quote:Op zondag 10 februari 2008 17:35 schreef Wooldoor het volgende:
Net het filmpje gezien met de fouten van de scheidsrechter, kerel heeft ons gewoon een zuivere goal en penalty dus overwinning onthouden.
Dood aan alles onder de rivieren.
http://www.youtube.com/watch?v=PUXFGuu2LUwquote:Op zondag 10 februari 2008 17:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Welk resultaat hebben jullie nog 's tegen nac thuis gehaald?
Trots zijn op een spits die jullie een mes in de rug stak? Dan ben je diep gezonken.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:38 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=PUXFGuu2LUw.
Tuurlijk had Ajax ook gewoon op eigen kracht moeten winnen ben ik helemaal met je eens maar als ik dan een paar van zulke doorslagevende momenten zie wordt ik toch wel gek.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze doodsverwensing.
Fouten scheids? Scheids liet enorm veel doorgaan. Maar daarom bereikt ajax Europees dus ook niks meer. In Europa krijgt men, net als vandaag, niet alles mee zoals men hier gewent is.
Scheids liet ook veel doorgaan want in ons nadeel was. Niet janken, een echte topclub had vandaag gewoon gewonnen van dit matig (!!) Roda JC.
en jij heb zeker de wedstrijd niet gezien?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze doodsverwensing.
Fouten scheids? Scheids liet enorm veel doorgaan. Maar daarom bereikt ajax Europees dus ook niks meer. In Europa krijgt men, net als vandaag, niet alles mee zoals men hier gewent is.
Scheids liet ook veel doorgaan want in ons nadeel was. Niet janken, een echte topclub had vandaag gewoon gewonnen van dit matig (!!) Roda JC.
Je bent wel snel thuis, niet?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
en jij heb zeker de wedstrijd niet gezien?
Je bent pas diep gezonken wanneer je geen enkele nederlandse voetballer op kan stellen.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Trots zijn op een spits die jullie een mes in de rug stak? Dan ben je diep gezonken.
Dan ga ik wel terug naar de Kaalheide tijd met het 'o nac o nac wat spelen jullie zwak o nac o nac o nac...'
Hoe was het om nog eens Europees te spelen? Winnen van een Israelische club is altijd lekker!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:44 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Je bent pas diep gezonken wanneer je geen enkele nederlandse voetballer op kan stellen.
Stadion vol moffen die naar wat angolezen komen kijken.
Waarmee je dus wil aangeven dat jij geen supporter meer bent als jouw club een vreemdelingenlegioen opstelt?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:44 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Je bent pas diep gezonken wanneer je geen enkele nederlandse voetballer op kan stellen.
Stadion vol moffen die naar wat angolezen komen kijken.
Laatste reisje is al weer bijna een jaar terug, maar was erg leuk. Kan me voorstellen dat je ook zoiets mee zou willen maken.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoe was het om nog eens Europees te spelen?
Je kan er zelf ook wat van zo te lezenquote:Winnen van een Israelische club is altijd lekker!
Leuk dat je geintje van 10 jaar oud maakt.
Vind vriendschappelijk in het buitenland, persoonlijk, altijd leuker dan Europees.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:55 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Laatste reisje is al weer bijna een jaar terug, maar was erg leuk. Kan me voorstellen dat je ook zoiets mee zou willen maken.
[..]
Je kan er zelf ook wat van zo te lezen.
Kan ook wel leuk zijn jaquote:Op zondag 10 februari 2008 17:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vind vriendschappelijk in het buitenland, persoonlijk, altijd leuker dan Europees.
Ik lach in coma op bed, dus die wedstrijd kan ik je niets over meldenquote:Maargoed, na de 1-1 speelde jullie met een instellingen van 'wij zijn ajax die 1-2 valt toch wel eens een keer'. Best kut als je dan de deksel op je neus krijgt. Toch? Vooral als je nagaat dat onze voorhoede dit seizoen nog niet zo zwak was als vandaag!
Hilarisch moment jaquote:Op zondag 10 februari 2008 18:21 schreef Chadi het volgende:
In Engeland weten ze wat ze met slechte scheidsrechters moeten doendie Reily door macherano omgekegeld
![]()
Lekker lachen in je coma?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:08 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Kan ook wel leuk zijn ja.
[..]
Ik lach in coma op bed, dus die wedstrijd kan ik je niets over melden.
zo kom je het snelst bovenaan jaquote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:38 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=PUXFGuu2LUw.
Lees: Alsof jij wel in het stadion was?quote:
Neuh, heb me kaartje nog wel ervoor, wilt ie hem hebben ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:38 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Lees: Alsof jij wel in het stadion was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |