Jij vind dit oogstrelend?quote:Op maandag 11 februari 2008 05:39 schreef WallOfStars het volgende:
Het oog wil ook wat....
tja....dit is toch normaal tegenwoordig.....
LoLquote:
Wat nou als er juist dingen toegevoegd zijn? Zoals een linkerbil en boobsquote:Op maandag 11 februari 2008 06:06 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
LoL
Neen, maar waarschijnlijk wel beter dan het orgineel met cellulitus.
Dit is ook best eng anders, zon opmerking maken en nog serieus zijn ookquote:Op maandag 11 februari 2008 06:27 schreef WEST het volgende:
Zoals ze er normaal uit ziet is ze best lekker.
Dat dus.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:54 schreef santax het volgende:
Vind het wel jammer eigenlijk, al dat gephotoshop, want hamsterwangen of niet, ze heeft een leuk koppie! Word er spontaan vrolijk van. Nergens voor nodig om zoiets aan te passen aan het centerfold idee.
Hallo dom mokkel. Ik kots toch op photoshop, of heb je stront in je ogen?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:57 schreef Ms.Poes het volgende:
Bedankt mannen, voor dit plastische ideaalbeeld wat helemaal niemand op dees' Aard mooi vindt.
En geef vooral nogmaals ons vrouwen de schuld. Thanks.
Op het internet is overal kritiek op, what else is new? Kom eens buiten, dan zul je merken dat de standaarden wat lager zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:50 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Ach, dat is slechts de conclusie die ik, onwetend grietje, neem nadat ik talloze foto's afgekraakt heb zien worden, om teveel danwel te weinig vet, teveel danwel te weinig borst, teveel danwel te weinig been, teveel danwel te weinig photoshop, imho, is het nooit goed. Echter is het zelden een vrouw die het eind-oordeel velt.
Daar zijn ze even hoog hoor, alleen hebben de meeste mannen niet het lef om tegen elk lelijk wijf te gaan roepen dat ze lelijk isquote:Op maandag 11 februari 2008 10:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Op het internet is overal kritiek op, what else is new? Kom eens buiten, dan zul je merken dat de standaarden wat lager zijn.
volgens mij hebben ze wel 30 kilo weggesoept daar.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:23 schreef apestaartje het volgende:
Je mag best een vlekje o.i.d. verwijderen, maar zo'n 10 kilo verwijderen gaat gewoon een beetje te ver.
Dat gezicht hebben ze zo verneukt dat het net een barbiepop isquote:Op maandag 11 februari 2008 09:08 schreef apestaartje het volgende:
Nog twee meer van Mokkels.nl. Het heeft echt iets treurigs. Als je het lichaam van Monique Smit niet kunt accepteren, zet er dan gewoon een ander meisje in (dat wel 90-60-90 cm van nature heeft).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een laaf.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:57 schreef Smash-it het volgende:
Jeeee, hamsterwangen!
[ afbeelding ]
Of maak ik nu de illusie kapot enzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |