Ohquote:
Het leeft!quote:
Ja, het is zelfs al best lang bekend dat ze varkens zoetstoffen voeren zodat die beesten extra veel vreten en "lekker vet" wordenquote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, het is zelfs al best lang bekend dat ze varkens zoetstoffen voeren zodat die beesten extra veel vreten en "lekker vet" worden![]()
![]()
Je leest wat je wilde lezen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Oeps, ik las 'LBgelukt in bed?' en vroeg me af wat er gaande was.
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je leest wat je wilde lezen. [ afbeelding ]
Jaaaaaaa ging ideaal!quote:
Hele bed in je eentje in elkaar gezet!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ging ideaal!
's Ochtends heb ik de bekleding van zijn bankje met een zakmes losgesneden en vervolgens uit elkaar getrapt, toen hebben we alle zooi die
ondertussen naar beneden had gesjouwd, naar de stort gebracht, en vervolgens wezen shoppen bij de Ikea. Thuis heb ik het bed in elkaar gezet terwijl
het busje weer in ging leveren...... en toen het bijna in elkaar zat waren we ongeveer al te laat voor de trein die we moesten halen om op tijd in Assen te zijn voor het concert
Maar 's avonds heerlijk erin geslapen![]()
Dat is zo irritant.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb last van het monteurssyndroom: ik wacht op een container voor wat afval(tuin, oude schutting etc). Maar ja, ze laten niet weten HOE LAAT ze komen
Ja, hehehe, heb ik wel indruk mee gemaakt ookquote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hele bed in je eentje in elkaar gezet!
Heb laastst 2 keer zulke lui best wel op tijd aan de deur gehadquote:Op maandag 11 februari 2008 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb last van het monteurssyndroom: ik wacht op een container voor wat afval(tuin, oude schutting etc). Maar ja, ze laten niet weten HOE LAAT ze komen
Ja, het is echt debiel lekker weerquote:
Helaas niet. Het is een onderaannemer ofzo. Via een website besteld die het dan uitbesteed aan de lokale uitvoerder. En ik heb geen zin om via via te gaan bellen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb laastst 2 keer zulke lui best wel op tijd aan de deur gehad
Kun je niet bellen of ze een indicatie hebben? Op de dag zelf weten ze vaak wel ongeveer hoe het schema is
En nu komt de uitvoerige testfasequote:Op maandag 11 februari 2008 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, hehehe, heb ik wel indruk mee gemaakt ook
Op het laatst had ik genoeg van schroefjes aandraaien en heeft hij ook nog 1 zijbalkje voor de lattenbodem eraan geschroefd. Verder alles alleen
Ja prachtigquote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu komt de uitvoerige testfase
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:32 schreef Etcetera het volgende:
boeken geleend bij de mediatheeken nog wat gereserveerd, want zijn 5 boeken waarvan 4 korte leen
dus met pech dan zit ik volgende week zonder boeken omdat ze gereserveerd zijn
in de bus![]()
een meisje dat ik wel ken zat ook in de bus, en da's nogal een wigger (= wannabe nigger) ze is blond en nederlands en praatte met een prachtig surinaams/marokkaans/turks/weetikhet accent
op een gegeven moment zei ze 'ik weet ik weet'
![]()
en die gozer zei nog: ja nederlandse vrouwen zijn gevaarlijk en zij ging er niet eens tegenin
![]()
allemachtig
gefeliciteerd meid, je bent officieel een verraadster van alle nederlandse vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |