We gaan nog niet eens trouwenquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb je eigenlijk al een jurk dan?
ik volgens mij van ladybird
hihi ow ja da's waar ook al weer vergeten sorry!quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
We gaan nog niet eens trouwen![]()
Ik weet ook niet of we uberhaupt gaan trouwen. Samenlevingscontract of geregistreerd partnerschap is ook een optie.
Maar dit is zo'n leuk topic!
Stoerquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ow ja da's waar ook al weer vergeten sorry!
zaterdag gaan we onze ringen bestellen!
Jeuj! gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:00 schreef Pure-Poison het volgende:
Vandaag zijn ze bij ons geweest van ItaloDesign,we zijn er geslaagd voor onze ringen, dus ik ben happy
jaha het schiet al aardig op!quote:
Wel zenuwachtig maar vooral aan het genieten!quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jaha het schiet al aardig op!
al last van zenuwen of iets dergelijks?
ramp scenario's in je hoofd?
of lekker gewoon aan het genieten en aftellen?
mooi en gezonde zenuwen is ooko heel natuurlijk denk ik!quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel zenuwachtig maar vooral aan het genieten!
En rampscenario's daar doen we niet aan.
Ik denk dat ik pas de dag zelf super nerveus word. Kan dat altijd heel lang onderdrukken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:27 schreef tessie het volgende:
Volgens mij ga ik echt heel zenuwachtig worden vantevoren.
Van wat ik zo zie als ik rondsnuffel rond de 100 a 125. Duurder kan natuulk ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:52 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben bang dat ik op de dag zelf heel veel moet huilen of wat ik ook vaak doe als ik zenuwachtig ben lachen/giegelen,vind ik zo erg!
Hebben jullie hier enig idee wat een gemiddelde prijs van een bruidsboeket is?
dat idee heb ik nou ook!quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat ik pas de dag zelf super nerveus word. Kan dat altijd heel lang onderdrukken.![]()
Ben alleen bang dat ik precies als ik "ja" moet zeggen, ik geen woord uit mijn mond krijg. Heb normaal ook altijd wat moeite om stilte te doorbreken en ben bang dat als iedereen naar mij kijkt ik dicht klap.
ligt er ook aan of je bloemstuk voor auto en corsage wil want dan wil zo'n bloemist nog wel eens wat korting gevenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:52 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben bang dat ik op de dag zelf heel veel moet huilen of wat ik ook vaak doe als ik zenuwachtig ben lachen/giegelen,vind ik zo erg!
Hebben jullie hier enig idee wat een gemiddelde prijs van een bruidsboeket is?
dat zijn leuke prijzen!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:03 schreef sjimz het volgende:
Ons bruidsboeket + 20 corsages kost ons 110 euro.
Het bloemstuk op de auto wordt gemaakt door mijn moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |