Wij zijn van een generatie die al veel gezien hebbenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef beequeen het volgende:
Claire lijkt op Lady Penelope uit Thunderbirds.
[ afbeelding ]
BROOKE!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis belt met baboe Nadia en ze is niet blij, ze is niet blij dat alles over de rug gaat van .... SL
En ze hadden het 2 minuten daarvoor over het ego van Dennis...............quote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
Nix zegt dat die in het guiness book of records komt omdat ze de eerste zijn die in een realityserie een baby hebben verwekt.
What the fuck!! Zegt Brrrr. Hij volgt mij!! Ik heb het guiness book of records gebeld omdat ik het langst in een reality serie zit. En nu doet hij het!! Fuck him!!
Toch twijfels over de invloed van LLquote:Op zondag 10 februari 2008 00:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis belt met baboe Nadia en ze is niet blij, ze is niet blij dat alles over de rug gaat van .... SL
Ik schrik steeds van je avaquote:Op zondag 10 februari 2008 00:09 schreef PeterNB het volgende:
Het lijkt wel of Bwian jaloers is dat hij niet het eerste realitykind heeft verwekt....
Claire heeft vele gezichten inmiddels ook al known as Patsy ABFABquote:Op zondag 10 februari 2008 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wij zijn van een generatie die al veel gezien hebben
Ik heb m geleend hoor als je het niet erg vindt!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:09 schreef PeterNB het volgende:
Het lijkt wel of Bwian jaloers is dat hij niet het eerste realitykind heeft verwekt....
Dat bedoel ikquote:Op zondag 10 februari 2008 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wij zijn van een generatie die al veel gezien hebben
Ah, dat verklaard die boosheidquote:Op zondag 10 februari 2008 00:13 schreef Scandalous het volgende:
Amanda: Nog geen twee maanden geleden lag ze nog met Luc!
B: tijdens dat de baby in de buik zat was ze aan het viezelefozelen met Luc!
En nadia zit te streamen![]()
Zou nu wel heel pijnlijk zijn voor Dennis , maar volgens mij heeft LL haar nauwelijks aangeraakt en veel gesimuleerd alsof...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch twijfels over de invloed van LL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |