abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210205
WHAT??? Nog meer bewoners pleite en niet de nieuwe bewoners nomineren??? Wat is hier aan de hand? Ik begrijp dat VOO zijn geld verdient met die belrondes maar dit is wel heel triest!
pi_210206
Actie!?!?!
  donderdag 28 oktober 1999 @ 23:58:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_210207
Kzou karin wegstemmen en het BB huis dopen tot mannelijk stinkhol waar sex met kippen, bier en roken hoogtij vieren...

mwhuahahaha

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_210208
Je hebt gelijk. Dit is te gek voor woorden.
Maar volgens mij hebben de bewoners het zelf nog niet door dat ze nog iemand moeten wegstemmen !
Van alles is weer waardeloos

vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:04:00 #5
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_210209
of dat er nog twee bijkomen
Life is what you make it.
pi_210210
Okay, dit is zwaar actie en het is wel erg leuk allemaal maar het hele programma gaat er een beetje door verloren. De afgelopen week was het een beetje saai enzo en dit is wel weer interessant, maar hierdoor wordt alles wel waanzinnig chaotisch, vinden jullie niet?
pi_210211
Het is gewoon van de gekke waar ze nu mee bezig zijn bij "V". Twee weg, twee nieuwe erbij en dan nog nomineren op maandag..pfffff wat word dit voor een slappe soap.....en zwijgplicht voor de nieuwe....ja daaaaaaggg dat werkt ook niet......
Hop, Hop......till you drop....

pi_210212
Twee nieuwen erin en één bewoner eruit, dat wordt smullen. Alles overhoop en zelfs Willem en Ruud kunnen niet meer rustig hopen dat de nominatieronde zondermeer aan ze voorbij gaat.
Mijn voorspelling van de nominaties

Bart : Maurice en Karin
Karin : Bart en Ruud
Maurice : Ruud en Willem
Ruud : Maurice en Karin
Willem : Bart en Ruud

Dus

Bart 2 nominaties
Karin 2 nominaties
Maurice 2 nominaties
Ruud 3 nominaties
Willem 1 nominatie

pi_210213
volgende week valt er weer een van de laatste 5 oorspronkelijk bewoners af. ze zijn dan nog maar met z'n vieren en d'r komen 2 nieuwen bij..... waar slaat dit op. en de hoofdprijs is ook al geen 250.000 meer maar wordt met een ingewikkelde sleutel verdeeld, dit is geen show meer een een zootje.... zit je daar gvd 100 dagen en krijg je uiteindelijk...... iederer 10.000 en naar huis
pi_210214
Sta je voor lul voor heel nederalnd, win je, heet je niet Bart, Ruud of Willem (rest avn de oorspronkelijke bewoners valt toch af), krijg je pak em beet schiet em dood 10000 (?)ipv 250000, ha! The plot thickens...
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:19:00 #11
732 Azrifel
Geest zonder fles
pi_210215
De suggestie van de achtergeblevenen was veel beter. Skip die nominatieronde en plaats er maar 1 nieuwe bij.

Fok! die telefooninkomsten, ze verdienen gvd genoeg aan alle reclame eromheen. Ze hadden zoveel belangstelling niet eens verwacht!

Als het zo door gaat als gepland, kun je wat mij betreft BB in de prullemand mikken. Het element geen contact van buitenaf is dan een wassen neus. Lui die 40 dagen later komen kunnen alle ins en outs vermelden. Dan is de sjeu eraf.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:21:00 #12
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_210216
Shitshitshit heb het niet gezien, zit op m'n werl. Hebben ze die 250.00 ook al laten varen? Hoe gaan ze dat geld dan verdelen? Over iedereen die heeft meegedaan of zo? Dus ook Tara en Martin?
Groowwwl!

pi_210217
Het wordt een beetje een zootje daar in het huis. Veronica haalt er wat ingredienten uit, wat nieuwe erin, paar keer roeren... en klaar is Veronica...
Geven we Mona eerst een klotebrief van huis en dan hangen we haar een lekkere vette vis voor de neus... kijken wat ze doet ok???
Bianca weg, misschien vreemd, maar ik vind het jammer. Ik mocht die dame wel die bijna door heel Nederland werd uitgekotst. Ze had wel wat, nu heeft ze tienduizend pieken...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:40:00 #14
910 Barbie
Graduated Fool
pi_210218
quote:
op 10-29-1999 om 12:21 AM schreef Panther het volgende:
Shitshitshit heb het niet gezien, zit op m'n werl. Hebben ze die 250.00 ook al laten varen? Hoe gaan ze dat geld dan verdelen? Over iedereen die heeft meegedaan of zo? Dus ook Tara en Martin?

Degene die er nieuw in komen hebben, als ze winnen, recht op een evenredig deel van de 250.000 piek, voor de oorspronkelijke bewoners blijft het 250k.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')