Echt?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:20 schreef Soempie het volgende:
Ik kreeg vanmorgen goed nieuws over m'n zus. Elke drie maanden wordt ze onderzocht en de uitslag nu is dat het stabiel is. Ze heeft dus niet meer kanker in haar botten.
Sex is een natuurlijk pijnstiller. Vrouwen die klagen over hoofdpijn moeten JUIST aan de sex, blijkt uit onderzoekquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whehehe, da's in elk geval ontspannen dan
Vanavond kan ik ook weer tegen mn vriendje in slaap vallen, we zullen zien hoe het dan met de hoofdpijn gaat
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:20 schreef Soempie het volgende:
Ik kreeg vanmorgen goed nieuws over m'n zus. Elke drie maanden wordt ze onderzocht en de uitslag nu is dat het stabiel is. Ze heeft dus niet meer kanker in haar botten.
Ik had het nog over ontspannenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sex is een natuurlijk pijnstiller. Vrouwen die klagen over hoofdpijn moeten JUIST aan de sex, blijkt uit onderzoek
De pijn is gelijk, maar is wel te doen zei ze. En ze onderneemt ook nog dingen, maar dan moet ze daarvoor en erna wel uitrusten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt?![]()
Hoe is het nu met haar dan? Ook geen (of minder) pijn meer?
Oeh, gaaf......quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
De pijn is gelijk, maar is wel te doen zei ze. En ze onderneemt ook nog dingen, maar dan moet ze daarvoor en erna wel uitrusten.![]()
En m'n nichtje gaat over een paar maanden trouwen, dus dat is ook hartstikke leuk om naar uit te kijken.
Dat moet je dus niet doen. Dat kun je ernį doenquote:
* het licht zietquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet doen. Dat kun je ernį doen
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je de roostersite alweer aan de praat gekregen?
Ik zie mezelf nog niet trouwen. Daar ben ik nog veel te klein voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, gaaf......![]()
Van een bruiloft komt een bruiloft he?
Ohquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een kop koffie?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog niet trouwen. Daar ben ik nog veel te klein voor.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een kop koffie?
Ik ga zettenquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga zetten. Wil je behalve koffie en water nog iets anders in je koffie?
Ik kan je de keus bieden uit filterkoffie of oplosespressoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ik maak altijd gruwelijk sterke espresso en dan met een fikse lading warme melk en een beetje suiker
Ik hoef niet per se te trouwen en zal er ook niet om zeuren of ooit m'n vriend vragen. Heb een tijdje geroepen dat ik het niet wilde, dat het onzin was. Maar als ik gevraagd word zeg ik denk ik toch wel 'ja'. Ligt er natuurlijk aan wie het vraagt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet over uit of ik het nou wel of niet wilIk vind het eigenlijk dikke onzin, maar die bruiloft van mn vriendin was wel erg mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |