He bah, dit verpest mijn hele Sfantasy.quote:
Ik zie Nigel ook best wel als een Pussycat Doll over dat podium kruipenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk het wel ja. Tof nummer, vooral in de PCD-versie!
Maak me gekquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie Nigel ook best wel als een Pussycat Doll over dat podium kruipen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:23 schreef Kleihe het volgende:
Alleen slaat de tekst niet op hem.
Schat, die grap is enkele weken geleden al gemaakt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:23 schreef Kleihe het volgende:
ik heb gehoord dat Nigel het nummer 'Nee, je hoeft niet naar huis vannacht' van Marco Borsato gaat doen.
Alleen slaat de tekst niet op hem.
Een goede grap is tijdloos.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Schat, die grap is enkele weken geleden al gemaakt.
You are just wayyyyyyyyy behind.
Maak dat grapje dan eens in het Nathalie-topic, dan zal ik lachtenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het echt een slechte totaal niet grappige grap, en niet alleen omdat het hier om Nigy gaat.
Dat heet een penis.quote:
quote:
quote:
Je was me net voor.quote:
Wat ben je hard tegen die arme Nigyquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:10 schreef PeRi het volgende:
Ja ik vind het jammer omdat ie nu pas zn best begon te doen om op te vallen, tegen het eind aan en had het niet erg gevonden om hem nog een ronde te zien, maar het kan me geen donder schelen of hij er uit ligt of niet.
Die wordt chagrijnig van mierenneukersquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:11 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat ben je hard tegen die arme Nigy [afbeelding].
Wie ben jij en waar heb je onze gevoelige charmante meelevende PeRi gelaten? [afbeelding].
Dat biedt wel perspectiefquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:14 schreef Marble het volgende:
Ze hebben Nigy op idols.nl ook al de rug toegekeerd. Letterlijk.
Nu kan ik niet achter blijven he...quote:
nual weer op hem afgeknapt ? das dus geen echte liefde geweestquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu kan ik niet achter blijven he...
Ik, ehm... eh.... je mag hem hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |