Maar das anders, dit is indirecterd contact, en daaris hij - dat zei ik hier al eerder met stomme PMs als gevolgquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:19 schreef Hockeylotje het volgende:
Vanaf nu passen Nigel en onzeker NIET meer bij elkaarzie dit filmpje als bewijs
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)vechat.avi_plain.xml
Ja inderdaad klopt!quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar das anders, dit is indirecterd contact, en daaris hij - dat zei ik hier al eerder met stomme PMs als gevolg- verre van onzeker en braaf. Het is alleen wel een jongen dat als hij schijnwerpers op zich krijgt, hij moeilijk met die aandacht overweg kan.
Wat voor accent? Dat boerse bedoel je?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik vind z'n accent wat ie soms voor de grap doet trouwens wel sweet
Als hij weer door is kom je dan langs met de champie?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:22 schreef BVO het volgende:
Ja, daar zit hij wel thuis inderdaad. Vooral dat hij er daarna onder luid geluid af mag, wéér door naar de volgende week. Morgen de 5e keer in successie!
Of Nathalie, want Nikki wint.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gaat er vanavond uit of anders Charlene.
Alsof Nigy die niet heeftquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hugo is kleiner, maar compenseert zijn lengte met zijn sweetness en persoonlijkheid.
Ja tegen Hugo kan niemand op hoor, zelfs Nigypigy niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof Nigy die niet heeft.
En Nigel i's écht klein hoorde ik, onderschat dat niet/.
1.71 was het tochquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:02 schreef Svensational het volgende:
Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit mijn lengte hier genoemd heb!
Ja echt waar, en zo lang/klein lijkt hij me ook wel ongeveer. Als je in de H&M niet boven de toonbank uitkomt ben je nog kleiner dan Hugo, dus dat was overdrevenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:02 schreef BVO het volgende:
Serieus 1.73?
Van die ene vriend hoorde ik dat hij bij de H&M met hangen en wurgen boven de toonbank uitkwam. Maar 1.73 is best nog wel een aardige legte, ik dacht echt dat hij <1.70 was
.
Dat is alleen maar zijn geslachtsorgaan, Shiny!quote:
1.78 geloof ik.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |