Beter dan andersom!quote:
quote:
Beter dan clown-breezer?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter dan andersom!
*ba dum...ching*
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]kan je je geluk nog wel te boven?
met moeitequote:Op maandag 11 februari 2008 19:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]kan je je geluk nog wel te boven?
jaquote:Op maandag 11 februari 2008 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze kan het bijna niet geloven.
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
dames, volgende week maandag NET5 special Grey's Anatomy
dus binnenkort weer GA
Ik zag het al jaquote:Op maandag 11 februari 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
dames, volgende week maandag NET5 special Grey's Anatomy
dus binnenkort weer GA
Ik heb de eerste paar ook gezien maar op een gegeven moment weer gestopt door drukte. Maar het ging wel weer de goede kant opquote:Op maandag 11 februari 2008 20:51 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens heb ik de eerste 4 afleveringen al gezien, en het begint wel een beetje flauw te worden, maar mijn vrendin heeft al weer verder gekeken en het werd ook weer beter![]()
Oh en ik vind het stom dat Allison weg is![]()
Aw das lievquote:Op maandag 11 februari 2008 20:55 schreef iamredleader het volgende:goed, de avond is weer lang genoeg geweest (
) en ik heb een lieve vrouw die wat ziekjes in bed ligt, dus ik ga afsluiten.
fijne avond nog allemaal!
en nog eenvoor MaJo die het maar zwaar heeft
S4 is degene waarin z'n team weg is en hij een nieuw team zoekt? zo ja, dan ben ik jaloers op jequote:Op maandag 11 februari 2008 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aw das liev
Ik ga nog een paar afleveringen House kijkenSeizoen 4 begint echt goed
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:31 schreef MaJo het volgende:
En het is Addison he
Overigens is dat wel een spoiler aangezien het de laatste aflevering van seizoen 3 eigenlijk nog niet zo duidelijk is...
nah is niet echt een spoiler, ze kreeg duidelijk een spinoff was overal wel bekend toch?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Ik heb het overgenomen van mn huisgenootje!!!!
![]()
En: ohja...... euhm, sorry
Ah, ja klopt, maargoed, ik ben inderdaad al verder met kijken dus weet niet meer zo goed wat ik wel en niet kan zeggenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nah is niet echt een spoiler, ze kreeg duidelijk een spinoff was overal wel bekend toch?
ik ga slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |