Ik vond de komst van mona eigelijk al heel erg jammer maar dit gaat echt te ver!
quote:
* Er komen 2 nieuwe bewoners bij. De nominaties gaan gewoon door. Rara wie zullen er genomineerd worden in de volgende twee rondes?
In de eerstvolgende ronde mogen er geen nieuwe bewoners worden genomineerd (ze komen er waarschijnlijk ook pas over een week in). Jammer Bart?? (hoewel ik eigenlijk hoop dat de bewoners rebelleren en weigeren te nomineren!)
quote:
* Er staat nu een premie op vertrek. Altijd een mooie uitweg voor de zwakken en degenen die denken dat ze de hoofdprijs toch niet zullen winnen.
Die 10.000 was een eenmalige aanbieding.
quote:
op 10-29-1999 om 12:19 AM schreef Panther het volgende:
Zwijgen deed Mona ook niet, die begon direct toen ze binnenkwam!
Ze waren er net op tijd bij om de verbinding te kappen voor het gevaarlijk werd.
Zou Endemol het overigens wel leuk vinden van Veronica dat hun concept zo overhoop gehaald wordt? Lijkt me dat VOO op deze manier aardig wat schade kan aanrichten.
quote:
op 10-29-1999 om 12:22 AM schreef Willy het volgende:
Nogmaals: ik stop met kijken als er daadwerkelijk twee nieuwe bij komen! dan is voor mij de lol er echt af!Ik vond de komst van mona eigelijk al heel erg jammer maar dit gaat echt te ver!
Zo ver wil ik nog NET niet gaan, maar ik weet zeker dat ik het programma vanaf nu heel wat minder zal volgen.
Einde hobby
[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 29 Oktober 1999).]
quote:
op 10-29-1999 om 12:23 AM schreef Kozzmic het volgende:Die 10.000 was een eenmalige aanbieding.
Ja, ok, sorry dat ik hier niet duidelijk over was. Wat ik er eigenlijk mee bedoel is dat nu aan de bewoners duidelijk is dat er misschien een of andere uitweg zal worden bedacht als iemand het heel moeilijk krijgt. Nu zegt men wel dat het eenmalig is, maar misschien blijkt later dat het nog een keer kan. Of misschien bedenkt men wel weer iets anders.
In elk geval blijkt nu dat de 'spelregels' heel erg flexibel (en onberkenbaar) zijn geworden...
Karin zal ook wel blij zijn met twee vrouwen (was Mona en (vooral) Bianca beu) en wil graag wat tegenwicht tegenover vier mannnen met ballen als ...........
quote:
op 10-29-1999 om 12:41 AM schreef The Two Sisters het volgende:
Dan heb je dus twee kampen: het oude & het nieuwe, en zoiets als een onderlinge "band" kunnen ze dan wel vergeten. Het blijft toch een probleem als twee bewoners een 'geheim' met zich mee moeten dragen; ook voor die bewoners zelf is het een zware last. Hoe naturel kun je nog zijn als je voortdurend op je tellen moet passen?
Exact. De originele gedachte en invulling van het programma is in elk geval hiermee opgeblazen. Eigenlijk was daar al een beetje sprake van toen Mona kwam, maar dat was na twee weken en slechts 1 persoon. Als nu 2 figuren die helemaal op de hoogte zijn, erin komen, krijg je een programma met een HEEL ander karakter.
Maar goed, who cares? Als het maar kijkers (=geld) oplevert!
---------------
Karin: "... zodat we er 1 of andere idioot bij krijgen."
Is allen maar een ideetje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |