Jij post, werpt een kind, en dan post Swets een uur later dat het er isquote:Op maandag 11 februari 2008 21:22 schreef E.T. het volgende:
Stel je voor dat je lang moet puffen.. Als je dan 12 uur niet gepost hebt, valt 't wel op jah..
Psies!quote:Op maandag 11 februari 2008 21:30 schreef Leah het volgende:
[..]
Jij post, werpt een kind, en dan post Swets een uur later dat het er is.
Warm?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:00 schreef Silmarwen het volgende:
En Wurpje, ik heb het juist warm!
Ik hou je in de gaten he?!quote:Op maandag 11 februari 2008 20:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zit helemaal niks te doen
Heb weer lekker last van harde buiken, met hartkloppingen en hoofdpijn. Voel me een soort snelkookpan met een kapot ventieltje
Morgen weer naar de vk..een van de laatste keren mag ik hopen
Nah... Kim, ze hoeven jou niet meer te vragen of je een knipje of een scheurtje wil!quote:Op maandag 11 februari 2008 21:45 schreef k_i_m het volgende:
Ik ging gisteren ongeveer zo in de douche;
[ afbeelding ]
En nu doet er vanalles zeer van onderen en bij mijn kont. Wat heb ik dan stukgemaakt??
.
Ik doe niet aan lang puffen joh, jongste was er binnen 1,5 uurquote:Op maandag 11 februari 2008 21:22 schreef E.T. het volgende:
Stel je voor dat je lang moet puffen.. Als je dan 12 uur niet gepost hebt, valt 't wel op jah..
daarom juist..quote:Op maandag 11 februari 2008 22:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik doe niet aan lang puffen joh, jongste was er binnen 1,5 uur
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:45 schreef k_i_m het volgende:
Ik ging gisteren ongeveer zo in de douche;
[ afbeelding ]
En nu doet er vanalles zeer van onderen en bij mijn kont. Wat heb ik dan stukgemaakt??
.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nah... Kim, ze hoeven jou niet meer te vragen of je een knipje of een scheurtje wil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |