getrouwd. Was een heerlijke dag, waarbij wij ons prima vermaakt hebben en naar ons idee de meeste gasten ook. Die paar die minder enthousiast waren, hebben gewoon pech gehad! En het belangrijkste: er waren geen mensen die we er niet bij wilden hebben!
  zondag 16 maart 2008 @ 13:33:33 #292
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_57411723
Ben al getrouwd, maar dit is wel een heel leuk topic...dus tvp
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_57411732
bij ons ook geen mensen die ik eigenlijk niet wil
alleen kom ik nog op een grote lijst ha ha
uiteindelijk gaat het inderdaad om dat we zelf gaan genieten!
pi_57412302
Wij hebben een paar mensen die we er niet bij willen.
Deze nodigen we ook niet uit. Een paar weten het wel dat we gaan trouwen, de rest niet.
Geen van alle krijgen een kaart, dus ook geen toegang tot onze dag.
We hebben tegen de personen gezegt die wel weten dat we trouwen via via, dat het verstandig is al ze niet komen. Nemen aan dat ze ook wel zo slim zijn om die dag gewoon lekker te gaan werken,school gaan, thuis te blijven en niet te komen.

Handig: Ceremoniemeesters op de hoogte stellen wie er niet mogen komen, mochten ze wel komen dat de ceremoniemeesters ze de deur kunnen wijzen.
  zondag 16 maart 2008 @ 14:42:59 #295
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57412617
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:34 schreef draculettetje het volgende:
bij ons ook geen mensen die ik eigenlijk niet wil
alleen kom ik nog op een grote lijst ha ha
uiteindelijk gaat het inderdaad om dat we zelf gaan genieten!
Mochten wij ooit gaan trouwen heb ik ook een waslijst aan wie op kunnen zouten hoor
pi_57413260
hihi een lijst van mensen die kunnen opzouten
meeste mensen maken een lijst van mensen die ze wel willen uitnodigen! ha ha
pi_57413614
Ik heb eigenlijk niemand die ik perse niet wil zien op mijn bruiloft. Ok 1 oom van hoeft niet te komen omdat hij zijn kinderen verwaarloost. Die sturen we geen uitnodiging maar die woont toch niet in Nederland.

Verder is het eigenlijk heel moeilijk om te bepalen wie we 'selecteren' aangezien we niet meer dan 100 man op het feestje kunnen hebben.
  zondag 16 maart 2008 @ 15:36:47 #298
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_57413645
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:35 schreef octopussy het volgende:
Ik heb eigenlijk niemand die ik perse niet wil zien op mijn bruiloft. Ok 1 oom van hoeft niet te komen omdat hij zijn kinderen verwaarloost. Die sturen we geen uitnodiging maar die woont toch niet in Nederland.

Verder is het eigenlijk heel moeilijk om te bepalen wie we 'selecteren' aangezien we niet meer dan 100 man op het feestje kunnen hebben.
Kunnen of willen?
pi_57416096
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:26 schreef peaceman het volgende:

Mijn advies:
Bedenk goed wat je wilt en vooral wat je niet wilt.
Als je het grootste gedeelte geregeld hebt, kun je tegen je familie zeggen:
zo gaat het gebeuren. Dit scheelt goed bedoelde (bemoei)adviezen van je familie.
Nodig enkel mensen uit omdat je die erbij wilt hebben en niet omdat je eigenlijk vindt dat je ze uit zou moeten nodigen.
Het is jullie dag en dus telt wat jullie willen en niet wat een ander wil!

Zo hebben wij het ook gedaan.
Toen ik golfer vroeg (in mei 05, vlak voor het toetje, en we weten tot op de dag van vandaag nog steeds niet wat het is geweest ) zijn we snel in ondertrouw gegaan, datum in onze al geplande vakantie van sept. 08 geprikt.
We zouden even met 2 getuigen gaan trouwen, verder niks... en toen we 'aangifte' deden bij het gemeentehuis en naar buiten liepen, voelde dat zooooo niet goed, dat we het toch met de mensen die op dat moment het dichtst bij ons stonden gedaan, klein gehouden, maar o zo'n goed gevoel tot op de dag van vandaag!!

Ben nu ook weer helemaal bij, móest ff Sjimz zijn details lezen natuurlijk
pi_57416143
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ben nu ook weer helemaal bij, móest ff Sjimz zijn details lezen natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')