quote:Op zondag 10 februari 2008 17:01 schreef MaxC het volgende:
Met Van Basten krijg je zo'n stand ongeveer na 24 speelrondes![]()
[ afbeelding ]
Nou wij 14e, teken ik wel voor.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:01 schreef MaxC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap nog steeds het gezeik niet op iemand die resultaat haalt. Kan ik van jullie coaches niet zeggen.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:01 schreef MaxC het volgende:
[ afbeelding ]
Leonardo kan heel goed hangend spelen omdat ie de snelheid heeft . Suarez is dat egoisme allang verleerd. En kennedy voorzetten.. heb je gezien hoeveel die er vandaag goed gaf? Laat hem dus lekker eerst maar in vorm komen in het tweede.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Krijg je dus twee buitenspelers (Suárez en Leonardo) die altijd naar binnen snijden en veelal voor hun eigen succes gaan. Dan kun je ze net zogoed allebei achter Klaas zetten. Leuk voor Klaas-Jan wordt dat![]()
Laat Kennedy maar staan, die heeft een betere voorzet in de benen dan Leonardo. Moet ie ze natuurlijk wel geven. En Silva liet vandaag trouwens ook zien een lekkere voorzet te hebben.
Ga toch weg huillie. Dat ze binnenkort een aantal dorpen aan de zuid- en oostrand over mogen kieperen. Tyfusclubquote:Op zondag 10 februari 2008 17:12 schreef DarkShine het volgende:
Een hele goedemiddag allemaal! Adrie 'met afstand de slechtste Roda coach ooit' Koster zet zichzelf als een echte Calimero neer!
En ja, het was een overduidelijke penalty!
Bestaat die nog?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
KNVB heeft ontdekt dat Delorge weer aan het gokken was op eigen wedstrijden
Was jij het niet die commentaar had op NAC/Brandts?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het gezeik niet op iemand die resultaat haalt. Kan ik van jullie coaches niet zeggen.
Dan zal de Belgische arbitrage dat ook eens moeten proberenquote:Op zondag 10 februari 2008 17:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Wordt de Nederlandse arbitrage trouwens nog steeds gesponsord door Specsavers?
Kan niet zeggen dat Marco thuis met 9 man en uit met 10 achter de bal speelt. Marco wilt tenminste nog aanvallend denken.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:20 schreef Superheld het volgende:
[..]
Was jij het niet die commentaar had op NAC/Brandts?
Volgens mij was het inderdaad iets beter gegaan met huilie Ten Catequote:Op zondag 10 februari 2008 17:22 schreef Riro het volgende:
Ach ja, elke keer na een nieuwe trainer leven ze weer een beetje op maar daarna is het weer om moedeloos van te worden.
Biertjûh?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Wordt de Nederlandse arbitrage trouwens nog steeds gesponsord door Specsavers?
Ja wij winnen onverdient. Deden jullie dat niet in de halve bekerfinale?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga toch weg huillie. Dat ze binnenkort een aantal dorpen aan de zuid- en oostrand over mogen kieperen. Tyfusclub
Dat suggereer ik toch nergens? Daar was het hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:26 schreef MaxC het volgende:
[..]
Volgens mij was het inderdaad iets beter gegaan met huilie Ten Cate
Doe je ook meteen de groeten aan onze Belgische grafhond?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:28 schreef pascalheister het volgende:
bedankt voor de medewerking mensen
Maar vervolgens dit zeggen strookt niet echt met elkaar he:quote:Op zondag 10 februari 2008 17:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat Marco thuis met 9 man en uit met 10 achter de bal speelt. Marco wilt tenminste nog aanvallend denken.
Welk resultaat hebben jullie nog 's tegen nac thuis gehaald?quote:
Hij wilt aanvallend spelen,quote:Op zondag 10 februari 2008 17:30 schreef Superheld het volgende:
[..]
Maar vervolgens dit zeggen strookt niet echt met elkaar he:
"Ik snap nog steeds het gezeik niet op iemand die resultaat haalt"
Maargoed, is niet echt boeiend voor dit topic verder.
Dankjewel voor deze doodsverwensing.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:35 schreef Wooldoor het volgende:
Net het filmpje gezien met de fouten van de scheidsrechter, kerel heeft ons gewoon een zuivere goal en penalty dus overwinning onthouden.
Dood aan alles onder de rivieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |