EDIT, vage shit hoorquote:Geheimzinnigheid rond Ajacied Leonardo
KERKRADE - Wat is er met Leonardo aan de hand? Ajax-trainer Adrie Koster deed zondag na het verlies (2-1) tegen Roda JC nogal geheimzinning over een van zijn spelers. "Het klopt dat er andere dingen met hem aan de hand zijn. Nee, ik zeg niet welke dingen dat zijn”, aldus Koster.
Leonardo die na een landurige blessureperiode aan zijn terugkeer werkt, behoorde tegen Roda JC niet tot de selectie. "Hij revalideert nog steeds een beetje”, zei Koster.
Welke site haal je dat?quote:
Radio 1 langs de lijn, en telesport (telegraaf).quote:
Ja huntelaar, maarja kon er wel mee leven.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:02 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me af wie er hinderlijk stond?
Suarez sprong wel te vroeg op maar stond een 2tal meter voor de keeper en Huntelaar en die keep kwam naar elkaar toe maar raakte elkaar niet eens,
Keeper ging er zwaar onderdoor.
Althans zo zag ik het.
Maar volgens mij stond Huntelaar geen buitenspel.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja huntelaar, maarja kon er wel mee leven.
rustig maar. Als ik inspiratie heb komen ze vanzelf.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bijna net zo mooi als die tekeningen
Iets met leonardo en paspoortquote:Op zondag 10 februari 2008 16:13 schreef toma het volgende:
[..]
rustig maar. Als ik inspiratie heb komen ze vanzelf.
Had jij niet begrepen dat jij geen verzoekjes mocht indienen?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Iets met leonardo en paspoort
Ook PRECIES de reden waarom ik verdomme baal dat de titel dit jaar wéér aan ons voorbij gaat. Vorig seizoen hadden we als een kampioenselftal en dit jaar in potentie ook wel. Sneijder vertrok vorig seizoen en dat hebben we bepaald niet op kunnen vangen, maar mede dankzij Heitinga en KJH die voortreffelijk presteren dit seizoen hebben we een ergere scenario weten te voorkomen.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu voor de paar goede spelers die er week in week uit voor staan te knokken. Vooral voor Sjonnie en KJH. Feitelijk gun je ze gewoon een transfer als het zo blijft
Sibon is van onschatbare waarde. Balvaster dan welke spits dan ook in de HCE en hij is met het hoofd aardig goed.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Met El Ahmadi ben ik het met je eens, evenals Bradley. Maar Sibon? Ga weg man. Oprotten met die zogenaamde pinchitters/breekijzers. Gewoon een fatsoenlijke spits achter de hand en geen gezeik.
Maak een tekening van het verval van Ajaxquote:Op zondag 10 februari 2008 16:13 schreef toma het volgende:
[..]
rustig maar. Als ik inspiratie heb komen ze vanzelf.
Vind je het gek, kan je na 9 maanden weer voetballen mag je niet, terwijl heel Nederland kan zien dat Kennedy er geen reet van bakt.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ruzie met de trainer denk ik. Als je Kennedy opstelt en die jongen niet krijg je dat.
Toffe naam voor een reallife-soap: "Mot met Koster".quote:Op zondag 10 februari 2008 16:39 schreef Chadi het volgende:
Tsjah het zit er dik in dat hij mot heeft met Koster
Koster ligt in de knoop met zichzelf denk ik. Laat die man lekke rhet tweede doen. Verschrikkelijk dit .,.wat een afgang zeg de een na de andere gek krijgen we daar aan het roer.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Toffe naam voor een reallife-soap: "Mot met Koster".
Ik kan geen andere reden verzinnen... waarom hij niet bij de selectie zit. EN ze doen er geheimzinnig over dus ..1+1 = Aad de Mosquote:Op zondag 10 februari 2008 16:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dan mag Koster van mij helemaal oprotten als dit waar is, een persoonlijk belang boven het team stellen.
En een pauper van een Kennedy telkens maar de kans geven na slecht spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |