quote:Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja prachtig
Wel jammer dat het zo godvergeten koud is hier in de bieben ik zit hier in mn eentje
Ik wilde al een mier neukenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:39 schreef Etcetera het volgende:
ja ik vond 'r altijd al apart. het kan ook whigger zijn trouwenswhite nigger
dat lijkt me jeukenquote:
Mjamaaaaarrrr...... ik zit te typen, en mn laptopje heeft stroom nodigquote:Op maandag 11 februari 2008 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neem het boek mee en ga buiten zitten in de zon
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neem het boek mee en ga buiten zitten in de zon
Optimismequote:Op maandag 11 februari 2008 11:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is een goed idee.
Gister en eergister met Sven in het park gezeten met broodjes en boeken. Was eigenlijk nog iets te koud, maar wel erg leuk.
Inderdaad. Dat is wel vervelend eigenlijk. Een normaal laptopje houdt het wel 2 uur uit met de accu dus dan had ze toch nog 2 uur zon kunnen pakken. Maar inderdaad, je ziet geen hol.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Laptoppen in de zon is geen aanrader trouwens, je ziet geen moer.
Te koud?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is een goed idee.
Gister en eergister met Sven in het park gezeten met broodjes en boeken. Was eigenlijk nog iets te koud, maar wel erg leuk.
quote:
Toen ik mijn laptop kocht kon ie 1,5 uur op de accu, inmiddels is dat nog krap een uurtjequote:Op maandag 11 februari 2008 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is wel vervelend eigenlijk. Een normaal laptopje houdt het wel 2 uur uit met de accu dus dan had ze toch nog 2 uur zon kunnen pakken. Maar inderdaad, je ziet geen hol.
http://teletekst.nos.nl/gif/704-01.htmlquote:Op maandag 11 februari 2008 12:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Volgend weekend neem ik m'n skates mee, daar is het echt ideaal weer voor nu. Hopelijk dan ook.
We hebben ook tegen elkaar aan gezeten en gelegen, maar na een tijdje is het toch wel koud. De wind inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Te koud?
De wind was wel koud. Dat stond er niet veel maar als het er was was het fris.
Maarre......je kunt elkaar toch warm houden?
Ahhhquote:Op maandag 11 februari 2008 12:10 schreef Soempie het volgende:
We zijn vandaag precies een kwartaal lang samen trouwens.
Tijd gaat snel hè.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahhhen gaan jullie dat vieren?
Ik ben alweer bijna een halfjaar bij mn vriend![]()
aauw, sterkte, meidquote:Op maandag 11 februari 2008 12:41 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net mijn belangrijke cijfer teruggekregen en heb het niet gehaald. Oftewel ik loop een jaar studievertraging op
Ik ga snel de zon in om er nog een beetje een goeie dag van te maken, want ik ben nu voortaan op maandag vrij...
Dat is kut. Welk vak was het?quote:Op maandag 11 februari 2008 12:41 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net mijn belangrijke cijfer teruggekregen en heb het niet gehaald. Oftewel ik loop een jaar studievertraging op
Ik ga snel de zon in om er nog een beetje een goeie dag van te maken, want ik ben nu voortaan op maandag vrij...
Ah das lievquote:Op maandag 11 februari 2008 12:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
aauw, sterkte, meidlaat maar weten als we je kunnen helpen
statistiek/wetenschapsfilosofiequote:
Laat maar weten wanneer je wilquote:Op maandag 11 februari 2008 12:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah das lievSnel een keer afspreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |